Data publikacji: 2017-05-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobre, bo polskie! PORTA DRZWI doceniona przez klientów oraz ekspertów
Kategoria: BIZNES, Konsument
Już po raz 11. Rada Ekspertów Superbrands wzięła pod lupę marki konsumenckie, mierząc poziom ich znajomości oraz rekomendacji przez konsumentów. Podczas uroczystej gali wręczenia nagród polski producent drzwi PORTA KMI POLAND został wyróżniony dwiema statuetkami.
Już po raz 11. Rada Ekspertów Superbrands wzięła pod lupÄ™ marki konsumenckie, mierzÄ…c poziom ich znajomoÅ›ci oraz rekomendacji przez konsumentów. Podczas uroczystej gali wrÄ™czenia nagród polski producent drzwi PORTA KMI POLAND zostaÅ‚ wyróżniony dwiema statuetkami – Superbrands oraz Created in Poland Superbrands. Â
Polacy coraz częściej zwracajÄ… uwagÄ™ na pochodzenie kupowanych produktów. W codziennych zakupach stale rosnÄ…ca grupa klientów stara siÄ™ wkÅ‚adać do koszyka te towary, które zostaÅ‚y wyprodukowane przez regionalnych dostawców. Moda na lokalność widoczna jest także w odpowiedziach ankietowanych w badaniach opinii spoÅ‚ecznej. WedÅ‚ug raportu spoÅ‚ecznego „Otwartość Polakówâ€*, autorstwa instytutu badawczego NEUROHM Polska, aż 77% badanych chÄ™tnie kupuje polskie marki. Co z tymi zagranicznymi? Te cieszÄ… siÄ™ mniejszÄ… popularnoÅ›ciÄ… – zaledwie mniej niż poÅ‚owa badanych (46%) z chÄ™ciÄ… kupuje produkty marek bez polskiego rodowodu. Na dodatek ochota na zakup produktów zagranicznych firm maleje wraz z wiekiem konsumentów – najbardziej chÄ™tni do ich zakupienia sÄ… osoby mÅ‚ode w wieku 18-24 lata.
– Cieszymy się, że jesteśmy jedną z najsilniejszych polskich marek na rynku. Otrzymane statuetki traktujemy jako najwyższe wyróżnienie, przypadające akurat w 25. rocznicę powstania firmy PORTA DRZWI. Dziękujemy klientom za zaufanie, jakim darzą naszą firmę oraz nasze produkty – powiedział Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu w PORTA KMI POLAND.
Pomimo mody na lokalność w polskich sklepach nieustannie pojawiają się nowi zagraniczni producenci z szeroką ofertą swoich produktów. Którzy z nich najbardziej wpadają klientom w oko w dżungli sklepowych półek? Organizacja Superbrands Polska po raz 11. postanowiła zbadać, które firmy zagraniczne mają w Polsce najmocniejszą pozycję. Zbadano również polskie marki – najsilniejsze i najbardziej rozpoznawane przez klientów zostały nagrodzone statuetką Superbrands Created in Poland. Tegoroczne badanie Superbrands 2016/17 objęło 2 tysiące marek konsumenckich, na temat których opinią podzieliło się 50 ekspertów oraz ponad 15 tysięcy konsumentów. Marka PORTA DRZWI uzyskała dwa tytuły – Superbrands oraz Created in Poland Superbrands.
Superbrands to międzynarodowa organizacja, która działa od ponad 20 lat na całym świecie. Badanie konsumenckie Superbrands jest największym tego typu badaniem marek na rynku, a jego proces certyfikacji składa się z dwóch etapów. W ramach badania konsumenckiego na pierwszym etapie mierzony jest poziom rekomendacji oraz znajomość marki wśród konsumentów. W drugim etapie Rada Marek ocenia spójność komunikacji, przejrzystość oraz wyróżnialność marek. Tegoroczne badanie Superbrands Polska było XI edycją badania.
O badaniu „Otwartość Polakówâ€*
Badanie „Otwartość Polaków†przeprowadzone przez firmÄ™ NEUROHM Polska pod mecenatem marki PORTA DRZWI zostaÅ‚o wykonane w Polsce na grupie 1200 respondentów. Grupa ankietowanych byÅ‚a zróżnicowana ze wzglÄ™du na pÅ‚eć (kobiety stanowiÅ‚y 51,5%, mężczyźni 48,5%) wiek, zamieszkanie oraz wyksztaÅ‚cenie. Badanie zostaÅ‚o przeprowadzone internetowÄ… metodÄ… BIOCODE™, która opiera siÄ™ na pomiarze czasów reakcji. Technologia ta polega na indywidualnym pomiarze czasu reakcji respondenta. Im szybsza odpowiedź „tak†lub „nieâ€, tym wiÄ™ksza pewność postawy. Odpowiedzi deklarowane sÄ… czÄ™sto wynikiem mody, oczekiwaÅ„ spoÅ‚ecznych bÄ…dź chÄ™ci ukrycia prawdziwych przekonaÅ„. Metoda BIOCODE™ pokazuje rzeczywiste poglÄ…dy badanych, dziÄ™ki czemu uzyskujemy informacje o emocjonalnej pewnoÅ›ci postaw respondentów, a te lepiej tÅ‚umaczÄ… późniejsze ludzkie zachowania.
O PORTA KMI POLAND Sp. z o.o. Sp.k.
PORTA KMI POLAND Spółka z ograniczonÄ… odpowiedzialnoÅ›ciÄ… Sp.k. jest liderem w branży stolarki otworowej w kategorii drzwi wewnÄ™trznych, wejÅ›ciowych, zewnÄ™trznych i technicznych. Spółka powstaÅ‚a w 1992 roku w Bolszewie k. Wejherowa. PORTA KMI POLAND to obecnie pięć zakÅ‚adów produkcyjnych – cztery w Polsce i jeden w Rumunii: fabryka w Bolszewie produkujÄ…ca skrzydÅ‚a wewnÄ…trzlokalowe, techniczne, wejÅ›ciowe; dwie fabryki w EÅ‚ku – dedykowane produkcji skrzydeÅ‚ i oÅ›cieżnic wewnÄ…trzlokalowych oraz drzwi stalowych, fabryka w SuwaÅ‚kach – dedykowana produkcji skrzydeÅ‚ i oÅ›cieżnic fornirowanych i drzwi zewnÄ™trznych oraz fabryka PORTA KMI ROMANIA srl w rumuÅ„skim Aradzie. NajnowszÄ… inwestycjÄ… firmy jest fabryka PORTA STEEL w EÅ‚ku wyposażona w nowoczesny park maszynowy. ÅÄ…czna powierzchnia zakÅ‚adu to okoÅ‚o 15 tys. m², zaÅ› koszt inwestycji wyniósÅ‚ okoÅ‚o 70 mln zÅ‚otych. Spółka zatrudnia ponad 1900 pracowników. Sprzedaż produktów prowadzi poprzez sieć ponad 150 Autoryzowanych Dealerów, posiadajÄ…cych salony ekspozycyjne oraz magazyny w dużych miastach w kraju i za granicÄ…, współpracujÄ…cych z kilkoma tysiÄ…cami Autoryzowanych Punktów Sprzedaży. W Polsce miesiÄ™cznie ponad 20 000 Klientów wybiera produkty PORTA do swoich domów i mieszkaÅ„.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument