Aktualności Bogaci LIFESTYLE Styl życia

ZostaÅ„ w domu! Przekonuje Going. – wiodÄ…cy przewodnik kulturalny i bileteria

ZostaÅ„ w domu! Przekonuje Going. – wiodÄ…cy przewodnik kulturalny i bileteria
Branża eventowa przeżywa obecnie trudne chwile z powodu pandemii wirusa COVID-19.W związku z zaistniałą sytuacją hasło Going. - „Ruszaj w miasto!” zmieni się na pewien czas na „Nie ruszaj w miasto! Zostań w

Data publikacji: 2020-03-16
Oryginalny tytuÅ‚ wiadomoÅ›ci prasowej: ZostaÅ„ w domu! Przekonuje Going. – wiodÄ…cy przewodnik kulturalny i bileteria
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

Branża eventowa przeżywa obecnie trudne chwile z powodu pandemii wirusa COVID-19.W zwiÄ…zku z zaistniałą sytuacjÄ… hasÅ‚o Going. – „Ruszaj w miasto!” zmieni siÄ™ na pewien czas na „Nie ruszaj w miasto! ZostaÅ„ w domu.”.

Zostań w domu! Przekonuje Going. - wiodący przewodnik kulturalny i bileteria Styl życia, LIFESTYLE - Branża eventowa przeżywa obecnie trudne chwile z powodu pandemii wirusa COVID-19.W związku z zaistniałą sytuacją hasło Going. - „Ruszaj w miasto!” zmieni się na pewien czas na „Nie ruszaj w miasto! Zostań w domu.”.

Branża eventowa przeżywa obecnie trudne chwile z powodu pandemii wirusa COVID-19. WiÄ™kszość zbliżajÄ…cych siÄ™ wydarzeÅ„ – koncertów, spotkaÅ„, wystaw zostaÅ‚a już odwoÅ‚ana lub przeniesiona na inny termin. W zwiÄ…zku z zaistniałą sytuacjÄ… hasÅ‚o Going. – „Ruszaj w miasto!” zmieni siÄ™ na pewien czas na „Nie ruszaj w miasto! ZostaÅ„ w domu.”.

Codziennie polecamy tysiÄ…com ludzi, gdzie wybrać siÄ™ na miasto, jednak w sytuacji pandemii koronawirusa – dbanie o siebie i najbliższych jest najważniejsze – dlatego na ten moment caÅ‚kowicie zmieniamy sposób, w jaki siÄ™ komunikujemy. Wierzymy, że wkrótce wszystko wróci do normy i znów bÄ™dziemy mogli czerpać garÅ›ciami z oferty kultury i rozrywki miejskiej. Jednak teraz nie na to czas. Dla branży to wielki cios, ale wypatrujemy poprawy sytuacji, by wesprzeć ze zdwojonÄ… siłą organizatorów i wÅ‚aÅ›cicieli lokali – wyjaÅ›nia Anna Maria Å»urek, COO Going.

Na pierwszy rzut oka, to dziaÅ‚anie wydaje siÄ™ paradoksalne dla firmy, która żyje ze sprzedaży biletów na wydarzenia, jednak jest w tym głęboki sens. Nasz dziaÅ‚ ObsÅ‚ugi Klienta rozmawia codziennie z tysiÄ…cami osób, które sÄ… peÅ‚ne niepewnoÅ›ci. UznaliÅ›my, że troska o imprezowiczów i ich bliskich jest dla nas najważniejsza. Dlatego ważny jest dla nas komunikat – zostaÅ„cie w domu, przeczekajmy to wspólnie. JesteÅ›my z Wami – dodaje Anna Maria Å»urek.

Nie ruszaj w miasto! Spędzaj czas aktywnie w domu

Going. nie tylko sprzedaje bilety, ale także doradza, gdzie wyjść na miasto, majÄ…c zaufanÄ… grupÄ™ tysiÄ™cy odbiorców, którzy codziennie korzystajÄ… ze strony i aplikacji. W zwiÄ…zku z zaistniałą sytuacjÄ… hasÅ‚o Going. – „Ruszaj w miasto!” zmieni siÄ™ na pewien czas na „Nie ruszaj w miasto! ZostaÅ„ w domu.”.

