Data publikacji: 2019-02-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tikkurila Lododisco – Pluszaki atakują
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Podsumowanie kolejnej edycji Tikkurila Lododisco.
W miniony piÄ…tek na tafli dÄ™bickiego lodowiska tÅ‚umnie pojawiÅ‚y się… pluszaki. Wszystkie ubrane w stylowe futerka, różnobarwnie mieniÄ…ce siÄ™ w Å›wietle reflektorów, wdziÄ™cznie prezentowaÅ‚y siÄ™ na lodowej scenie koÅ‚yszÄ…c siÄ™ w rytm otaczajÄ…cych je dźwiÄ™ków muzyki…Â
A wszystko to za sprawÄ… kolejnej edycji Tikkurila Lododisco, która tym razem odbyÅ‚a siÄ™ pod tytuÅ‚em „Pluszaki atakujÄ…â€.
Historia misia sięga roku 1902, kiedy to wyprodukowano go po raz pierwszy. Pomimo ponad 100 lat istnienia i zmieniających się trendów, pluszowy miś niezmiennie zajmuje szczególne miejsce w życiu małego człowieka, a u dorosłych wywołuje piękne wspomnienia lat dziecięcych. W piątkowy wieczór był motywem przewodnim i głównym gospodarzem wydarzenia.
Dla wszystkich obecnych na tej edycji Tikkurila Lododisco byÅ‚ to naprawdÄ™ wyjÄ…tkowy wieczór. Moc konkursów i zabaw, misiowe smakoÅ‚yki, rzuty do celu, pacynkowe taÅ„ce czy zaplatanie warkoczy na czas to tylko niektóre atrakcje, które zostaÅ‚y przygotowane przez organizatorów. Ogromnym zainteresowaniem i powodzeniem cieszyÅ‚y siÄ™ dekoracje wykonane z pluszowych zabawek – w ciÄ…gu wieczora niemalże wszystkie pluszaki znalazÅ‚y nowych wÅ‚aÅ›cicieli ????   Â
Najpiękniejszą, a zarazem najbardziej wzruszającą chwilą był moment, kiedy największy Miś wieczoru powędrował do najmniejszych obecnych na tafli łyżwiarzy. Doceniono także osoby z fajną pozytywną energią oraz najładniej bawiące się na tafli.
 „Za nami dziesięć odsłon Tikkurila Lododisco, czyli cyklu zdrowych i kolorowych spotkań na lodzie. Każde z dotychczasowych wydarzeń zorganizowane było w innej tematyce, innym stylu i kolorystyce… Poprzez różne motywy przewodnie i kolorystyczne chcieliśmy uatrakcyjnić poszczególne edycje, a także zachęcić uczestników do różnego rodzaju aktywności, pobudzić ich wyobraźnię oraz zainspirować do odważnego i kreatywnego podejścia we wszystkim, co robią†– mówi Magdalena Olszewska, Corporate Communications and PR Manager w firmie Tikkurila.
„Bardzo nas cieszy, że tego typu wydarzenie na lodowisku w tak pozytywny sposób przyjęło się w Dębicy, o czym świadczy powiększająca się z roku na rok frekwencja. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za kulturalne zachowanie i bezwypadkową jazdę. Ogromnie dziękujemy firmie Tikkurila Polska za kolejny sezon fantastycznych i różnorodnych spotkań, o których każdej zimy głośno jest w całym regionie†– mówi Konrad Makowiecki, Specjalista ds. Promocji i Marketingu MOSiR Dębica.
Â
Tikkurila Lododisco to jedno z wielu wydarzeÅ„ organizowanych przez Tikkurila na rzecz spoÅ‚ecznoÅ›ci lokalnej. WÅ›ród innych ważniejszych dziaÅ‚aÅ„ można wymienić bieg „DÄ™bicka DziesiÄ…tka z Tikkurilaâ€, jak również otwarte warsztaty artystyczne, plastyczne i techniczne dla dzieci i rodziców, m.in. „Warsztaty MaÅ‚ego Majsterkowiczaâ€, „Warsztaty MaÅ‚ego Designera†czy „Warsztaty MaÅ‚ego Puzzlomaniakaâ€. Tikkurila jako firma promujÄ…ca zrównoważony rozwój, jest też mocno zaangażowana w dziaÅ‚ania sÅ‚użące budowaniu Å›wiadomoÅ›ci ekologicznej. Od kilku lat w dÄ™bickich szkoÅ‚ach organizuje eko lekcje dla najmÅ‚odszych, a w ramach projektu „BÄ…dź odpowiedzialny w naturze – posadź drzewo z Tikkurilaâ€, co roku wspólnie z mÅ‚odzieżą, pracownikami i wolontariuszami sadzi 5 tysiÄ™cy drzew.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE