Data publikacji: 2017-03-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Startuje kolejna edycja Akademii Smaku Bosch
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Po fantastycznej zeszłorocznej edycji Akademii Smaku, która zdobyła główną nagrodę w konkursie Kreatury 2016, czeka nas kolejna odsłona tego wielokanałowego projektu content marketingowego.
Po fantastycznej zeszÅ‚orocznej edycji Akademii Smaku, która zdobyÅ‚a głównÄ… nagrodÄ™ w konkursie Kreatury 2016 w kategorii „Kampania†oraz wyróżnienie w kategorii „Kampania Zintegrowana Digitalâ€, w tym roku czeka nas kolejna odsÅ‚ona tego wielokanaÅ‚owego projektu content marketingowego. W tym roku stawiamy na edukacjÄ™, dobry content i celebrytów!Â
Â
W tegorocznej odsłonie kampanii pojawi się nowy członek Kapituły – Jacek Bilczyński. To znany trener personalny, promotor fit lifestylu oraz autor książek o zdrowym trybie życia. Kojarzony z programów telewizyjnych, bloger i YouTuber. Jacek Bilczyński prowadzi również FIT Akademię, czyli cykl szkoleń dla trenerów i dietetyków. Jest autorem licznych publikacji na temat zdrowego żywienia. Trener i dietetyk gwiazd będzie dzielił się swoją wiedzą z czytelnikami portalu Akademia Smaku oraz wspierał dotychczasowych ekspertów.
Tomasza Jakubiaka – szefa kuchni stawiającego sprawę smaku na ostrzu noża. Jakubiak to charyzmatyczny i kreatywny kucharz, który poprzez mistrzowskie porady uczy prawdziwej sztuki gotowania.
Tomasza Lacha – blogera kulinarnego, autora Zajadam.pl, publikującego najlepsze przepisy w sieci. Jego znakiem rozpoznawczym są sezonowe produkty i nieustanne poszukiwania nowych wariacji smakowych.
Â
Stawiamy na dobre i zdrowe jedzenie!
MyÅ›lÄ… przewodniÄ… kampanii jest „ZmieÅ„ kuchniÄ™ na dobre!â€. Oprócz idei nauczenia odbiorców, jak dobrze gotować, eksperci bÄ™dÄ… przekonywać, że można przyrzÄ…dzać dania pyszne, tradycyjne, a jednoczeÅ›nie zdrowe. Kampania zostanie podzielona na dwa etapy: na wiosnÄ™ bÄ™dziemy wspólnie z fanami zmieniać kuchniÄ™ na dobrÄ…, promujÄ…c zdrowe propozycje menu. JesieniÄ… postaramy siÄ™ zainspirować odbiorców pomysÅ‚ami na tradycyjne polskie dania w wersji fit.
Dzięki aktywacjom, na fanów będą czekać liczne konkursy, w których będą mogli wykazać się kreatywnością i innowacyjnością w kuchni. Będą oczywiście wspierani m.in. wideoblogami oraz przepisami od zaangażowanych influencerów.
Â
Jeszcze więcej wiedzy i zabawy dzięki content marketingowi
Strategiczną bazą projektu Akademia Smaku jest portal www.akademiasmaku.pl, dla którego stworzona została dedykowana redakcja. W tym roku stawiamy jeszcze mocniej na content. Zadaniem dla redakcji portalu w 2017 r. będzie publikowane dopasowanych do m.in. panującej pory roku treści redakcyjnych w celu konsekwentnego zwiększania ruchu organicznego dzięki synergii Content, SEO i Social Media. Możemy spodziewać się jeszcze mocniejszych sezonowych akcentów w postaci przepisów i artykułów poradnikowych oraz wideo-przepisów.
Nowością na portalu będą quizy kulinarne, czyli interaktywny content, jaki będzie miał następujące zadania: usystematyzowanie wiedzy czytelników portalu, ich aktywację oraz dostarczanie rozrywki. Zwieńczeniem wydarzeń w 2017 roku będzie event kulinarny, w czasie, którego fani oraz eksperci wchodzący w skład Kapituły będą wspólnie gotować najciekawsze przepisy nadesłane przez cały rok.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE