Data publikacji: 2020-05-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #ramięWramię – razem możemy więcej! KUKBUK wspiera lokalny biznes
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
#ramięWramię – razem możemy więcej! Inicjatywa wydawnictwa KUKBUK wspierająca lokalny biznes.
Â
Od czterech lat wydawnictwo multimedialne KUKBUK jest organizatorem konkursu KUKBUK Poleca dla lokalnych producentów, rzemieślników oraz gospodarstw agroturystycznych. W tym roku ze względu na sytuację epidemiczną konkurs został przełożony na wrzesień. Jednak aby okazać wsparcie znajdującym się w trudnej sytuacji małym firmom, wydawnictwo zainicjowało akcję #ramięWramię, mającą na celu promocję lokalnych producentów oraz miejsc dystrybucji lokalnych produktów i aktywizację czytelników do robienia zakupów w takich miejscach. W akcję zaangażowały się stołeczne miejsca dystrybucji lokalnych produktów: Zielona Skrzynka, BioBazar, Rano Zebrano, Kręgliccy Restauracje i Catering on-line oraz LokalnyRolnik.pl. Wspierają ją również jurorzy konkursu KUKBUK Poleca: David Gaboriaud i Lara Gessler.
„Nasze z pozoru błahe decyzje zakupowe mają ogromne znaczenie dla funkcjonowania gospodarki, a co najważniejsze – dla lokalnych przedsiębiorstw i krajowego rolnictwa. Dlatego teraz jeszcze gorliwiej niż zwykle zachęcamy do świadomych zakupów. Bądźmy ambasadorami lokalności! Kupujmy miejscowe produkty bezpośrednio u producentów lub poprzez platformy sprzedażowe. Polecajmy je innym. Zmieńmy sposób myślenia o zakupach i swoje nawyki. Skorzystają na tym nasze portfele, zdrowie, środowisko oraz zaangażowani polscy przedsiębiorcy, którzy z pasją tworzą własne marki. Działając #ramięWramię, rośniemy w siłę!†– mówi Daria Pawlewska, redaktorka naczelna i wydawczyni magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK.
W akcję zaangażowały się stołeczne miejsca dystrybucji lokalnych produktów: Zielona Skrzynka, BioBazar, Rano Zebrano, Kręgliccy Restauracje i Catering on-line oraz LokalnyRolnik.pl. Wspierają ją również jurorzy konkursu KUKBUK Poleca: David Gaboriaud i Lara Gessler. Ambasadorem tej idei może zostać jednak każdy – wystarczy opublikować zdjęcia ulubionych produktów kupionych po sąsiedzku i oznaczyć je #ramięWramię i @kukbuk_official. Akcja promowana jest zarówno w magazynie drukowanym, jak i na stronie internetowej KUKBUK.PL oraz w mediach społecznościowych wydawnictwa.
Â
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE