Wiosenno-letnia kampania Gino Rossi na 2014
Wyspy Kanaryjskie to popularny kierunek wakacyjnych podr?zy, ale r?wniez miejsce niezwyklych sesji zdjeciowych. W sezonie SS14 tlem dla kampanii marki Gino Rossi staly sie kamienne plaze Teneryfy i surowa architektura wyspy, kt?re pozwolily na stworzenie stylowej, letniej opowiesci.
Kampania Gino Rossi SS14 pokazuje idealna harmonie natury i piekna produkt?w marki. Wiatr, gorace powietrze i orzezwiajaca morska bryza sa istotnym elementem zdjec utrzymanych w letnim, nieco sennym klimacie. Pustynny krajobraz kontrastuje z glebokim blekitem oceanu i nieba, stanowiac doskonale tlo dla but?w i torebek w zwierzece printy. Fotograf Agata Pospieszynska stworzyla r?wniez serie ujec o bardziej miejskim charakterze, wykorzystujac gladkie linie budynk?w do wyeksponowania eleganckich produkt?w Gino Rossi.
Sesja stylizowana przez Ine Lekiewicz nie tylko wprawia w blogi, wakacyjny nastr?j, ale eksponuje r?wniez swietne projekty but?w i torebek Ginno Rossi, kt?re wyr?zniaja sie na tle minimalistycznych stylizacji. Jasne, promienne zdjecia podkreslaja kolorystyczna jednosc krajobrazu i produkt?w oraz letnia nonszalancje. Wyr?znikiem kampanii sa zblizenia n?g modeli – to one wraz z butami staly sie bohaterami sesji.
Kampania Gino Rossi to esencja wiosenno-letniej kolekcji i wizyt?wka marki, kt?ra w bezpretensjonalny spos?b laczy elegancje i swobode, nowoczesnosc i klasyke.
Wybrane produkty z kolekcji wiosna/lato juz sa dostepne w sklepach.
Wiecej na: www.gino-rossi.com

























