Data publikacji: 2018-12-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Troska o środowisko i pasja do kawy – rok 2018 w Starbucks
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Rok 2018 w Starbucks upłynął pod znakiem pasji do kawy oraz dobrych praktyk z zakresu ekologii.

Początek nowego roku jest dla wielu osób czasem podsumowania przeszłości i tworzenia postanowień na przyszłość. Rok 2018 w Starbucks upłynął pod znakiem pasji do kawy oraz dobrych praktyk z zakresu ekologii.  W kolejnym roku marka zamierza jeszcze intensywniej inspirować swoich gości do poszukiwania wyjątkowych smaków, a także do troski o planetę. Nowy początek warto wykorzystać na wprowadzenie dobrych nawyków w codzienne życie.
Kawowe podsumowanie
Ekspertyza, odpowiedzialność i pasja do kawy to wartoÅ›ci, które przyÅ›wiecajÄ… Starbucks od poczÄ…tku powstania marki. PrzykÅ‚adem tego jest dostÄ™pna w Polsce od tegorocznego lata kawa „Rwanda Umushananaâ€, pozyskiwana zgodnie z C.A.F.E Practices. Partnerzy Starbucks z caÅ‚ego Å›wiata, w tym Polski, w 2018 roku mieli okazjÄ™ odwiedzić plantacjÄ™ w Rwandzie, gdzie mogli poznać caÅ‚y proces uprawy kawy, od zasadzenia nasion, przez zbieranie owoców, aż do momentu suszenia ich i pozyskiwania ziaren. KoÅ„czÄ…cy siÄ™ rok obfitowaÅ‚ nie tylko w pogłębianie ekspertyzy przez Starbucks, ale także w zmieniajÄ…ce siÄ™ trendy. SiÄ™ganie po nowe nuty smakowe oraz popularyzacja personalizacji kawy to najważniejsze z nich.
– Trendy kawowe w roku 2018 skupiaÅ‚y siÄ™ głównie wokół Å›wieżych, owocowych oraz wytrawnych nut smakowych. BariÅ›ci Starbucks podczas coffee tastingów siÄ™gali po Å›wieże smaki, jak pomaraÅ„cze, wiÅ›nie, jabÅ‚ka, a także po te bardziej wytrawne, jak dynia, ciemne piwo, pieprz czy chilli. NajpopularniejszÄ… kawÄ… 2018 roku w Polsce okazaÅ‚a siÄ™ Å›rednio palona, lekko orzechowa Columbia Narino. KoÅ„czÄ…cy siÄ™ rok w Starbucks upÅ‚ynÄ…Å‚ także pod znakiem personalizacji kawy. Coraz wiÄ™cej goÅ›ci kawiarni decyduje siÄ™ na dostosowanie zamawianego napoju do wÅ‚asnych preferencji – mówi Daniel StÄ™pniak, Starbucks District Coffee Master.
Troska o planetÄ™
W 2018 roku w Starbucks wydarzyÅ‚o siÄ™ wiele dobrego nie tylko w zwiÄ…zku z kawowÄ… ekspertyzÄ…, ale także w kwestii troski o Å›rodowisko. Jako jedna z pierwszych firm na Å›wiecie, jeszcze przed RezolucjÄ… Parlamentu Europejskiego, Starbucks zadeklarowaÅ‚, że caÅ‚kowicie wycofa plastikowe sÅ‚omki z kawiarni do 2020 roku. Co wiÄ™cej, w roku 2018 rozpoczÄ…Å‚ siÄ™ program NextGen Cup Challenge – wspólna inicjatywa Starbucks i McDonald's. Celem projektu jest wprowadzenie nowego rodzaju kubka papierowego, który można caÅ‚kowicie poddać recyklingowi. Obecnie trwa siÄ™ drugi etap konkursu, do którego zakwalifikowano 29 projektów. To faza udoskonalania, podczas której twórcy bÄ™dÄ… mieli możliwość pracy z najlepszymi mentorami w branży. Na autorów zwyciÄ™skiego projektu czeka nagroda w wysokoÅ›ci 1 miliona dolarów. Coraz wiÄ™kszym zainteresowaniem goÅ›ci Starbucks cieszy siÄ™ inicjatywa Bring Your Own Tumbler, która zachÄ™ca do korzystania z wÅ‚asnych kubków wielokrotnego użytku zamiast używania papierowych z kawiarni. Klienci, którzy przyniosÄ… swój kubek, otrzymujÄ… 1 zÅ‚ zniżki na zakupiony napój. Wszystkie te dziaÅ‚ania sÄ… prowadzone w imiÄ™ przyszÅ‚oÅ›ci naszej planety.
Noworoczne postanowienia
Nowy rok to nowy początek, który jest doskonałą okazją do wprowadzenia dobrych nawyków w codzienne życie. Może to być dobry moment na odejście od rutynowych przyzwyczajeń i spróbowanie nieoczywistych rzeczy. Warto poszukać smaku dopasowanego idealnie do naszych preferencji i skorzystać z ogromnych możliwości personalizacji kawy. Odkrywając naszą kawową pasję, nie zapominajmy o trosce o środowisko. Przychodząc do Starbucks z własnym kubkiem, możemy przyczynić się do ograniczenia zużycia plastiku. Wielkie zmiany zaczynają się od małych kroków, które w nowym roku możemy podjąć wspólnie ze Starbucks.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE