Warszawa, 27.06.2014
Informacja prasowa
Wyrafinowana moda meska w Galerii Mokot?w
Sektor ekskluzywnej mody w warszawskiej Galerii Mokot?w zn?w sie powieksza. Juz 27 czerwca do butik?w z meska odzieza dolaczy marka Celio*. Lider francuskiego rynku meskiej odziezy Pret-a-Porter, kt?ry na przestrzeni niemal 30 lat stal sie czolowa marka miedzynarodowa.
Popularna marka z gwiazdka towarzyszy coraz bardziej wymagajacemu mezczyznie i pomaga mu odnalezc sie w swiecie meskiej mody. Specjalizujac sie w ubiorach sportowych i casual, Celio* proponuje modna, innowacyjna odziez o miejskim charakterze. Poprzez wyrafinowany i wywazony styl stawia na jakosc, ale takze na r?znorodnosc kolor?w i fason?w.
Sezon wiosna/lato 2014 w Celio*, to oda do podr?zy w 4 tematach: Smart, Urban, Free i Club, odnajdujemy ten motyw.
Cala kolekcja odzwierciedla ekspercka wiedze marki na temat kolor?w, print?w i dye effect. Garderoba nabiera swiezego powiewu dzieki inspiracjom stylem marynarskim i reinterpretacji basicowych produkt?w w zywych tonacjach. Niebieski jest odmieniany przez wszystkie odcienie, a indigo pozostaje wyznacznikiem tego sezonu. Glebokie, intensywne, sprane lub bardziej klasyczne, to odcienie szerokiej oferty jeans?w.
W temacie Free nowoczesny wyglad jest podkreslony poprzez materialy i detale, techniczne i innowacyjne, na pierwszym miejscu stawia reinterpretacje stylu workwear i sportowego, przede wszystkim jeans, z odwaznymi akcentami w zywych kolorach, az do fluoroscencyjnych.
Temat Urban Reaserch to zegluga miedzy stylem awanturnika z osmagana twarza, a wyluzowanym, amerykanskim stylem preppy. Kazdy z tych etap?w popycha nas w strone pelnej lata garderoby: kr?tkie szorty, koszula z bawelny i lnu, typowe akcesoria w letnich kolorach.
Kolejny trend w tej kolekcji, to inspiracja Miami, grafiki i printy w stylu tropikalnym, photoprinty i efekt sprania zajmuja honorowe miejsce. To koszule, T-shirty, polo ze smialymi motywami, kt?re nadaja im ponadczasowego looku.
Temat Club to eksplozja kolor?w, kt?remu celio nadaje sw?j twist: klasyczny kr?j spodni odmieniany przez wszystkie kolory, do zestawienia z …. trampkami lub p?lbutami bez skarpetek. Marynarki i garnitury z letnich material?w, len ze spranymi wykonczeniami. Calosci dopelniaja akcesoria: buty, torby, plecaki
„Otwarcie butiku w Galerii Mokot?w bylo dla nas czyms oczywistym. To miejsce skupia wiele luksusowych marek, znanych projektant?w i wysmakowana mode meska. To tu pojawiaja sie mezczyzni pewni siebie, znajacy najnowsze trendy i potrafiacy sie bawic moda. Taki tez jest mezczyzna w stylu Celio* ” – tlumacza przedstawiciele marki.
Celio* to marka dedykowana w 100 % mezczyznom. Istnieje od 1985 roku i ubiera klient?w w ponad 60 krajach, na 5 kontynentach. Aktualnie siec liczy ponad 1000 sklep?w i stale sie rozwija.
***
Galeria Mokot?w to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe polozone w jednej
z najbardziej prestizowych dzielnic Warszawy. Galeria, nalezaca do Unibail-Rodamco,
w maju 2012 r., na podstawie audytu miedzynarodowej firmy SGS, zdobyla cztery gwiazdki. To dow?d dbalosci o nienaganna jakosc na kazdym etapie relacji pomiedzy centrum
i klientem. Na powierzchni trzech pieter w galerii handlowej miesci okolo 260 sklep?w
i punkt?w handlowych, fitness klub, kino, pelen wyb?r restauracji i kawiarni, uslugi oraz parking na 2300 samochod?w. Dzieki lokalizacji i wysokiej jakosci oferowanych uslug Galeria Mokot?w jest uwazana za najbardziej prestizowe i odnoszace najwieksze sukcesy rynkowe centrum handlowe w Polsce.