Wiadomości branżowe

Ekskluzywny Menel twarza marki produkujacej kosmetyki na bazie wegla drzewnego z Bieszczad. Bloger obala mit, ze pielegnacja jest niemeska

Ekskluzywny Menel twarza marki produkujacej kosmetyki na bazie wegla drzewnego z Bieszczad. Bloger obala mit, ze pielegnacja jest niemeska
Ekskluzywny Menel zostal ambasadorem nowej polskiej marki kosmetycznej ZEW. Produkuje ona kosmetyki na bazie wegla drzewnego przeznaczone wylacznie dla mezczyzn. Bloger twierdzi, ze filozofia marki idealnie wpisuje sie w jego postrzeganie meskosci we wsp?lczesnym swiecie. Na jego decyzje o wsp?lpracy wplynal tez fakt, ze kosmetyki sa calkowicie oparte na naturalnych skladnikach. Zdaniem Kamila Pawelskiego, blogera znanego jako Ekskluzywny Menel, polscy mezczyźni sa coraz bardziej otwarci na kwestie zwiazane z pielegnacja. Przywiazuja coraz wieksza wage do jakosc uzywanych kosmetyk?w, dlatego znacznie chetniej wybieraja produkty oparte na naturalnych skladnikach. On sam zdecydowanie preferuje kosmetyki wykorzystujace to, co dala natura. To jeden z powod?w, dla kt?rych zgodzil sie zostac ambasadorem nowej polskiej marki ZEW, produkujacej naturalne kosmetyki do mycia dla mezczyzn na bazie wegla drzewnego z Bieszczad.– Podoba mi sie to, ze sa to kosmetyki tylko dla mezczyzn, zar?wno w swojej filozofii, jak i pod wzgledem wygladu i skladu. Sa to kosmetyki naturalne, kt?re dbaja o mezczyzne, poczawszy od brody, a sknczywszy na glowie i ciele. Jestem pozytywnie zaskoczony tymi kosmetykami – m?wi Kamil Pawelski agencji

Ekskluzywny Menel zostal ambasadorem nowej polskiej marki kosmetycznej ZEW. Produkuje ona kosmetyki na bazie wegla drzewnego przeznaczone wylacznie dla mezczyzn. Bloger twierdzi, ze filozofia marki idealnie wpisuje sie w jego postrzeganie meskosci we wsp?lczesnym swiecie. Na jego decyzje o wsp?lpracy wplynal tez fakt, ze kosmetyki sa calkowicie oparte na naturalnych skladnikach.

Zdaniem Kamila Pawelskiego, blogera znanego jako Ekskluzywny Menel, polscy mezczyzni sa coraz bardziej otwarci na kwestie zwiazane z pielegnacja. Przywiazuja coraz wieksza wage do jakosc uzywanych kosmetyk?w, dlatego znacznie chetniej wybieraja produkty oparte na naturalnych skladnikach. On sam zdecydowanie preferuje kosmetyki wykorzystujace to, co dala natura. To jeden z powod?w, dla kt?rych zgodzil sie zostac ambasadorem nowej polskiej marki ZEW, produkujacej naturalne kosmetyki do mycia dla mezczyzn na bazie wegla drzewnego z Bieszczad.

– Podoba mi sie to, ze sa to kosmetyki tylko dla mezczyzn, zar?wno w swojej filozofii, jak i pod wzgledem wygladu i skladu. Sa to kosmetyki naturalne, kt?re dbaja o mezczyzne, poczawszy od brody, a skonczywszy na glowie i ciele. Jestem pozytywnie zaskoczony tymi kosmetykami – m?wi Kamil Pawelski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wegiel odznacza sie niezwykle skutecznym dzialaniem oczyszczajacym i odswiezajacym podczas kontaktu ze sk?ra, jego czasteczki przyciagaja nie tylko zanieczyszczenia z powierzchni, lecz takze z jej glebszych warstw. Nowa marka namawia nie tylko do uzywania naturalnych kosmetyk?w, lecz takze do podazania za zewem natury, kt?ry coraz czesciej odzywa sie w mieszkancach zatloczonych, miejskich blokowisk. Kamil Pawelski doskonale rozumie to marzenie o powrocie do natury, marzenie o zostawieniu za soba pedu i zgielku wielkich miast.

– Mam swoje miejsca m.in. w Bieszczadach, ale i na Mazurach, kt?re sa wygluszone, praktycznie bez zasiegu sieci kom?rkowych, i to jest dla mnie zew. Kiedy mam mozliwosc wylaczenia sie od swiata realnego i wlaczenia sie w swiat natury, kt?ra sprawia, ze moge sluchac siebie, ale moge tez obserwowac na potege natury i czerpac z energie – m?wi Kamil Pawelski.

A to już wiesz?  Monika Richardson: Jeżeli miałabym wracać do telewizji, to tylko do mediów publicznych. W TVP panuje jednak większy chaos, niż zakładałam, i brakuje strategii wprowadzania zmian

Dla blogera kluczowa kwestia przy podejmowaniu decyzji o wsp?lpracy z marka, byl fakt, ze jej produkty idealnie wpisuja sie w promowany przez niego wizerunek mezczyzny. Na swoim blogu Pawelski przekonuje, ze mezczyzna moze czuc sie i wygladac mesko, nie rezygnujac z dbalosci o sw?j wyglad. Wpisuje sie w mode na tzw. mezczyzn w typie drwala, stojaca w opozycji do przesadnie wymuskanych mezczyzn metroseksualnych.

– Pojmowanie meskosci zmienilo sie na przestrzeni ostatnich lat. I zdecydowanie jestem za tym, zeby takze poprzez pielegnacje, mode i m?wienie o meskosci w takim szerszym ujeciu pokazywac mezczyznom, ze to wcale nie jest niemeskie i wcale nie ujmuje naszej meskosci – m?wi autor bloga ekskluzywnymenel.com.

W sklad rekomendowanej przez Ekskluzywnego Menela linii kosmetyk?w wchodza: mydlo do wlos?w, twarzy i ciala, do golenia, do brody oraz mydlo 3 w 1 do twarzy, ciala i wlos?w. Z nowej marki kosmetyk?w Kamil Pawelski ceni szczeg?lnie dwa: mydlo do brody oraz sztyft 3 w 1, idealny zar?wno na dlugie podr?ze, jak i szybkie wypady poza miasto. Bloger od 10 lat mieszka wprawdzie w Warszawie, ale pochodzi z Mazur i tesknote za natura czesto koi kr?tkimi weekendowymi wyjazdami.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy