Aktualności LIFESTYLE Styl życia

A Ty za co lubisz FrancjÄ™?

A Ty za co lubisz FrancjÄ™?
Rusza trzecia edycja French

Data publikacji: 2017-06-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: A Ty za co lubisz Francję?
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

Rusza trzecia edycja French Touch

A Ty za co lubisz Francję? Styl życia, LIFESTYLE - Rusza trzecia edycja French Touch

Uwielbiamy francuskie sery, używamy francuskich perfum, kochamy francuskÄ… modÄ™ i szyk, jeździmy francuskimi samochodami… Nie ma drugiego takiego kraju, który równie mocno nie przenikaÅ‚by do polskiej kultury i stylu życia. WÅ‚aÅ›nie dlatego nad Wisłę wraca French Touch – Å›wiÄ™to Francji w Polsce, dla wszystkich, którzy już kochajÄ… styl życia „à la francaise” oraz dla tych, którzy chcieliby go spróbować.

Ilu przymiotników potrzeba, by opisać FrancjÄ™ i oddać jej różnorodność? NieskoÅ„czenie wiele! Każdy z nas chociaż raz próbowaÅ‚ jej kuchni, zachwycaÅ‚ siÄ™ jej artystami lub Å›miaÅ‚ siÄ™ w kinie na kultowej komedii „Nietykalni” w reżyserii Oliviera Nakache i Erica Toledano. WÅ‚aÅ›nie dlatego Ambasada Francji w Polsce oraz agencja Cryptone po raz trzeci organizujÄ… wyjÄ…tkowe Å›wiÄ™to Francji w Polsce. – Chcemy, aby Polacy zapomnieli o stereotypach i odkryli FrancjÄ™ na nowo – mówi Stéphane Antiga, dyrektor generalny French Touch. – Jedni lubiÄ… jej kuchniÄ™, modÄ™, inni kulturÄ™, design, jeszcze inni styl życia. Tak naprawdÄ™ każdy lubi FrancjÄ™ z innych powodów. – I dlatego organizujemy tÄ™ kampaniÄ™, aby pokazać wszystkie kolory i smaki Francji – dodaje.

Od poczÄ…tku czerwca do wrzeÅ›nia, w ramach kampanii French Touch bÄ™dÄ… prowadzone szeroko zakrojone dziaÅ‚ania edukacyjne. Organizatorzy zapowiadajÄ… m.in. bezprecedensowy pojedynek kulinarny. David Gaboriaud, szef kuchni kontra Kuba Korczak, szef kuchni, propagator kuchni polskiej i produktów regionalnych – stanÄ… w szranki, aby pokazać podobieÅ„stwa i różnice miÄ™dzy polskÄ… i francuskÄ… kuchniÄ….

Jesienią w ramach French Touch obędzie się ogólnopolska akcja handlowa, poprzedzona wydaniem bezpłatnego magazynu „La Belle Vie!”, w którym poza artykułami poświęconymi Francji znajdą się kupony zniżkowe do wykorzystania podczas akcji zakupowej. Nowością tegorocznej edycji będzie turniej golfowy Open de Golf French Touch, który odbędzie się w dniach 6-8 października na polu golfowym w Sobieniach Królewskich. Zwieńczeniem kampanii będzie uroczysta gala w Teatrze Wielkim Opery Narodowej w Warszawie.

A to już wiesz?  Tiramisu – nowy smak pianek Ptasie Mleczko® na jesieÅ„

Zarówno działania edukacyjne, jak i akcja handlowa realizowane są przy wsparciu wielu francuskich firm działających na polskim rynku. Głównymi partnerami kampanii są: Carrefour, President, Lorigine oraz GSE. Patronat medialny nad projektem objęły: Radio Zet, Chili Zet, magazyn Elle oraz TV5 Monde. Za przygotowanie strategii i realizację działań komunikacyjnych tj. media relations, biuro prasowe, kampanię promocyjną na kanale Youtube oraz Facebook odpowiada agencja Sasal Public Relations. Kampanię outdoorową realizować będą firmy JCDecaux i Stroer.

Więcej na frenchtouchlabellevie.pl

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
A Ty za co lubisz Francję? Styl życia, LIFESTYLE - Rusza trzecia edycja French Touch
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy