Data publikacji: 2019-07-25
Oryginalny tytuÅ‚ wiadomoÅ›ci prasowej: „Ruszaj w miasto†– wystartowaÅ‚a kampania Going.
Kategoria: Muzyka, LIFESTYLE
Kampania Going. obejmuje m.in. działania w internecie i w wybranych kinach.
„Ruszaj w miasto†to hasÅ‚o kampanii wizerunkowej promujÄ…cej Going. – platformÄ™, która agreguje najważniejsze wydarzenia kulturalne i imprezy rozrywkowe organizowane w caÅ‚ej Polsce. Kampania obejmuje m.in. dziaÅ‚ania w internecie i w wybranych kinach.Â
W ramach kampanii Going. prezentuje benefity swojej aplikacji mobilnej, która pozwala użytkownikom znaleźć w jednym miejscu interesujące ich imprezy, stworzyć z nich własny kalendarz oraz wygodnie, za pomocą kilku kliknięć kupić wejściówki na wybrane wydarzenia.
Na potrzeby dziaÅ‚aÅ„ promocyjnych zrealizowano 30-sekundowy spot oraz jego skróconÄ… 15-sekundowÄ… wersjÄ™. Spot swoim klimatem nawiÄ…zuje do setek imprez, które odbywajÄ… siÄ™ każdego dnia w Polsce. Obraz skÅ‚ada siÄ™ z krótkich scen przedstawiajÄ…cych mÅ‚odych ludzi m.in. bawiÄ…cych na koncercie, na zlocie food trucków, na imprezie plenerowej czy odwiedzajÄ…cych wystawÄ™. CaÅ‚ość spajajÄ… i nadajÄ… jej niepowtarzalnego charakteru dynamiczny utwór grajÄ…cy w tle oraz rytmicznie powtarzane hasÅ‚o „Goingâ€.
Spot będzie wyświetlany na platformach społecznościowych – Facebook, Instagram i YouTube, a także w kinach – m.in. podczas 19. MFF Nowe Horyzonty i w sieci Cinema City przed wybranymi pokazami przedpremierowymi dla posiadaczy Karty Mój Empik. Kampania będzie dodatkowo wspierana komunikacją w kanałach własnych.
Za koncepcjÄ™ kreatywnÄ… i produkcjÄ™ spotu odpowiada agencja MADOGZ.
Â
Going. to nowoczesna platforma, dzięki której użytkownicy mogą w prosty i wygodny sposób kupić bilety na wybrane wydarzenie, a także stworzyć własny kalendarz imprez wybierając z katalogu ponad10 000 pozycji – biletowanych i darmowych.
Innowacyjne rozwiązania Going. sprawiają, że proces zakupu biletów został skrócony do zaledwie kliku kliknięć i można go dokonać z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.Going. oferuje również usługi całościowej organizacji i obsługi imprez – od promocji i sprzedaży biletów, aż po własny system kontroli biletów. Firma pracowała m.in. przy wszystkich dotychczasowych trasach Taco Hemingwaya, a także przy festiwalach Tauron Nowa Muzyka Katowice, H&M Loves Music oraz Unsound 2019. Z aplikacji mobilnej Going. korzysta już ponad 300 tysięcy osób, a serwis www.goingapp.pl odnotowuje ponad milion odwiedzin miesięcznie.
W 2018 roku Going. stał się częścią Grupy Empik. W efekcie powstała największa w Polsce wielokanałowa platforma biletowa i informacyjna dotyczącą wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych, która obejmuje swoim zasięgiem 17 mln osób w całym kraju.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Muzyka #LIFESTYLE