Data publikacji: 2020-04-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Event w rytmie digital
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Konieczność izolacji wymusiła na wielu firmach sięgnięcie po te działania, które stanowić będą odpowiedź na nowe realia. Czy takimi działaniami okażą się rozwiązania digitalowe?

Internet już od dawna zagarnia coraz wiÄ™cej obszarów naszego życia i aby siÄ™ o tym przekonać wystarczy siÄ™gnąć po raport marki Starcom. Za I półrocze 2019 roku bowiem wydatki reklamowe w Internecie zwiÄ™kszyÅ‚y siÄ™ o 121,9 mln zÅ‚otych (czyli 7,8 proc.) do 1,69 mld zÅ‚otych, co spowodowaÅ‚o wzrost udziaÅ‚u w caÅ‚ej strukturze wkÅ‚adów z 33,6 do 35,8 proc. Co ciekawe, jak szacuje Starcom blisko poÅ‚owa wydatków reklamowych w sieci nadal idzie na display. Reklama wideo ma już 20,7 proc. udziaÅ‚u, a klasyfikowany osobno mobile – 38,2 proc. (po wzroÅ›cie o 18,1 proc. w skali roku). Czy zatem silna pozycja rozwiÄ…zaÅ„ digitalowych bÄ™dzie odpowiedziÄ… na nowe realia, w jakich znalazÅ‚o siÄ™ wiele branż?
„Przejście wielu działań do przestrzeni online nie powinno nikogo tak naprawdę dziwić – także w kontekście branży eventowej. Zauważmy, że o sile Internetu mówiło się już od dawna. Obecna pandemia jedynie przyśpieszyła proces wdrażania pewnych rozwiązań online†– podkreśla Aneta Radzimirska, CEO w Idea Productions Poland. „Digitalizacja części oferty to dzisiaj jedyna słuszna odpowiedź na zmieniające się trendy i oczekiwania rynku. Żyjemy w mobilnych czasach, gdzie miejsce pracy lub zamieszkania przestało mieć znaczenie. Dostępne rozwiązania umożliwiają prowadzenie biznesu czy też zarządzanie korporacją i komunikacją do partnerów biznesowych, klientów czy też pracowników. Chcemy być częścią technologicznej rewolucji i dzielić się nią z naszymi klientami, dlatego w naszej ofercie promujemy w tej chwili pakiet rozwiązań IDEA ONLINE. IDEA ONLINE przenosi wydarzenia do wirtualnej rzeczywistości i pozwala realizować cele korporacyjne nawet w tym wymagającym okresie†– dodaje Aneta Radzimirska.
Do tej pory na polskim rynku byÅ‚o wiele firm, oferujÄ…cych rozwiÄ…zania digitalowe głównie dla spółek gieÅ‚dowych. StanowiÅ‚y one nierzadko jedno z narzÄ™dzi wypeÅ‚niania obowiÄ…zków informacyjnych emitenta – czy to w postaci transmisji z NWZA, Rad Nadzorczych czy spotkaÅ„ przy okazji publikacji wyników finansowych. DziÅ› po tego typu rozwiÄ…zania chÄ™tniej siÄ™gajÄ… również inne przedsiÄ™biorstwa i korporacje. „W wyniku obostrzeÅ„ nie ma w tej chwili mowy o tradycyjnych spotkaniach w realu, stÄ…d koniecznym jest zastÄ…pienie standardowych dziaÅ‚aÅ„ nieszablonowymi rozwiÄ…zaniami. Tym potrzebom wychodzimy naprzeciw oferujÄ…c naszym klientom usÅ‚ugÄ™ digital. Plusów tego typu rozwiÄ…zaÅ„ jest naprawdÄ™ wiele. Raz, że pozwalajÄ… one zarówno na bezpieczeÅ„stwo odbiorców, jak i caÅ‚ej ekipy przygotowujÄ…cej wydarzenie. Dwa, digital niesie za sobÄ… bogactwo formy. Każde bowiem wydarzenie można tu zorganizować online – czy to premierÄ™ produktu, konferencjÄ™ prasowÄ…, spotkanie zarzÄ…du, standardowÄ… cyklówkÄ™ online z podsumowaniem wyników oraz prezentacjami bÄ…dź oprawÄ… wizji. Nie ma tu tak naprawdÄ™ żadnych ograniczeÅ„ w tworzeniu rzeczywistoÅ›ci. UsÅ‚ugi digital to doskonaÅ‚a alternatywa do tradycyjnych konferencji, prezentacji, szkoleÅ„ czy Å›niadaÅ„ prasowych†– przekonuje Aneta Radzimirska.
Wydaje się zatem, że stwierdzenie, iż aktualna sytuacja zmieniła podejście wielu branż do rozwiązań online, jest mocno na wyrost. Rozprzestrzeniająca się pandemia jedynie przyśpieszyła proces ich wdrażania, sprawiając tym samym, że digital event przestał być w końcu postrzegany wyłącznie w kategorii mody i stał się ważnym elementem prowadzenia szeroko pojętego biznesu.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE