Data publikacji: 2016-02-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E! Entertainment i Multimedia Polska rozszerzają współpracę promocyjną
Kategoria: Gwiazdy, LIFESTYLE
Dzięki współpracy promocyjnej pomiędzy kanałem E! Entertainment i operatorem telekomunikacyjnym Multimedia Polska, fani E! mają szansę wygrać unikalną nagrodę – luksusową wycieczkę dla dwóch osób do Los Angeles i udział w ceremonii rozdania Nagród Emmy we wrześniu 2016 roku
Â
E! Entertainment – kanał rozrywkowy należący do NBCUniversal International Networks – rozszerza współpracę promocyjną z Multimedia Polska, jednym z czołowych ogólnopolskich dostawców usług telekomunikacyjnych. E! oraz Multimedia Polska rozpoczęły kampanię marketingową w związku z premierą flagowego programu E! Na żywo z czerwonego dywanu. Współpraca wynika z umowy na dystrybucję kanałów zawartej pomiędzy NBCUniversal International Networks i Multimedia Polska, która została przedłużona na początku tego roku. Dzięki niej, dla abonentów Multimedia nadal dostępne będą wszystkie kanały z portfolio NBCUniversal International, a więc: E! Entertainment HD , 13 Ulica, Universal Channel HD oraz Scifi Universal.
Dzięki rozpoczętej współpracy promocyjnej, fani E! mają szansę wygrać unikalną nagrodę – luksusową wycieczkę dla dwóch osób do Los Angeles i udział w ceremonii rozdania Nagród Emmy we wrześniu 2016 roku. Nagroda obejmuje pobyt w 5-gwiazdkowym hotelu w Los Angeles, lot w obie strony, kieszonkowe i możliwość uczestnictwa w nagraniu popularnego programu E! Policja Stylu: Nagrody Emmy 2016. Konkurs trwa od 23 lutego do 8 marca; można wziąć w nim udział za pomocą specjalnej aplikacji dostępnej na stronie internetowej Multimedia Polska (www.multimedia.pl/czerwonedywany) oraz na profilu operatora na Facebooku (www.facebook.com/MultimediaPolskaSA).
„W ramach współpracy z Multimedia Polska, mamy ogromnÄ… przyjemność zaoferować widzom E! szansÄ™ przeżycia przygody, którÄ… trudno jest tak po prostu kupi憖 powiedziaÅ‚ Colin McLeod, Managing Director, UK & Emerging Markets, NBCUniversal International Networks. „DziÄ™ki relacjom z czerwonego dywanu, E! oferuje polskim widzom wyłączny dostÄ™p do Å›wiata celebrytów i wielkiej mody podczas najwiÄ™kszych imprez na Å›wiecie. Teraz, dziÄ™ki naszemu konkursowi, polscy fani E! bÄ™dÄ… mieli szansÄ™ doÅ›wiadczyć tego również na żywoâ€.
„Nasze wspólne działania promocyjne z E! Entertainment to przykład tego, jak staramy się nagradzać abonentów i zaskakiwać ich wyjątkowymi przeżyciami. Już wcześniej wysyłaliśmy naszych klientów na niezapomniane wycieczki. Teraz nadszedł czas na podróż do Los Angeles i osobiste doświadczenie tego wszystkiego, co widzowie kanału E! oglądają na ekranie†– mówi Krystyna Kanownik, rzecznik Multimedia Polska.
Równolegle do konkursu, realizowana będzie kampania marketingowa, prowadzona przy wykorzystaniu wewnętrznych kanałów komunikacji operatora m.in. w Biurach Obsługi Klienta, promująca premierę E! Na żywo z czerwonego dywanu: Oskary 2016, która odbędzie się 28 lutego. Widzowie mogą spodziewać się wyjątkowej relacji z czerwonego dywanu, w tym ekskluzywnych wywiadów z największymi gwiazdami Hollywood, prowadzonych przez Ryana Seacresta i Giulianę Rancic.
E! Entertainment HD jest dostÄ™pny w ofercie Multimedia Polska (nr EPG 181) wraz z innymi kanaÅ‚ami z portfolio NBCUniversal International Networks: 13 Ulica (nr EPG 158), Universal Channel HD (nr EPG 140), oraz Scifi Universal (nr EPG 157).Â
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Gwiazdy #LIFESTYLE