A to już wiesz?  Toyota GR Supra z dachem targa

CaÅ‚y zespół Going., pracuje poza biurem, chce siÄ™ odnaleźć w nowej sytuacji i pomóc wszystkim – dlatego redakcja bÄ™dzie podpowiadać pomysÅ‚y aktywnoÅ›ci, które można robić w domu. Muzyka, filmy, seriale, quizy, gry, zabawy z dziećmi. JesteÅ›my Going., ale w tej sytuacji nie boimy siÄ™ być #NOTGoing. NaszÄ… misjÄ… bÄ™dzie zawsze podpowiadanie – co ze sobÄ… zrobić. Jeżeli nie możemy wyjść na miasto – spÄ™dzajmy aktywnie czas w domu -przekonuje COO Going.

W ramach akcji okraszonej tym hashtagiem bileteria będzie między innymi publikować serię artykułów, z których będzie się można dowiedzieć się, jak w interesujący sposób spędzić czas w domu, zamiast wychodzić na miasto. Już teraz na blogu można przeczytać pierwszy tekst, a w nim serię porad i pomysłów na domowe aktywności.  

W najbliższych dniach pojawiÄ… siÄ™ kolejne materiaÅ‚y – nie zabraknie rekomendacji pozycji książkowych, filmowych, gamingowych czy jedzeniowych. Ponadto w kanaÅ‚ach social media Going. rozpoczÄ…Å‚ siÄ™ już pierwszy konkurs z nagrodami- #NOTGoing. with kids, aktywizujÄ…cy rodziny i zachÄ™cajÄ…cy je do spÄ™dzania wspólnie czasu w domu.

Going. wraz z redakcjami magazynów Poptown, newonce, Noizz i Brief angażuje się również w akcję #zostajewdomu, która ma na celu szerzenie społecznej świadomości na temat profilaktyki, higieny i pozostawania w swoim mieszkaniu w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa.

Zakupione bilety

Wzmocniony dział Obsługi Klienta Going. dokłada również wszelkich starań, żeby jak najszybciej zwrócić środki wszystkim, którzy kupili bilety na odwołane wydarzenia i odpowiedzieć na wiadomości od klientów. Jednocześnie bileteria stara się zachęcać do wstrzymania się ze zwrotem biletów na przeniesione wydarzenia, w tym szczególnie na cieszące się ogromnym zainteresowaniem koncerty artystów takich jak: Taco Hemingway, Bass Astral x Igo, czy PRO8L3M, w przypadku których ponowne zdobycie wejściówek może okazać się trudne.  

A to już wiesz?  SÅ‚odycze na odporność

Zwroty biletów to cios nie tylko w samÄ… bileteriÄ™, ale także organizatorów wydarzeÅ„, którzy zainwestowali w produkcjÄ™, booking artystów i teraz zostajÄ… z niczym. JesteÅ›my w staÅ‚ym kontakcie z naszymi partnerami i na bieżąco szukamy rozwiÄ…zaÅ„, które pomogÄ… nam pokonać ten kryzys. W historii branży jeszcze nie byÅ‚o tak trudnej sytuacji. Nieodzowne jest tutaj doÅ›wiadczenie i możliwoÅ›ci Grupy Empik, której jesteÅ›my częściÄ… – tÅ‚umaczy Anna Maria Å»urek.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Zostań w domu! Przekonuje Going. - wiodący przewodnik kulturalny i bileteria Styl życia, LIFESTYLE - Branża eventowa przeżywa obecnie trudne chwile z powodu pandemii wirusa COVID-19.W związku z zaistniałą sytuacją hasło Going. - „Ruszaj w miasto!” zmieni się na pewien czas na „Nie ruszaj w miasto! Zostań w domu.”.
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy