Ekskluzywny Menel zostal ambasadorem nowej polskiej marki kosmetycznej ZEW. Produkuje ona kosmetyki na bazie wegla drzewnego przeznaczone wylacznie dla mezczyzn. Bloger twierdzi, ze filozofia marki idealnie wpisuje sie w jego postrzeganie meskosci we wsp?lczesnym swiecie. Na jego decyzje o wsp?lpracy wplynal tez fakt, ze kosmetyki sa calkowicie oparte na naturalnych skladnikach.
Zdaniem Kamila Pawelskiego, blogera znanego jako Ekskluzywny Menel, polscy mezczyzni sa coraz bardziej otwarci na kwestie zwiazane z pielegnacja. Przywiazuja coraz wieksza wage do jakosc uzywanych kosmetyk?w, dlatego znacznie chetniej wybieraja produkty oparte na naturalnych skladnikach. On sam zdecydowanie preferuje kosmetyki wykorzystujace to, co dala natura. To jeden z powod?w, dla kt?rych zgodzil sie zostac ambasadorem nowej polskiej marki ZEW, produkujacej naturalne kosmetyki do mycia dla mezczyzn na bazie wegla drzewnego z Bieszczad.
– Podoba mi sie to, ze sa to kosmetyki tylko dla mezczyzn, zar?wno w swojej filozofii, jak i pod wzgledem wygladu i skladu. Sa to kosmetyki naturalne, kt?re dbaja o mezczyzne, poczawszy od brody, a skonczywszy na glowie i ciele. Jestem pozytywnie zaskoczony tymi kosmetykami – m?wi Kamil Pawelski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Wegiel odznacza sie niezwykle skutecznym dzialaniem oczyszczajacym i odswiezajacym – podczas kontaktu ze sk?ra, jego czasteczki przyciagaja nie tylko zanieczyszczenia z powierzchni, lecz takze z jej glebszych warstw. Nowa marka namawia nie tylko do uzywania naturalnych kosmetyk?w, lecz takze do podazania za zewem natury, kt?ry coraz czesciej odzywa sie w mieszkancach zatloczonych, miejskich blokowisk. Kamil Pawelski doskonale rozumie to marzenie o powrocie do natury, marzenie o zostawieniu za soba pedu i zgielku wielkich miast.
– Mam swoje miejsca m.in. w Bieszczadach, ale i na Mazurach, kt?re sa wygluszone, praktycznie bez zasiegu sieci kom?rkowych, i to jest dla mnie zew. Kiedy mam mozliwosc wylaczenia sie od swiata realnego i wlaczenia sie w swiat natury, kt?ra sprawia, ze moge sluchac siebie, ale moge tez obserwowac na potege natury i czerpac z energie – m?wi Kamil Pawelski.
Dla blogera kluczowa kwestia przy podejmowaniu decyzji o wsp?lpracy z marka, byl fakt, ze jej produkty idealnie wpisuja sie w promowany przez niego wizerunek mezczyzny. Na swoim blogu Pawelski przekonuje, ze mezczyzna moze czuc sie i wygladac mesko, nie rezygnujac z dbalosci o sw?j wyglad. Wpisuje sie w mode na tzw. mezczyzn w typie drwala, stojaca w opozycji do przesadnie wymuskanych mezczyzn metroseksualnych.
– Pojmowanie meskosci zmienilo sie na przestrzeni ostatnich lat. I zdecydowanie jestem za tym, zeby takze poprzez pielegnacje, mode i m?wienie o meskosci w takim szerszym ujeciu pokazywac mezczyznom, ze to wcale nie jest niemeskie i wcale nie ujmuje naszej meskosci – m?wi autor bloga ekskluzywnymenel.com.
W sklad rekomendowanej przez Ekskluzywnego Menela linii kosmetyk?w wchodza: mydlo do wlos?w, twarzy i ciala, do golenia, do brody oraz mydlo 3 w 1 do twarzy, ciala i wlos?w. Z nowej marki kosmetyk?w Kamil Pawelski ceni szczeg?lnie dwa: mydlo do brody oraz sztyft 3 w 1, idealny zar?wno na dlugie podr?ze, jak i szybkie wypady poza miasto. Bloger od 10 lat mieszka wprawdzie w Warszawie, ale pochodzi z Mazur i tesknote za natura czesto koi kr?tkimi weekendowymi wyjazdami.