Data publikacji: 2019-09-01
Oryginalny tytuÅ‚ wiadomoÅ›ci prasowej: Delma 3. raz rusza z programem „Extra Szkolna Stołówkaâ€
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Od 19 sierpnia trwa 3. edycja ogólnopolskiego programu „Extra Szkolna Stołówkaâ€, którego inicjatorem jest marka Delma. DziÄ™ki niemu 3 szkoÅ‚y mogÄ… wygrać remont stołówki o wartoÅ›ci 20 000 zÅ‚ każdy, a konsumenci codziennie majÄ… szansÄ™ na zdobycie 300 zÅ‚ na wyprawkÄ™ szkolnÄ….
Od 19 sierpnia trwa 3. edycja ogólnopolskiego programu „Extra Szkolna Stołówkaâ€, którego inicjatorem jest marka Delma. DziÄ™ki niemu 3 szkoÅ‚y mogÄ… wygrać remont stołówki o wartoÅ›ci 20 000 zÅ‚ każdy, a konsumenci codziennie majÄ… szansÄ™ na zdobycie 300 zÅ‚ na wyprawkÄ™ szkolnÄ…. Akcja potrwa do 21 października.
Aby szkoła mogła wziąć udział w programie i mieć szansę na wygranie remontu, musi zostać zgłoszona na stronie www.extrastolowki.pl. W czasie trwania programu aż 3 placówki zdobędą 20 000 złotych, które przeznaczą na prace remontowe. Zwycięska szkoła będzie wybierana co 3 tygodnie. Co więcej, marka Delma doceni także konsumentów, którzy wezmą udział w aktywacji. Każdy, kto kupi produkt marki Delma, zarejestruje paragon na www.extrastolowki.pl i odpowie na pytanie konkursowe, może wygrać 300 zł na wyprawkę szkolną. Zwycięzcy będą wybierani każdego dnia.
„Extra Szkolna Stołówka†już po raz trzeci
Program „Extra Szkolna Stołówka†już na trwałe wpisał się w strategię działań i plany komunikacyjne marki Delma. Tegoroczna edycja programu „Extra Szkolna Stołówka†to już bowiem jego trzecia odsłona. Dotychczas wzięło w nim udział ponad 850 szkół, a wyremontowanych zostało aż 10 szkolnych stołówek.
Widząc efekty realizowanego co roku programu „Extra Szkolna Stołówka†oraz zainteresowanie i zaangażowanie konsumentów, chcemy go kontynuować. Dzięki niemu możemy realnie wpływać na poprawę warunków, w jakich dzieci w polskich szkołach spożywają codzienne posiłki. Wierzymy, że wyremontowana przestrzeń, w której gości atmosfera rodzinnego zasiadania do stołu, sprawia, że uczniowie chętnie w niej przebywają i jedzą. Takie rezultaty potwierdzają 2 dotychczasowe edycje programu marki Delma, mówi Alicja Strójwąs, Category Manager w firmie Upfield.
Wsparcie sprzedażowe
Aktywacja otrzyma szerokie wsparcie w mediach. Obejmie ono takie kanały jak TV i internet (YouTube, Facebook). Program będą wspierać także materiały POS w miejscach sprzedaży oraz działania PR.
Regulamin programu znajduje siÄ™ na www.extrastolowki.pl.
Inicjatorem programu jest marka Delma.
Â
Kontakt prasowy:
Joanna Szałasz
specjalista public relations
+48Â 536Â 410 824
Â
Â
Â
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE