Aktualności LIFESTYLE Styl życia

Stock Polska wspiera branżę HoReCa w ramach Akcji Lato!

Stock Polska wspiera branżę HoReCa w ramach Akcji Lato!
Firma Stock Polska wystartowała z Akcją Lato – to coroczne działania wspierające branżę HoReCa i sprzedaż sklepową. W ponad 200 lokalizacjach w Polsce zostały przygotowane akcje

Data publikacji: 2020-07-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stock Polska wspiera branżę HoReCa w ramach Akcji Lato!
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

Firma Stock Polska wystartowała z Akcją Lato – to coroczne działania wspierające branżę HoReCa i sprzedaż sklepową. W ponad 200 lokalizacjach w Polsce zostały przygotowane akcje promocyjne.

Stock Polska wspiera branżę HoReCa w ramach Akcji Lato! Styl życia, LIFESTYLE - Firma Stock Polska wystartowała z Akcją Lato – to coroczne działania wspierające branżę HoReCa i sprzedaż sklepową. W ponad 200 lokalizacjach w Polsce zostały przygotowane akcje promocyjne.

Firma Stock Polska wystartowała z Akcją Lato – to coroczne działania wspierające branżę HoReCa i sprzedaż sklepową. W ponad 200 lokalizacjach w Polsce zostały przygotowane akcje promocyjne, które obejmują przede wszystkim lokale stałe i sezonowe w popularnych ośrodkach turystycznych i lokalizacjach wypoczynkowych.

Akcja Lato od Stock Polska

Letni chill-out i wakacyjne imprezy to coś, na co wszyscy czekali. I chociaż tegoroczne lato będzie wyglądało nieco inaczej, to świetna zabawa i prawdziwy relaks są nadal na wyciągnięcie ręki. Stock Polska, jak co roku w okresie wakacyjnym, prowadzi działania w ramach Akcji Lato. Obejmuje ona ponad 200 lokalizacji wypoczynkowych w Polsce – nad morzem, m.in. w Trójmieście, Władysławowie, Łebie, na Mazurach – w Mikołajkach, Giżycku czy Olsztynie oraz w głównych ośrodkach miejskich i turystycznych, np. w Warszawie czy Zakopanem. W lokalach stałych i sezonowych dla konsumentów została przygotowana bogata oferta alkoholi i wakacyjnych koktajli oraz atrakcyjne promocje. Co więcej, w tym roku tego typu wsparcie sprzedażowe ma jeszcze jeden, szczególny wymiar.

– Pandemia koronawirusa oraz bÄ™dÄ…cy jej nastÄ™pstwem lockdown wpÅ‚ynęły na praktycznie wszystkie gałęzie gospodarki, jednak niektóre branże zostaÅ‚y dotkniÄ™te bardziej niż inne. W wyjÄ…tkowo trudnej sytuacji znalazÅ‚y siÄ™ lokale gastronomiczne, które z dnia na dzieÅ„ zostaÅ‚y zamkniÄ™te. Liczymy, że dziÄ™ki naszym dziaÅ‚aniom miejsca, które kryzys COVID-owy dotknÄ…Å‚ najbardziej, bÄ™dÄ… miaÅ‚y szansÄ™ efektywniej przyciÄ…gnąć klientów i odrobić swoje straty – mówi Igor Przespolewski, On Trade Activation Manager w Stock Polska.

– Wszystko zaczyna powoli wracać do normy, jednak nadal istotne jest zachowanie dystansu spoÅ‚ecznego. Dlatego w naszych dziaÅ‚aniach skupiamy siÄ™ przede wszystkim na miejscach typu Food&Drink znajdujÄ…cych siÄ™ na otwartych przestrzeniach, z ogródkami, czy strefach zewnÄ™trznych – dodaje.

A to już wiesz?  LEGITYMACJA ISIC = UBEZPIECZENIE

Letni rozkład jazdy

Dzięki różnorodności przewidzianych atrakcji i oferty produktowej, każdy znajdzie coś dla siebie. Wszystkich, którzy lubią testować nowości Stock Polska zaprasza do dedykowanych stref, gdzie pojawią się: Żołądkowa Gorzka w Tradycyjnej oraz Rześkiej odsłonie, Żołądkowa Kolonialna, gin Larios oraz Lubelska Mango – zaskakująca tropikalnym smakiem.

Ale to nie wszystko! Również dobrze znany Jim Beam, oprócz aktywacji konsumenckich, przygotował coś specjalnego. W tym roku jest partnerem IX edycji Polish Bike Week – ogólnopolskiego zlotu fanów marki Harley-Davidson, który odbędzie się w dniach 30.07 – 02.08 w Karpaczu. To nie lada gratka dla sympatyków kultowego brandu.

Mamy również dobrą wiadomość dla wielbicieli lekkich, musujących propozycji, którzy postanowią spędzić lato w mieście. Warszawski Ten Bar w Wilanowie zyskał strefę Prosecco&Friends, gdzie dostępna będzie nowa odsłona Stock Prosecco Treviso w małym formacie to go – 200 ml. To zdecydowany must have tych wakacji!

Oprócz stref promocyjnych w lokalach gastronomicznych, w czasie trwania akcji na terenie Mazur swoją trasę odbędzie Cocktail Truck marki Żołądkowa Gorzka Rześka. Będzie można tam spróbować dwóch wariantów smakowych produktu – Limonka z Miętą i Pigwa z Miętą.

Oprócz działań w kanale HoReCa, w ramach Akcji Lato prowadzone są działania wspierające sprzedaż w sklepach – dodatkowe ekspozycje, specjalne pakiety sprzedażowe. Dla klientów zostały również przygotowane aktywacje konsumenckie z wakacyjnymi nagrodami.

 

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

A to już wiesz?  Wybierz InfluencerkÄ™ Roku!

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Stock Polska wspiera branżę HoReCa w ramach Akcji Lato! Styl życia, LIFESTYLE - Firma Stock Polska wystartowała z Akcją Lato – to coroczne działania wspierające branżę HoReCa i sprzedaż sklepową. W ponad 200 lokalizacjach w Polsce zostały przygotowane akcje promocyjne.
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy