Data publikacji: 2017-06-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: A Ty za co lubisz Francję?
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Rusza trzecia edycja French Touch
Uwielbiamy francuskie sery, używamy francuskich perfum, kochamy francuskÄ… modÄ™ i szyk, jeździmy francuskimi samochodami… Nie ma drugiego takiego kraju, który równie mocno nie przenikaÅ‚by do polskiej kultury i stylu życia. WÅ‚aÅ›nie dlatego nad Wisłę wraca French Touch – Å›wiÄ™to Francji w Polsce, dla wszystkich, którzy już kochajÄ… styl życia „à la francaise†oraz dla tych, którzy chcieliby go spróbować.
Ilu przymiotników potrzeba, by opisać FrancjÄ™ i oddać jej różnorodność? NieskoÅ„czenie wiele! Każdy z nas chociaż raz próbowaÅ‚ jej kuchni, zachwycaÅ‚ siÄ™ jej artystami lub Å›miaÅ‚ siÄ™ w kinie na kultowej komedii „Nietykalni†w reżyserii Oliviera Nakache i Erica Toledano. WÅ‚aÅ›nie dlatego Ambasada Francji w Polsce oraz agencja Cryptone po raz trzeci organizujÄ… wyjÄ…tkowe Å›wiÄ™to Francji w Polsce. – Chcemy, aby Polacy zapomnieli o stereotypach i odkryli FrancjÄ™ na nowo – mówi Stéphane Antiga, dyrektor generalny French Touch. – Jedni lubiÄ… jej kuchniÄ™, modÄ™, inni kulturÄ™, design, jeszcze inni styl życia. Tak naprawdÄ™ każdy lubi FrancjÄ™ z innych powodów. – I dlatego organizujemy tÄ™ kampaniÄ™, aby pokazać wszystkie kolory i smaki Francji – dodaje.
Od poczÄ…tku czerwca do wrzeÅ›nia, w ramach kampanii French Touch bÄ™dÄ… prowadzone szeroko zakrojone dziaÅ‚ania edukacyjne. Organizatorzy zapowiadajÄ… m.in. bezprecedensowy pojedynek kulinarny. David Gaboriaud, szef kuchni kontra Kuba Korczak, szef kuchni, propagator kuchni polskiej i produktów regionalnych – stanÄ… w szranki, aby pokazać podobieÅ„stwa i różnice miÄ™dzy polskÄ… i francuskÄ… kuchniÄ….
JesieniÄ… w ramach French Touch obÄ™dzie siÄ™ ogólnopolska akcja handlowa, poprzedzona wydaniem bezpÅ‚atnego magazynu „La Belle Vie!â€, w którym poza artykuÅ‚ami poÅ›wiÄ™conymi Francji znajdÄ… siÄ™ kupony zniżkowe do wykorzystania podczas akcji zakupowej. NowoÅ›ciÄ… tegorocznej edycji bÄ™dzie turniej golfowy Open de Golf French Touch, który odbÄ™dzie siÄ™ w dniach 6-8 października na polu golfowym w Sobieniach Królewskich. ZwieÅ„czeniem kampanii bÄ™dzie uroczysta gala w Teatrze Wielkim Opery Narodowej w Warszawie.
Zarówno działania edukacyjne, jak i akcja handlowa realizowane są przy wsparciu wielu francuskich firm działających na polskim rynku. Głównymi partnerami kampanii są: Carrefour, President, Lorigine oraz GSE. Patronat medialny nad projektem objęły: Radio Zet, Chili Zet, magazyn Elle oraz TV5 Monde. Za przygotowanie strategii i realizację działań komunikacyjnych tj. media relations, biuro prasowe, kampanię promocyjną na kanale Youtube oraz Facebook odpowiada agencja Sasal Public Relations. Kampanię outdoorową realizować będą firmy JCDecaux i Stroer.
Więcej na frenchtouchlabellevie.pl
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE