Data publikacji: 2020-09-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DPD Polska po raz szósty z godłem Superbrands
Kategoria: BIZNES, Konsument
DPD Polska po raz szósty otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands, przyznawaną najsilniejszym markom w kraju.
DPD Polska po raz szósty otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands, przyznawaną najsilniejszym markom w kraju. Statuetki wręczone zostały 9 września 2020 r. podczas uroczystej Gali Finałowej Superbrands, kończącej XIV edycję projektu. W tym roku, po raz pierwszy w historii, wydarzenie w całości nagrano w studio telewizyjnym The Tides Events w Warszawie. Wsparcie logistyczne przedsięwzięcia zapewniła DPD Polska.
Statuetki oraz albumy odebrali przedstawiciele 39 marek konsumenckich i biznesowych – Laureatów tytuÅ‚u Superbrands 2020 i Business Superbrands 2020. NagrodÄ™ HonorowÄ… Superbrands przyznawanÄ… co roku wybitnym osobistoÅ›ciom wpÅ‚ywajÄ…cym pozytywnie na wizerunek Polski za granicą otrzymaÅ‚ Marian Turski – historyk, dziennikarz i dziaÅ‚acz spoÅ‚eczny. DPD Polska reprezentowaÅ‚ Åukasz Zembowicz, czÅ‚onek zarzÄ…du DPD Polska i Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.
– Pandemia to czas próby dla wielu polskich marek i dlatego otrzymany dziÅ› tytuÅ‚ Superbrands ma dla nas w tym roku jeszcze wiÄ™kszÄ… wartość. Jako firma kurierska musieliÅ›my z dnia na dzieÅ„ wdrożyć nowe procedury, aby zapewnić maksymalny komfort i poczucie bezpieczeÅ„stwa odbiorcom i nadawcom paczek. Nasi kurierzy i pracownicy magazynowi stanÄ™li na pierwszej linii frontu, majÄ…c takie same obawy o wÅ‚asne bezpieczeÅ„stwo jak my wszyscy i dlatego to wÅ‚aÅ›nie im dedykujÄ™ to wyróżnienie. Nagroda Superbrands to również ważna informacja dla obecnych i potencjalnych klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych, o tym że jesteÅ›my firmÄ… godnÄ… zaufania – mówi Åukasz Zembowicz, czÅ‚onek zarzÄ…du DPD Polska i Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.
Superbrands jest międzynarodową, niezależną organizacją działającą w 90 krajach na całym świecie. Od 25 lat wyróżnia najlepsze marki, które dzięki rozwiązaniom, jakie oferują swoim klientom, osiągnęły rynkowy sukces i zyskały ich zaufanie.
Tegorocznym badaniem Superbrands objęto blisko 2 tysiące marek zgrupowanych w 100 kategoriach, które oceniło ponad 10 tys. respondentów. Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Końcowa ocena powstaje w wyniku połączenia obrad Rady z opiniami konsumentów.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument