Data publikacji: 2013-11-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Brytyjscy specjaliści wspierają polską sztukę piękną
Kategoria: BIZNES, Kultura
Spółka UCE wdrożyła program obsługi PR-owej dla artystów oraz galerii.

Od listopada 2013 roku firma doradcza UnitedCast Entertainment Sp. z o.o. Oddział w Polsce rozpoczyna pilotażowy program obsługi public relations artystów na terenie Polski. W związku z powyższym poszukuje zainteresowane osoby do współpracy.
Dotychczas spółka UCE Å›wiadczyÅ‚a usÅ‚ugi PR-owe osobÄ… zajmujÄ…cym siÄ™ malarstwem i rzeźbiarstwem na terenie SÅ‚owacji i Czech, a także Wlk. Brytanii. Obecnie w zwiÄ…zku z rosnÄ…cym zapotrzebowaniem Å›rodowiska artystycznego na usÅ‚ugi public relations w Polsce, spółka UCE podjęła decyzjÄ™ o wprowadzeniu pilotażowego programu, którego celem jest wsparcie osób zajmujÄ…cych siÄ™ sztukÄ… piÄ™knÄ…. Spółka posiada w swoim gronie specjalistów, którzy posiadajÄ… rozległą wiedzÄ™ w zakresie public relations, marketingu oraz kultury i sztuki. – Coraz wiÄ™cej artystów jest zainteresowanych uzyskaniem pomocy w zakresie profesjonalnego doradztwa. Tendencja ta nie jest efektem panujÄ…cej mody, a raczej wynika z koniecznoÅ›ci zaistnienia i wyróżnienia siÄ™ na rynku. Dlatego uruchamiamy pilotażowy program, którego celem jest znalezienie i wykreowanie mÅ‚odych, zdolnych artystów, a także wsparcie inicjatyw zwiÄ…zanych ze sztukÄ… piÄ™knÄ…. Od lat wpieramy artystów m.in. ze SÅ‚owacji, Czech i Wlk. Brytanii. W niektórych przypadkach dziaÅ‚amy na zasadzie wymiany barterowej, tj. za wsparcie PR-owe otrzymujemy dzieÅ‚o stworzone przez artystÄ™, mówi Karolina K. Kuzia, dyrektor zarzÄ…dzajÄ…ca spółkÄ… UCE. Â
W ramach działań UCE będzie w pełni reprezentować danego artystę, oferując pełen pakiet usług, w tym: prowadzenie biura prasowego, współpracę z mediami, budowanie wizerunku w kraju i poza jego granicami, przygotowanie strategii komunikacji, pomoc w organizacji wystaw oraz innych tego typu przedsięwzięć, z wykorzystaniem wszelkich technik i narzędzi PR umożliwiających dotarcie do konkretnych grup odbiorców. Dodatkowo artyści będą objęci pełną opieką prawną np. podczas sprzedaży swoich dzieł. W prowadzonych działaniach zostaną uwzględnione m.in. media relations, działania e-PR polegające na stałej obecności danej osoby w Internecie, pozyskiwanie patronów medialnych i sponsorów, pozycjonowanie artysty i/lub dzieła,produkcja profesjonalnych materiałów informacyjnych i promocyjnych.
Spółka UCE jednocześnie gwarantuje przygotowanie precyzyjnie sprofilowanej komunikacji, tj. dobranie odpowiedniego języka komunikacji z otoczeniem i sposobów dotarcia,kształtowanie wizerunku i tożsamości artysty, skuteczną promocję podejmowanych inicjatyw oraz systematyczny monitoring podjętych działań w celu stałego usprawniania komunikacji.
W. w działania będą realizowane przez UCE na terenie Polski, Europy i reszty świata.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Kultura