Data publikacji: 2017-05-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W podróży do świata dziecięcych talentów
Kategoria: Gwiazdy, LIFESTYLE
Natalia Kukulska i Mateusz Kusznierewicz wspierają akcję Podwórko Talentów NIVEA

Mała uśmiechnięta dziewczynka w dużych okularach stojąca z mikrofonem. Szczupły chłopiec z rozwianymi blond włosami skaczący po pokładzie jachtu z liną w dłoni i uśmiechem na twarzy. Tak wyglądają wybrane zdjęcia z dzieciństwa w albumach Natalii Kukulskiej i Mateusza Kusznierewicza. Dziecięce talenty utrwalone na starych fotografiach przerodziły się w życiowe pasje i przyniosły niezwykłe kariery pełne sukcesów. Dziś znana piosenkarka i utytułowany żeglarz zostali ambasadorami projektu Podwórko Talentów NIVEA, którego ideą jest odkrywanie i wspieranie dziecięcych talentów.
Â
Wybór własnej drogi rozwoju to ważna sprawa
Droga Mateusza Kusznierewicza do wielkich, żeglarskich sukcesów, rozpoczęła się gdy jako małe dziecko odkrył swój talent i dzięki wsparciu najbliższych zaczął go rozwijać.
Jako mały chłopiec zawsze byłem chętny do odkrywania świata i poznawania siebie. Moi rodzice i nauczyciele bardzo szybko zauważyli, że garnę się przede wszystkim do sportu. Próbowałem różnych dyscyplin, aż wreszcie pojawiło się żeglarstwo. Pamiętam, że kiedy odkryłem swój talent do tego sportu i chwyciłem bakcyla, tata nawet sprzedał swój samochód przesiadając się do mniejszego żeby kupić mi za uzyskane pieniądze mój pierwszy profesjonalny żagiel – wspomina Mateusz Kusznierewicz, obecnie znany olimpijczyk i utytułowany żeglarz. Jak zauważa ważne jest, aby dziecko miało wybór i samo mogło zadecydować o tym w jakim kierunku chce się rozwijać. Dla dzieci istotne jest także to aby rodzice byli obok i wspierali je w tym co robią, dając mu motywację do dalszego rozwoju.  Dziś sam jestem rodzicem i staram się dopingować swoje dzieci aby miały w sobie siłę i moc odkrywania swoich talentów i pasji – dodaje Mateusz Kusznierewicz.
Zobacz film Mateusza: https://www.youtube.com/watch?v=UhI4CkyggyE&t=3s
Â
Wsparcie od starszych dla młodszych
Natalia Kukulska od poczÄ…tku wiedziaÅ‚a, że to muzyka jest jej pasjÄ…. Zawsze byÅ‚am blisko muzyki ponieważ w moim domu byÅ‚o jej peÅ‚no. Gdy już jÄ… pokochaÅ‚am, rozwijaÅ‚am swoje zainteresowania i talent w różny sposób – najpierw Å›piewajÄ…c w domu dla bliskich, potem byÅ‚a szkoÅ‚a muzyczna, nastÄ™pnie domy kultury, spotkania z muzykami – wspomina Natalia. Obecnie piosenkarka sama jest szczęśliwÄ… mamÄ… trójki dzieci i wie dobrze jak ważne jest, aby dzieci czuÅ‚y wsparcie rodziców, by czuć siÄ™ pewnie i nie poddawać siÄ™ w dążeniu do celu – Teraz jestem bardzo szczęśliwa, że moim zawodem jest moja najwiÄ™ksza pasja i wiem jakie to ważne, aby wczeÅ›nie zauważyć zainteresowania u dzieci i pomóc im w ich rozwijaniu – mówi.
Â
Zobacz film Natalii: https://www.youtube.com/watch?v=UsPtMNakxNA
Â
Wesprzyj dziecko w rozwoju talentu!
Natalia Kukulska i Mateusz Kusznierewicz to nie tylko utalentowana piosenkarka i wybitny sportowiec, ale także ambasadorzy projektu Podwórko Talentów NIVEA, którego celem jest odkrywanie i wspieranie rozwoju dziecięcych talentów. Dzięki 20 wyjątkowym placom zabaw, które NIVEA wybuduje w ramach projektu, dzieci będą miały okazję przetestować swoje umiejętności sportowe, odkryć artystyczne uzdolnienia czy rozbudzić w sobie naukową pasję. Dobrą zabawę i odkrywanie talentów będą mogły realizować na nowoczesnych i w pełni bezpiecznych sprzętach do zabaw. W projekcie mogą wziąć udział publiczne szkoły podstawowe, gminy, spółdzielnie mieszkaniowe i wspólnoty mieszkaniowe. Ze względu na duże zainteresowanie NIVEA wydłużyła czas przyjmowania zgłoszeń do 31 maja br. Do zdobycia Podwórka Talentów NIVEA są tylko dwa proste kroki – wystarczy wejść na stronę www.podworko.nivea.pl i zarejestrować teren na którym może zostać zbudowany plac zabaw, oraz dodać zgłoszenie video w formie prostego, maksymalnie 3 minutowego filmu, nakręconego za pomocą kamery, telefonu aparatu, lub animację w formie prezentacji złożonej z maksymalnie 30 slajdów, które pokaże jakie talenty mają dzieci. Następnie 9 czerwca na stronie podwórko.nivea.pl pojawią się wybrane przez jury filmy, które spełniły regulaminowe kryteria (wybranych będzie od 100 do 200 najlepszych filmów). W kolejnym etapie internauci w głosowaniu, które potrwa od 10 czerwca do 31 lipca wybiorą 20 zwycięskich filmów. Wyniki NIVEA opublikuje na stronie w dniu 1 sierpnia. Pierwsze Podwórka Talentów NIVEA zostaną oddane do użytku już na jesieni 2017.
Â
Patronat honorowy nad projektem objął Rzecznik Praw Dziecka Marek Michalak.
Â
NIVEA od zawsze dla rodziny
Już od 15 lat NIVEA kieruje swoje działania do polskich rodzin realizując programy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Wszelkie akcje jakie podejmuje marka, są programami długofalowymi, dlatego właśnie w trosce o rodziny i lokalne społeczności została przygotowana kolejna edycja projektu Podwórko NIVEA, tym razem pod hasłem Podwórko Talentów NIVEA. To już trzecia odsłona projektu, którego edycje z roku 2015 i 2016 okazały się być niezwykłym sukcesem. Obydwie bardzo zaangażowały społeczności lokalne, o czym świadczą imponujące liczby – w ciągu dwóch lat firma ufundowała aż 80 retro-nowoczesnych placów zabaw, które są miejscem wspólnego spędzania czasu rodziców i dzieci, zaś w konkursie wzięło udział ponad 2000 gmin. W głosowaniu internetowym na zwycięskie lokalizacje oddano łącznie 32 miliony głosów.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Gwiazdy #LIFESTYLE