Wiadomości branżowe

adUniverse 2014/update juz 9 czerwca na Stadionie Narodowym

adUniverse 2014/update juz 9 czerwca na Stadionie Narodowym
adUniverse 2014/update to II edycja wydarzenia poswieconego interaktywnej reklamie w formule konferencyjno-targowej, kt?ra odbedzie sie 9 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie. Obecnie nie spos?b sprawnie poruszac sie po rynku reklamy online bez wiedzy i umiejetnosci wykorzystania r?znorodnych danych (Big Data Management) i platform agregujacych te dane (Data Management Platform), zautomatyzowanych metod zakupu i sprzedazy powierzchni reklamowych przez gieldy reklamowe (AdExchanges) dzialajace w modelu aukcyjnym (RTB). Coraz czesciej bowiem o efektywnosci dzialan marketingowych zadecyduje unikalne polaczenie wielu czynnik?w, dla kt?rych wsp?lnym mianownikiem bedzie zaawansowana technologia.„Tym razem podczas adUniverse bede pokazywal najczesciej nagradzane cyfrowe kampanie marketingowe, kt?re czesto byly realizowane dzieki zastosowaniu zaawansowanej

adUniverse 2014/update to II edycja wydarzenia poswieconego interaktywnej reklamie w formule konferencyjno-targowej, kt?ra odbedzie sie 9 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie. Obecnie nie spos?b sprawnie poruszac sie po rynku reklamy online bez wiedzy i umiejetnosci wykorzystania r?znorodnych danych (Big Data Management) i platform agregujacych te dane (Data Management Platform), zautomatyzowanych metod zakupu i sprzedazy powierzchni reklamowych przez gieldy reklamowe (AdExchanges) dzialajace w modelu aukcyjnym (RTB). Coraz czesciej bowiem o efektywnosci dzialan marketingowych zadecyduje unikalne polaczenie wielu czynnik?w, dla kt?rych wsp?lnym mianownikiem bedzie zaawansowana technologia.

Tym razem podczas adUniverse bede pokazywal najczesciej nagradzane cyfrowe kampanie marketingowe, kt?re czesto byly realizowane dzieki zastosowaniu zaawansowanej technologii – zdradza profesor Mike Berry, gosc specjalny konferencji – Jedna z nich bedzie Dumb Ways to Die najlepsza kampania reklamowa roku 2013, kt?ra osiagnela niebywaly sukces w mediach spolecznosciowych oraz na platformach mobilnych. Bardzo sie ciesze z mojego drugiego juz wystapienia podczas adUniverse, poprzednia edycja cieszyla sie ogromnym zainteresowaniem, widac ze rynek cyfrowej reklamy w Polsce rozwija sie niezwykle dynamicznie! – dodaje Mike.”

W poprzedniej edycji konferencji wzielo udzial ponad 400 os?b zainteresowanych nowymi  rozwiazaniami technologicznymi wspierajacymi dzialania reklamowe. Wyscig zbrojen nabiera tempa, firmy stosuja coraz bardziej wyrafinowane narzedzia, a media i inni uczestnicy rynku staraja sie dostarczyc nie tylko jak najlepszych powierzchni reklamowych, ale tez danych sluzacych do precyzyjnego targetowania przekazu reklamowego oraz nowoczesnych narzedzi do ich emisji i zakupu powierzchni. Odpowiednie zastosowanie r?znorodnych rozwiazan moze dac niezbedna przewage konkurencyjna i zadecydowac o sukcesie niejednej kampanii. Dlatego tak istotne staje sie sledzenie na biezaco zmian zachodzacych rynku reklamy online.

„Podczas II edycji adUniversebedziemy starali skupiac sie przede wszystkim na nowych narzedziach oraz case studies kampanii marketingowych, kt?rych wsp?lnym mianownikiem bedzie zaawansowana technologia – komentuje Dariusz Sokolowski, co-founder NoNoobs.pl S.A. organizator konferencji – Zmiany zachodzace na naszym rynku reklamy wymagaja stalego monitoringu. Nasz adUniverse 2014/update zaprezentuje narzedzia i case studies, kt?rych nie zdolalismy pokazac podczas pierwszej edycji oraz umozliwic uczestnictwo wiekszej liczbie zainteresowanych os?b. Odczuwamy pewien niedosyt, poniewaz rejestracje na poprzednia edycje konferencji bylismy zmuszeni zamknac na kilka dni przed terminem wydarzenia. Tym razem serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych J – dodaje Dariusz.”

W Polsce, mimo spowolnienia gospodarczego, branza reklamy online odnotowuje coraz lepsze wyniki, a dom mediowy Starlink w I polowie 2013 r. jedynie w internecie zaobserwowal wzrost przychod?w o 7,8 proc. Szacunki te dowodza, ze interaktywne kanaly komunikacji marketingowej, zgodnie ze swiatowymi trendami, w Polsce takze beda zyskiwac na znaczeniu i budzety marketingowe przeznaczane na reklame interaktywna z roku na rok beda coraz wieksze. Warto juz teraz dowiedziec sie czym wkr?tce bedzie zyl swiat reklamy interaktywnej i jakie technologie sa dostepne na polskim rynku.

A to już wiesz?  Spodnie z rozszerzanymi nogawkami i ubrania z fredzlami w specjalnej kolekcji Anja Rubik x Mohito

Celem adUniverse jest pokazanie polskiego ekosystemu reklamy online. Mamy nadzieje, ze druga edycja konferencji zaprezentuje rynek reklamowy jak najpelniej, a nasi uczestnicy zaznajomia sie z duza liczba zaawansowanych narzedzi. adUniverse to konferencja reklamowa, na kt?rej musisz byc! Partnerem GeneralnymadUniverse 2014/update jest Adform, a Partnerem Diamentowym mexad.

Program adUniverse 2014 / update:http://2014update.aduniverse.pl/program

Bilety na adUniverse 2014/ update:http://2014update.aduniverse.pl/rejestracja-na-konferencje

W konferencji wezma udzial

 

  • CMO, brand managerowie, account managerowie z branz online i offline
  • wydawcy oraz wlasciciele serwis?w online
  • przedstawiciele agencji interaktywnych, dom?w mediowych, sieci reklamowych
  • mediaplanerzy
  • dyrektorzy marketingu i sprzedazy
  • kadra odpowiedzialna za tworzenie i realizacje strategii marketingowej
  • osoby zajmujace kluczowe stanowiska w dzialach sprzedazy, marketingu, promocji
  • dostawcy rozwiazan i narzedzi do marketingu online
  • tw?rcy start-up?w, mlodzi przedsiebiorcy, przedstawiciele venture capital

nonoobs.pl

www: http://www.nonoobs.pl/

biuro prasowe: http://informacje.netpr.pl


dostarczyl infoWire.pl

nšr?dlo nonoobs.pl. Dostarczyl netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy