Aktualności LIFESTYLE Styl życia

Sukces akcji NajlepszeJestBlisko. U samotnych seniorów zagościła atmosfera Świąt

Sukces akcji NajlepszeJestBlisko. U samotnych seniorów zagościła atmosfera Świąt
Świąteczna odsłona akcji #NajlepszeJestBlisko zakończyła się pełnym sukcesem. Dzięki zaangażowaniu internautów Cukier Królewski zadbał o to, aby pomimo pandemii w domach starszych samotnych osób zagościła radosna

Data publikacji: 2021-01-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sukces akcji NajlepszeJestBlisko. U samotnych seniorów zagościła atmosfera Świąt
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

Świąteczna odsłona akcji #NajlepszeJestBlisko zakończyła się pełnym sukcesem. Dzięki zaangażowaniu internautów Cukier Królewski zadbał o to, aby pomimo pandemii w domach starszych samotnych osób zagościła radosna atmosfera.

Sukces akcji NajlepszeJestBlisko. U samotnych seniorów zagościła atmosfera Świąt Styl życia, LIFESTYLE - Świąteczna odsłona akcji #NajlepszeJestBlisko zakończyła się pełnym sukcesem. Dzięki zaangażowaniu internautów Cukier Królewski zadbał o to, aby pomimo pandemii w domach starszych samotnych osób zagościła radosna atmosfera.

Świąteczna odsłona akcji #NajlepszeJestBlisko zakończyła się pełnym sukcesem. Dzięki zaangażowaniu internautów Cukier Królewski zadbał o to, aby pomimo pandemii w domach starszych samotnych osób zagościła radosna atmosfera. Przekazane przez markę 50 tysięcy złotych pozwoliło wolontariuszom Stowarzyszenia mali bracia Ubogich dostarczyć posiłki wszystkim podopiecznym, wesprzeć ich rozmową i zorganizować wirtualne spotkania.

W okresie od 23 listopada do 23 grudnia 2020 roku marka Cukier Królewski zachęcała internautów do udostępniania zdjęć swoich świątecznych wypieków na stronie www.najlepszejestblisko.pl lub na Instagramie z #NajlepszeJestBlisko. Za każde tysiąc fotografii marka zdecydowała się przeznaczyć 10 tysięcy złotych na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Celem było zebranie 50 tysięcy złotych, które pozwoli zorganizować seniorom prawdziwe Święta. Akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem oraz wyłącznie pozytywnymi reakcjami internautów. Ostatecznie liczba opublikowanych zdjęć przekroczyła 5 tysięcy, dzięki czemu Cukier Królewski osiągnął założoną kwotę, którą przekazał Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich.

–Stowarzyszenie mali bracia Ubogich co roku organizowało Spotkania Wigilijne dla starszych samotnych osób. W tym trudnym czasie, w trosce o bezpieczeństwo naszych podopiecznych, wspólne kolędowanie przy jednym stole zastąpiliśmy osobistymi wizytami wolontariuszy u seniorów – zaznacza Joanna Mielczarek, dyrektor prezes Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.

Paczki od Mikołaja i wigilijne potrawy trafiły do niemal 400 podopiecznych Stowarzyszenia, a wszędzie tam, gdzie było to możliwe wolontariusze odwiedzili potrzebujących. W okresie bożonarodzeniowym zapukali do ich drzwi z pięknymi ozdobami, słodyczami oraz drobnymi upominkami. Jednak najbardziej wartościowa okazała się zwykła rozmowa i szczere życzenia. Wolontariusze chcąc stworzyć świąteczną atmosferę w domach podopiecznych, połączyli się przez internet z innymi seniorami, co pozwoliło na wspólne kolędowanie i wirtualne dzielenie się opłatkiem.

A to już wiesz?  „A ty, co zobaczysz?”. Kampania Muzeum Narodowego w Warszawie

–Podopieczni Stowarzyszenia, dzięki wsparciu Cukru Królewskiego, otrzymali od nas paczki z wigilijnymi posiłkami. Seniorzy byli mile zaskoczeni. Nierzadko na ich twarzach pojawiały się nawet łzy szczęścia. Każdy z nas starał się otoczyć starszych przyjaciół rozmową i dać nadzieję na lepsze jutro – mówi Karolina, wolontariuszka Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. – Wirtualne spotkania z innymi seniorami okazały się doskonałym pomysłem. Mimo braku uścisków i tradycyjnego łamania się opłatkiem, w domach naszych podopiecznych stworzyliśmy prawdziwą bożonarodzeniową atmosferę – dodaje Wioleta Skwira, koordynatorka wolontariatu w mbU.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Sukces akcji NajlepszeJestBlisko. U samotnych seniorów zagościła atmosfera Świąt Styl życia, LIFESTYLE - Świąteczna odsłona akcji #NajlepszeJestBlisko zakończyła się pełnym sukcesem. Dzięki zaangażowaniu internautów Cukier Królewski zadbał o to, aby pomimo pandemii w domach starszych samotnych osób zagościła radosna atmosfera.
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy