Data publikacji: 2020-10-06
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JAMESON KRĘCI Z BARBERAMI
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Barberzy, którzy w ciągu ostatnich lat stali się jednym z symboli miejskiej kultury, każdy z nich ma swój niepowtarzalny styl, ale wszystkich łączy jedna whiskey – Jameson.

Minimaliści czy ci, co mają wielkie plany? Wygadani czy przystojni? Czuli czy silni? Z ostrym cięciem czy nad wyraz precyzyjni? Barberzy, którzy w ciągu ostatnich lat stali się jednym z symboli miejskiej kultury, przyciągają amatorów fachowych cięć o bardzo zróżnicowanych gustach. Każdy z nich ma swój niepowtarzalny styl, ale wszystkich łączy jedna whiskey – Jameson. Ten kultowy irlandzki trunek, silnie związany ze środowiskiem barberów, rozkręca swoje działania i zaprasza po więcej – zarówno tych tnących, jak i tych ciętych!
JednÄ… z głównych wartoÅ›ci marki Jameson, głęboko wpisanej w jej DNA, jest celebrowanie wspólnie spÄ™dzanego czasu i budowanie wiÄ™zi miÄ™dzyludzkich. Mimo że każdy z nas jest inny,  naturalnie poszukujemy towarzystwa i tworzymy spoÅ‚ecznoÅ›ci. Wspólne cechy, zainteresowania i preferencje sÄ… spoiwem, na których bazujÄ… przyjaźnie i znajomoÅ›ci – co podkreÅ›la whiskey Jameson. We wrzeÅ›niu ruszyÅ‚a nowa kampania marki, „Tyle różnic, jedna whiskeyâ€, którÄ… Jameson chce pokazać, że mimo wszelkich różnic, zawsze jest coÅ›, co nas łączy.
Jednym ze Å›rodowisk szczególnie bliskich marce sÄ… barberzy – mistrzowie fryzjerskiego fachu, z którymi Jameson „kumpluje†siÄ™ od lat. W naturalny sposób łączÄ… i zrzeszajÄ… różne grupy spoÅ‚eczne, a z ich rzemiosÅ‚a korzystajÄ… zarówno mężczyźni „pod krawatemâ€, jak i ci, którzy trzymajÄ… siÄ™ daleko od Å›wiata korporacji: artyÅ›ci, tatuażyÅ›ci czy twórcy graffiti. Dlatego wÅ‚aÅ›nie barberów nie mogÅ‚o zabraknąć w kampanii marki Jameson „Tyle różnic, jedna whiskey†– obok Piotra „KÄ™dziora†KÄ™dzierskiego (ambasadora marki Jameson od ponad 3 lat) to oni grajÄ… głównÄ… rolÄ™ w pierwszej odsÅ‚onie projektu.
Każdy z nas jest inny, ale nie na tym powinniśmy się skupiać. Szukajmy tego, co nas łączy, a jednocześnie szanujmy to, co nas różni, bo dzięki temu nasze relacje są wyjątkowe. Jameson to marka, która buduje mosty i od zawsze mówi o tym, że więzi między ludźmi i wspólne spędzanie czasu, to jedna z największych wartości, jakie mamy w życiu. Cieszę się, że tym razem mogę połączyć siły z barberami. Od lat w barbershopach spotykam zarówno dobrych znajomych, jak i przypadkowe osoby, które mam szansę poznać lepiej, dzięki energii, która tam krąży i sprzyja rozmowom oraz otwartości. Taki pozytywny vibe łączy ludzi – podobnie jak Jameson.
– mówi Piotr Kędzierski, ambasador marki Jameson
Kędzior wraz z barberami tworzą wyjątkową mieszankę, będącą idealnym odzwierciedleniem społeczności Jamesona – pełnej indywidualistów, wytrwale podążających za własnymi ideałami, jednak splecionej zbliżonymi wartościami i jedną whiskey.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE