Data publikacji: 2020-01-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Familijne w akcji „Start do nart†z Radiem Zet
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Marka Familijne stawia na aktywną komunikację w kontekście ferii zimowych. Od 17 stycznia, przez 6 tygodni, jako sponsor akcji „Start do nart†z Radiem Zet, będzie towarzyszyć rodzinom na stokach w 6 popularnych zimowych miejscowościach.
Marka Familijne stawia na aktywną komunikację w kontekście ferii zimowych. Od 17 stycznia, przez 6 tygodni, jako sponsor akcji „Start do nart†z Radiem Zet, będzie towarzyszyć rodzinom na stokach w 6 popularnych zimowych miejscowościach. Zimowa aktywacja obejmuje cały pakiet działań komunikacyjnych.
Tegoroczna odsłona akcji „Start do nart†z Radiem Zet rusza w najbliższy piątek, 17 stycznia. Będzie realizowana przez sześć kolejnych weekendów w: Czarnej Górze, Wiśle, Szczyrku, Czarnym Groniu, Krynicy Górskiej i Białce Tatrzańskiej.  W każdym z zimowych kurortów marka Familijne zadba o moc atrakcji. Na rodziny z dziećmi czekają konkursy z nagrodami, przekąski w postaci Wafli Familijnych oraz strefy familijnej zabawy i relaksu.
Począwszy od 15 stycznia do końca projektu, na antenie Radia Zet zaplanowano emisje jingli sponsorskich. Marka Familijne będzie promowana także podczas weekendowych relacji reporterskich z poszczególnych miejscowości. Komunikację współpracy partnerskiej uzupełnią działania w kanałach społecznościowych Radia Zet.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE