Aktualności LIFESTYLE Styl życia

Karolina Pilarczyk, Kasia Bigos i Vienio w edukacyjnej kampanii „Trzeźwo Myślę”.

Karolina Pilarczyk, Kasia Bigos i Vienio w edukacyjnej kampanii „Trzeźwo Myślę”.
Carlsberg Polska rusza z trzeciÄ… edycjÄ… kampanii edukacyjnej nt. odpowiedzialnej konsumpcji

Data publikacji: 2019-07-01
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Karolina Pilarczyk, Kasia Bigos i Vienio w edukacyjnej kampanii „Trzeźwo Myślę”.
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

Carlsberg Polska rusza z trzeciÄ… edycjÄ… kampanii edukacyjnej nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.

Karolina Pilarczyk, Kasia Bigos i Vienio w edukacyjnej kampanii „Trzeźwo Myślę”. Styl życia, LIFESTYLE - Carlsberg Polska rusza z trzecią edycją kampanii edukacyjnej nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.

Carlsberg Polska rusza z trzecią edycją kampanii edukacyjnej nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. W tym roku kampanię wspierają niezwykłe osoby ze świata motoryzacji, sportu i muzyki. Karolina Pilarczyk, Kasia Bigos oraz Vienio opowiadają o swoim podejściu do alkoholu w filmikach edukacyjnych. 

Trzeźwo myślę, więc jestem

Nazwa kampanii „Trzeźwo myÅ›lę” oznacza zarówno odpowiedzialne myÅ›lenie, jeÅ›li chodzi o konsumpcjÄ™ alkoholu, jak również – podejÅ›cie do życia, odpowiedzialność za siebie i innych.  Carlsberg Polska przekonuje, że umiejÄ™tność racjonalnego myÅ›lenia pomaga zachować kontrolÄ™ nad życiem, również w sytuacjach zwiÄ…zanych ze spożywaniem alkoholu. DziÄ™ki takiemu podejÅ›ciu można peÅ‚niej odkrywać Å›wiat i czerpać z życia wiÄ™cej przyjemnoÅ›ci i radoÅ›ci. Kampania promuje też przyjmowanie odpowiedzialnej i asertywnej postawy w kontekÅ›cie picia alkoholu, w zależnoÅ›ci od okolicznoÅ›ci i sytuacji, w tym odmowy jego spożywania. Podejmuje też ważny temat odpowiedzialnoÅ›ci za siebie i innych.

 

– Kampania realizuje jeden z celów naszej strategii zrównoważonego rozwoju, czyli „Zero nieodpowiedzialnej konsumpcji”. Chcemy edukować konsumentów  w lekki, pozbawiony moralizatorstwa sposób, tak by sprowokować ich do podejmowania Å›wiadomych wyborów na co dzieÅ„, nie tylko w zakresie konsumpcji alkoholu, ale również w innych sytuacjach życiowych – mówi Jagoda JastrzÄ™bska, kierownik ds. rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Carlsberg Polska.

 

Trzeźwe myślenie to podstawa

Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” są Karolina Pilarczyk– pierwsza   polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Agory Moto.pl, Kasia Bigos– znana trenerka fitness, mistrzyni Polski i Europy w pole sport w kategorii duety, młoda mama oraz ambasadorka serwisu Agory Myfitness.pl,oraz Vienio– warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat.

– Dobór ambasadorów kampanii jest nieprzypadkowy. Każdy z osobna jest prawdziwym indywiduum, a jednoczeÅ›nie wszystkich łączy Å›wiadome podejÅ›cie do spożycia alkoholu i mÄ…drość życiowa. ZależaÅ‚o nam na postaciach z krwi i koÅ›ci, a przy tym pielÄ™gnujÄ…cych takie wartoÅ›ci jak bliskość, rodzina, zdrowie i wiara w swoje przekonania  - mówi Jagoda JastrzÄ™bska.

A to już wiesz?  Wigilijny catering na prawosÅ‚awne Å›wiÄ™ta

Punktem wyjścia do rozmów z ambasadorami były wyniki badania „Kocham Życie – Trzeźwo Myślę”, przeprowadzonego w 2018 roku przez Carlsberg Polska[1]. Pod uwagę wzięto wtedy takie obszary jak: znaczenie „trzeźwego myślenia” w życiu, zmiany w postawach społecznych dot. alkoholu np. coraz większy brak akceptacji prowadzenia samochodów po alkoholu i asertywność w odmawianiu. 

– W byciu matkÄ… trzeźwe myÅ›lenie pomaga zachować zdrowy rozsÄ…dek i uniknąć niepotrzebnych nerwów w sytuacjach kryzysowych. Nie jest Å‚atwo połączyć opiekÄ™ nad dzieckiem i pracÄ™ zawodowÄ…, ale siÅ‚a tkwi w spokoju. Odpowiedzialność za dziecko przestawia priorytety – mówi Kasia Bigos.  

W badaniach spytano konsumentów również o sytuacje, w których kategorycznie nie powinno się spożywać alkoholu, takie jak prowadzenie pojazdów, ciąża i opieka nad dziećmi. 

– Drift jest jak taniec, ale by opanować jego trudnÄ… technikÄ™ gÅ‚owa musi być czysta, a myÅ›li niezmÄ…cone. Szybka jazda wymaga 100% koncentracji i wystarczy chwila nieuwagi, by sytuacja wymknęła siÄ™ spod kontroli. Podobnie jest z alkoholem, dlatego pić trzeba z gÅ‚owÄ…. I nigdy nie siadać po nim za kółkiem. Jeździe po alkoholu mówimy kategorycznie NIE – mówi Karolina Pilarczyk.

Wywiady z influencerami będzie można obejrzeć w serwisach Agory na kanałach SoMe: Haps.pl, Moto.pl i MyFitness.pl oraz na kanałach SoMe ambasadorów i Carlsberg Polska.

 

Carlsberg Polska na rzecz odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu

Carlsberg Polska od lat promuje odpowiedzialne spożywanie alkoholu wśród konsumentów.  Kampania społeczna„Trzeźwo myślę” wystartowała w 2017 roku, jako program w ramach strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Carlsberg pod nazwą Together Towards Zero. Według jej założeń Carlsberg planuje do 2030 r.  osiągnąć zero śladu węglowego, zero marnowania wody, w tym m.in. poprzez obniżenie o połowę zużycia wody w browarach, zredukować do zera liczbę wypadków w swoich browarach na świecie, a także osiągnąć zero nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu m.in. poprzez zapewnienie konsumentom możliwości wyboru bezalkoholowych wariantów piw, jednocześnie aktywnie promując odpowiedzialną konsumpcję alkoholu i umieszczając symbole odpowiedzialnościowe na opakowaniach i w komunikacji marek z konsumentem.

A to już wiesz?  BADANIE: Jak jedli Polacy w czasie izolacji spoÅ‚ecznej podczas epidemii?

 

[1]Badanie przeprowadzone przez agencję badawczą SW Research w 2018 roku na zlecenie Carlsberg Polska. 

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Karolina Pilarczyk, Kasia Bigos i Vienio w edukacyjnej kampanii „Trzeźwo Myślę”. Styl życia, LIFESTYLE - Carlsberg Polska rusza z trzecią edycją kampanii edukacyjnej nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy