Data publikacji: 2020-03-16
Oryginalny tytuÅ‚ wiadomoÅ›ci prasowej: ZostaÅ„ w domu! Przekonuje Going. – wiodÄ…cy przewodnik kulturalny i bileteria
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Branża eventowa przeżywa obecnie trudne chwile z powodu pandemii wirusa COVID-19.W zwiÄ…zku z zaistniałą sytuacjÄ… hasÅ‚o Going. – „Ruszaj w miasto!†zmieni siÄ™ na pewien czas na „Nie ruszaj w miasto! ZostaÅ„ w domu.â€.
Branża eventowa przeżywa obecnie trudne chwile z powodu pandemii wirusa COVID-19. WiÄ™kszość zbliżajÄ…cych siÄ™ wydarzeÅ„ – koncertów, spotkaÅ„, wystaw zostaÅ‚a już odwoÅ‚ana lub przeniesiona na inny termin. W zwiÄ…zku z zaistniałą sytuacjÄ… hasÅ‚o Going. – „Ruszaj w miasto!†zmieni siÄ™ na pewien czas na „Nie ruszaj w miasto! ZostaÅ„ w domu.â€.
Codziennie polecamy tysiÄ…com ludzi, gdzie wybrać siÄ™ na miasto, jednak w sytuacji pandemii koronawirusa – dbanie o siebie i najbliższych jest najważniejsze – dlatego na ten moment caÅ‚kowicie zmieniamy sposób, w jaki siÄ™ komunikujemy. Wierzymy, że wkrótce wszystko wróci do normy i znów bÄ™dziemy mogli czerpać garÅ›ciami z oferty kultury i rozrywki miejskiej. Jednak teraz nie na to czas. Dla branży to wielki cios, ale wypatrujemy poprawy sytuacji, by wesprzeć ze zdwojonÄ… siłą organizatorów i wÅ‚aÅ›cicieli lokali – wyjaÅ›nia Anna Maria Å»urek, COO Going.
Na pierwszy rzut oka, to dziaÅ‚anie wydaje siÄ™ paradoksalne dla firmy, która żyje ze sprzedaży biletów na wydarzenia, jednak jest w tym głęboki sens. Nasz dziaÅ‚ ObsÅ‚ugi Klienta rozmawia codziennie z tysiÄ…cami osób, które sÄ… peÅ‚ne niepewnoÅ›ci. UznaliÅ›my, że troska o imprezowiczów i ich bliskich jest dla nas najważniejsza. Dlatego ważny jest dla nas komunikat – zostaÅ„cie w domu, przeczekajmy to wspólnie. JesteÅ›my z Wami – dodaje Anna Maria Å»urek.
Nie ruszaj w miasto! Spędzaj czas aktywnie w domu
Going. nie tylko sprzedaje bilety, ale także doradza, gdzie wyjść na miasto, majÄ…c zaufanÄ… grupÄ™ tysiÄ™cy odbiorców, którzy codziennie korzystajÄ… ze strony i aplikacji. W zwiÄ…zku z zaistniałą sytuacjÄ… hasÅ‚o Going. – „Ruszaj w miasto!†zmieni siÄ™ na pewien czas na „Nie ruszaj w miasto! ZostaÅ„ w domu.â€.
CaÅ‚y zespół Going., pracuje poza biurem, chce siÄ™ odnaleźć w nowej sytuacji i pomóc wszystkim – dlatego redakcja bÄ™dzie podpowiadać pomysÅ‚y aktywnoÅ›ci, które można robić w domu. Muzyka, filmy, seriale, quizy, gry, zabawy z dziećmi. JesteÅ›my Going., ale w tej sytuacji nie boimy siÄ™ być #NOTGoing. NaszÄ… misjÄ… bÄ™dzie zawsze podpowiadanie – co ze sobÄ… zrobić. Jeżeli nie możemy wyjść na miasto – spÄ™dzajmy aktywnie czas w domu -przekonuje COO Going.
W ramach akcji okraszonej tym hashtagiem bileteria bÄ™dzie miÄ™dzy innymi publikować seriÄ™ artykułów, z których bÄ™dzie siÄ™ można dowiedzieć siÄ™, jak w interesujÄ…cy sposób spÄ™dzić czas w domu, zamiast wychodzić na miasto. Już teraz na blogu można przeczytać pierwszy tekst, a w nim seriÄ™ porad i pomysłów na domowe aktywnoÅ›ci. Â
W najbliższych dniach pojawiÄ… siÄ™ kolejne materiaÅ‚y – nie zabraknie rekomendacji pozycji książkowych, filmowych, gamingowych czy jedzeniowych. Ponadto w kanaÅ‚ach social media Going. rozpoczÄ…Å‚ siÄ™ już pierwszy konkurs z nagrodami- #NOTGoing. with kids, aktywizujÄ…cy rodziny i zachÄ™cajÄ…cy je do spÄ™dzania wspólnie czasu w domu.
Going. wraz z redakcjami magazynów Poptown, newonce, Noizz i Brief angażuje się również w akcję #zostajewdomu, która ma na celu szerzenie społecznej świadomości na temat profilaktyki, higieny i pozostawania w swoim mieszkaniu w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa.
Zakupione bilety
Wzmocniony dziaÅ‚ ObsÅ‚ugi Klienta Going. dokÅ‚ada również wszelkich staraÅ„, żeby jak najszybciej zwrócić Å›rodki wszystkim, którzy kupili bilety na odwoÅ‚ane wydarzenia i odpowiedzieć na wiadomoÅ›ci od klientów. JednoczeÅ›nie bileteria stara siÄ™ zachÄ™cać do wstrzymania siÄ™ ze zwrotem biletów na przeniesione wydarzenia, w tym szczególnie na cieszÄ…ce siÄ™ ogromnym zainteresowaniem koncerty artystów takich jak: Taco Hemingway, Bass Astral x Igo, czy PRO8L3M, w przypadku których ponowne zdobycie wejÅ›ciówek może okazać siÄ™ trudne. Â
Zwroty biletów to cios nie tylko w samÄ… bileteriÄ™, ale także organizatorów wydarzeÅ„, którzy zainwestowali w produkcjÄ™, booking artystów i teraz zostajÄ… z niczym. JesteÅ›my w staÅ‚ym kontakcie z naszymi partnerami i na bieżąco szukamy rozwiÄ…zaÅ„, które pomogÄ… nam pokonać ten kryzys. W historii branży jeszcze nie byÅ‚o tak trudnej sytuacji. Nieodzowne jest tutaj doÅ›wiadczenie i możliwoÅ›ci Grupy Empik, której jesteÅ›my częściÄ… – tÅ‚umaczy Anna Maria Å»urek.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE