Data publikacji: 2016-06-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Święto dobrego stylu!
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Chcesz poznać kwintesencjÄ™ francuskiego stylu życia? Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna French Touch. Przez ponad 4 miesiÄ…ce każdy bÄ™dzie mógÅ‚ odkryć tajniki francuskiego „La belle vieâ€.

FRANCJA czyli… „F†jak francuski chic, „R†jak Roquefort, owczy ser wyrabiany w miasteczku Roquefort-sur-Soulzon na poÅ‚udniu Francji, „A†jak amour, miÅ‚ość „N†jak nobliÅ›ci, wielcy twórcy zasÅ‚użeni dla ludzkoÅ›ci, „C†jak Cannes i Å›wiatowe gwiazdy na czerwonym dywanie, „J†jak Jean-Paul Gaultier, guru modowy  i „A†jak Auguste i Louis Lumière, twórcy pierwszego kinematografu. Francja to bez wÄ…tpienia fascynujÄ…cy, wielokulturowy i inspirujÄ…cy kraj. Teraz i ty możesz odkryć wszystkie jego smaki podczas startujÄ…cej wÅ‚aÅ›nie kampanii edukacyjnej French Touch.  Â
Kto z nas nie zna smaku bagietki, nie używa francuskich perfum, nie marzy o torebce Louis Vuittona, czy choć raz nie piÅ‚ cabernet sauvignon czy syrah? Francja to ogromne bogactwo kulturowe, z którego czerpiÄ… wszystkie kraje na Å›wiecie. Już jesieniÄ… każdy z nas bÄ™dzie miaÅ‚ okazjÄ™, by dokÅ‚adniej zgłębić tajniki francuskiego „la belle vie†i poczuć odrobinÄ™ finezji w swoim codziennym życiu. 23 wrzeÅ›nia rozpocznie siÄ™ wielkie Å›wiÄ™to Francji w Polsce – French Touch la belle vie organizowane przez AmbasadÄ™ Francji i agencjÄ™ Cryptone. – Każdy z nas lubi FrancjÄ™ na swój sposób i nie wyobraża sobie, aby zrezygnować z wartoÅ›ci, które sÄ… dla niego bliskie. I tak francuskie Å›niadania bez croissanta bÄ™dÄ… po prostu zwykÅ‚ym Å›niadaniem. Taka jest idea tegorocznej kampanii w Polsce. Po sukcesie w zeszÅ‚ym roku postanowiliÅ›my zorganizować jeszcze wiÄ™cej atrakcji – mówi Agnieszka StaÅ„czyk, dyrektor agencji Cryptone wPolsce. – Od poczÄ…tku czerwca do października bÄ™dziemy wspólnie celebrować wszystko to, co skÅ‚ada siÄ™ na wyjÄ…tkowy urok francuskiego stylu życia. A wiÄ™c zamiÅ‚owanie do wspaniaÅ‚ej kuchni nawiÄ…zujÄ…cej do wielowiekowych tradycji, zabawÄ™ modÄ…, prostotÄ™ i elegancjÄ™ zarazem, aż wreszcie inspirujÄ…cÄ… kulturÄ™, na którÄ… skÅ‚ada siÄ™ literatura, muzyka, kino, teatr, a nawet nowoczesny design – dodaje.
French Touch to kampania ogólnopolska, skierowana do bardzo szerokiego grona odbiorców. Poprzez liczne działania edukacyjne podpowie m.in. jak samodzielnie przygotować wykwintne dania francuskie lub co zrobić, by nawet najprostsza stylizacja budziła podziw i była elegancka. Nie zabraknie również eventów kulturalnych. Organizatorzy zaplanowali m.in. wyjątkowe koncerty z udziałem francuskich gwiazd czy wydanie specjalnej kompilacji piosenek francuskich.
W ramach French Touch odbędzie się także wielka akcja handlowa dla wszystkich fanek shoppingu. Organizatorzy nie zdradzają jeszcze szczegółów, ale już teraz wiemy, że akcja obejmie atrakcyjny pakiet zniżkowy w wielu sklepach w całej Polsce. Szczegóły pojawią się w specjalnie przygotowanym na tę okazję bezpłatnym magazynie La Belle Vie.
Więcej na www.frenchtouch2016.pl
Â
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE