Data publikacji: 2017-05-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SMERFOWANIE Z OWOCAMI I WARZYWAMI – LIDL ZACHĘCA DZIECIAKI DO ZDROWEGO ODŻYWIA
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Po ostatniej książce „Rodzinna Kuchnia Lidlaâ€, przygotowanej z myÅ›lÄ… o wspólnym gotowaniu z dziećmi, Lidl podjÄ…Å‚ kolejne dziaÅ‚ania w celu promowania idei zdrowego i zbilansowanego odżywiania wÅ›ród juniorów.

Po ostatniej książce „Rodzinna Kuchnia Lidlaâ€, przygotowanej z myÅ›lÄ… o wspólnym gotowaniu z dziećmi, Lidl podjÄ…Å‚ kolejne dziaÅ‚ania w celu promowania idei zdrowego i zbilansowanego odżywiania wÅ›ród juniorów. Czas na nowÄ… odsÅ‚onÄ™ Stikeez – zabawnych, kolorowych figurek, tym razem w smerfowej wersji. Już od 8 maja we wszystkich sklepach Lidl za każde wydane 50 zÅ‚, klienci otrzymajÄ… 1 figurkÄ™.
Polacy majÄ… Å›wiadomość na temat ksztaÅ‚towania zdrowych nawyków żywieniowych u swoich pociech od najmÅ‚odszych lat. Jak jednak zachÄ™cić dzieci do jedzenia owoców i warzyw? Przyda siÄ™ pomocnik a nawet …caÅ‚a smerfowa wioska. Nowa akcja promocyjna Lidla przypomina o spożyciu odpowiedniej dawki witamin przez juniorów, a przy tym niesie ze sobÄ… sporo zabawy.Â
Jak można zdobyć figurkÄ™ Stikeez z najnowszej smerfowej kolekcji Lidla? Zasada jest prosta: należy zrobić zakupy za 50 zÅ‚ i odebrać darmowÄ… figurkÄ™ Stikeez. Jeżeli wÅ›ród zakupów pojawi siÄ™ dowolne Å›wieże warzywo lub owoc, klient otrzyma jednÄ… dodatkowÄ… figurkÄ™. Do zebrania sÄ… aż 24 wyjÄ…tkowe Stikeezy, przedstawiajÄ…ce postaci ze znanego wszystkim filmu animowanego „Smerfyâ€. W uporzÄ…dkowaniu kolekcji przydatny bÄ™dzie album kolekcjonerski z planszÄ… do gry (5,99 zÅ‚/ 1 szt.), w którym każdy smerfny bohater znajdzie swoje miejsce oraz specjalny woreczek do przechowywania figurek (3,99 zÅ‚/ 1 szt.). Dodatkowo już w maju na kinowych ekranach w caÅ‚ej Polsce zagoÅ›ci najnowsza część przygód niebieskich ludzików – „Smerfy. Poszukiwacze zaginionej wioskiâ€.Â
Ambasadorem smerfowej promocji Lidla jest Daria Åadocha – miÅ‚oÅ›niczka zdrowego żywienia, trener kulinarny, ekspert z dziedziny żywienia dzieci i zdrowej kuchni dla dorosÅ‚ych, ale przede wszystkim matka, która doskonale zna dylematy juniorów zwiÄ…zane z odżywianiem. Namawianie do jedzenia owoców i warzyw rzadko koÅ„czy siÄ™ sukcesem. Sama dobrze o tym wiem, patrzÄ…c na moje pociechy. Droga do przekonania mÅ‚odego czÅ‚owieka o tym jak cenne sÄ… Å›wieże owoce i warzywa prowadzi przez zabawÄ™. Kreatywne przepisy na kolorowe, warzywne i owocowe dania (kuchnialidla.pl), wspólne gotowanie i odkrywanie smaków – to wszystko sprawia, że jedzenie wartoÅ›ciowych skÅ‚adników nie musi być przymusem a pysznÄ… frajdÄ…. W takim podejÅ›ciu na pewno pomagajÄ… zabawne gadżety jak na przykÅ‚ad kolorowe figurki Stikeez. – komentuje Daria.
Lidl do tematyki odżywiania najmÅ‚odszych podchodzi z dużym zaangażowaniem, przeprowadzajÄ…c liczne dziaÅ‚ania skierowane wÅ‚aÅ›nie do najmÅ‚odszych. CieszÄ…ca siÄ™ dużym zainteresowaniem książka „Rodzinna Kuchnia Lidlaâ€, zachÄ™cajÄ…ca rodziców do wspólnego gotowania z ich pociechami, okazaÅ‚a siÄ™ prawdziwym sukcesem. To nie wszystko – w kwietniu firma przeprowadziÅ‚a specjalne promocje dla rodzin wielodzietnych, posÅ‚ugujÄ…cych siÄ™ KartÄ… Dużej Rodziny. Dla posiadaczy karty przygotowano specjalne promocje, przewidujÄ…ce 10% rabatu na Å›wieże owoce i warzywa, mÄ…ki oraz bakalie, po raz kolejny podkreÅ›lajÄ…c znaczenie cennych skÅ‚adników w diecie rodziny. Co wiÄ™cej Lidl oficjalnie zadeklarowaÅ‚, że do 2025 r. zredukuje o 20% poziom dodanego cukru i soli w produktach marek wÅ‚asnych.
Promocja na smerfne Stikeezy rozpocznie się 8 maja i potrwa do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do dnia 4 czerwca. Z akcji wyłączone są: napoje alkoholowe, w tym piwo, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmioty służące do karmienia piersią. Więcej szczegółów w regulaminie akcji dostępnym na stronie www.lidl.pl
Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.
Â
Dalsze informacje znajdÄ… PaÅ„stwo na naszych stronach:Â
www.lidl.plÂ
http://kariera.lidl.plÂ
Facebook https://www.facebook.com/lidlpolskaÂ
Instagram https://www.instagram.com/lidlpolska/Â
Youtube https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL
Â
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE