Najlepsza muzyka, niezwykle emocje, radosc wygranej – to wszystko czeka na bioracych udzial w nowej akcji promocyjnej Nudli Knorr „KoncertuJEMY!”, organizowanej przy wsp?ludziale Universal Music Polska. Zwyciezcy zostana zaproszeni na ekskluzywny koncert prawdziwej gwiazdy – brytyjskiej piosenkarki Ellie Goulding. Bedzie o tym glosno!
Kampania promocyjna producenta Nudli Knorr, organizowana przy wsp?ludziale firmy fonograficznej Universal Music Polska, to prawdziwa gratka dla milosnik?w muzyki. Juz teraz moga oni kupic promocyjne opakowania Nudli Knorr, w kt?rych znajda saszetki ze specjalnym kodem. Od 1 kwietnia do 30 czerwca 2014 r. kazdy posiadacz kodu bedzie m?gl go zarejestrowac na stronie www.knorrnudle.pl. Mechanizm jest prosty – wystarczy podac kod oraz adres mailowy, by wziac udzial w losowaniu. Na zwyciezc?w czeka niezwykla nagroda – kazdego dnia az 7 os?b wygra podw?jne bilety na koncert Ellie Goulding. O wygranej zostana poinformowani droga mailowa.
Ellie Goulding, kt?rej przeboje sa na szczytach list przeboj?w na calym swiecie, zaspiewa 15 lipca w klubie Palladium w Warszawie specjalnie dla zwyciezc?w loterii promocyjnej „KoncertuJEMY!”. Bedzie to niezwykly ekskluzywny koncert, a jedyna droga dla konsument?w do zdobycia bilet?w jest wziecie udzialu w tej promocji.
Regulamin loterii dostepny bedzie na stronie www.knorrnudle.pl. Organizator: IQ Marketing (Poland) sp. z o.o. z siedziba w Warszawie.
Â
Ellie Goulding to bezapelacyjnie jedna z najciekawszych artystek mlodego pokolenia. Zadebiutowala w 2010 r. plyta „Lights”, kt?ra rozeszla sie na swiecie w ilosci 1,5 miliona egzemplarzy. Album byl najszybciej sprzedajacym sie debiutem w Wielkiej Brytanii w 2010 r. i przyni?sl artystce az 2 statuetki Brit Awards. Obdarzona oryginalnym glosem Ellie odniosla tez spektakularny sukces w Stanach Zjednoczonych, gdzie sprzedaz jej singla „Lights” wyniosla prawie 3 miliony egzemplarzy.
Nudle Knorr to marka nalezaca do miedzynarodowego koncernu Unilever. W jej portfolio konsumenci znajda zupy oraz dania, dzieki kt?rym przygotuja szybko i prosto pyszne, cieple posilki – idealne jako przekaska w pracy lub na wyjazd. Produkty wyr?zniaja sie niestandardowymi nazwami i atrakcyjnymi opakowaniami. Wsr?d odbiorc?w Nudli Knorr szczeg?lna role odgrywaja ludzie mlodzi, pelni pomysl?w, milosnicy aktywnego wypoczynku oraz fani muzyki.
Universal Music Polska Sp. z o. o. jest najwieksza firma fonograficzna na polskim rynku. Stanowi czesc miedzynarodowej firmy fonograficznej Universal Music Group wchodzacej w sklad koncernu Vivendi. Universal Music Group skupia ponad sto swiatowych marek, kt?re stoja za sukcesem wielu z najwiekszych artyst?w naszych czas?w. Universal Music Group dziala bardzo aktywnie na przestrzeni partnerstw marketingowych z markami w ramach kom?rki Universal Music Group & Brands, kt?rej misja jest budowanie dedykowanych kampanii opartych na marketingu muzycznym w oparciu o kapital artystyczny grupy.