Data publikacji: 2016-02-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Serialowi amanci – miłość kobiet i … mediów
Kategoria: Gwiazdy, LIFESTYLE
Dzięki rolom uwodzicieli w popularnych serialach nie tylko zostali bożyszczami kobiet, ale także zdobyli medialny rozgłos. Wartość publikacji na temat 10 najbardziej lubianych i najprzystojniejszych polskich aktorów została wyceniona na 236 mln złotych.

DziÄ™ki rolom uwodzicieli w popularnych serialach nie tylko zostali bożyszczami kobiet, ale także zdobyli medialny rozgÅ‚os. Wartość publikacji na temat 10 najbardziej lubianych i najprzystojniejszych polskich aktorów zostaÅ‚a wyceniona na 236 mln zÅ‚otych – wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediówâ€.
Ranking „Serialowi Amanci†powstał we współpracy z Pauliną Grabską, redaktor naczelną serwisu Stopklatka.pl. Analizie poddano materiał pochodzący z monitoringu ponad 1100 tytułów prasowych, 5 mln źródeł internetowych oraz 100 stacji radiowych i telewizyjnych.
NajwiÄ™ksze zainteresowanie mediów w 2015 r. dotyczyÅ‚o Piotra GÅ‚owackiego – aktora serialu "Krew z krwi". Na jego temat w ubiegÅ‚ym roku opublikowano 11 tys. materiałów. O blisko 2,4 tys. niższy wynik uzyskaÅ‚ Marcin DorociÅ„ski, który reprezentuje serial "Pakt". PaweÅ‚ MaÅ‚aszyÅ„ski („Lekarzeâ€) zajÄ…Å‚ trzecie miejsce (5,2 tys.), a tuż za nim uplasowali siÄ™ Maciej ZakoÅ›cielny (3,9 tys.) oraz Artur Å»mijewski (2,8 tys.). Kolejne miejsca należaÅ‚y do PawÅ‚a DomagaÅ‚y, MikoÅ‚aja Roznerskiego, Andrzeja MÅ‚ynarczyka, Marka Bukowskiego i Stefana PawÅ‚owskiego.
Informacje nawiÄ…zujÄ…ce do lidera zestawienia osiÄ…gnęły dotarcie na poziomie blisko 4,3 mld potencjalnych kontaktów z odbiorcami, a ekwiwalent reklamowy wyniósÅ‚ 51,4 mln zÅ‚otych. 90 proc. przekazu na temat najpopularniejszego aktora pochodziÅ‚o z sieci, a głównie z portali Cojestgrane.pl, Film.interia.pl oraz Film.wp.pl. Z informacjami o GÅ‚owackim można byÅ‚o czÄ™sto siÄ™ spotkać także w prasie. W przekazie dominowaÅ‚y tytuÅ‚y „NowoÅ›ciâ€, „Gazeta Wyborcza†i „Tele TydzieÅ„â€. Aktor trafiaÅ‚ także na pierwsze strony gazet. Na okÅ‚adce pojawiÅ‚ siÄ™ 31 razy, natomiast na drugiej i trzeciej stronie łącznie 87 razy.
Na medialność aktorów przeÅ‚ożyÅ‚y siÄ™ głównie materiaÅ‚y internetowe. Drugim najpopularniejszym medium byÅ‚a prasa. Telewizja i radio stosunkowo rzadko informowaÅ‚y o odtwórcach ról. MikoÅ‚aj Roznerski byÅ‚ szczególnie popularny w materiaÅ‚ach telewizyjnych, natomiast Artur Å»mijewski w radiowych.Â
Wykres aktywności medialnej wskazuje, że największym zainteresowaniem analizowani aktorzy cieszyli się na początku nowych ramówek. Większa medialność dotyczyła wiosennej edycji – w marcu łącznie aż 7,4 tys. materiałów, jednak wyraźny pik odnotowano także w stosunku do jesiennego wydania.
Â
Â
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa firmy: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów). W przypadku wykorzystania grafik należy wskazać źródło (nazwę firmy lub logotyp) przy każdym wykresie.
Â
Zapoznaj się z raportami dla mediów: http://psmm.pl/pl/raporty-specjalne
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Gwiazdy #LIFESTYLE