Data publikacji: 2020-01-16
Oryginalny tytuÅ‚ wiadomoÅ›ci prasowej: Konkurs konsumencki w Biedronce w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymiâ€
Kategoria: BIZNES, Kultura
Trwa 41. sezon Pucharu Åšwiata w skokach narciarskich, a równolegle z nim, prowadzona jest druga odsÅ‚ona kampanii „Milka. Sercem z Naszymiâ€.
Trwa 41. sezon Pucharu Åšwiata w skokach narciarskich, a równolegle z nim, prowadzona jest druga odsÅ‚ona kampanii „Milka. Sercem z Naszymiâ€.Â
W ramach długofalowej akcji wystartował właśnie ogólnopolski konkurs konsumencki w sieci sklepów Biedronka. Na miłośników narciarskich rozgrywek i czekoladowych słodkości czekają liczne atrakcyjne nagrody, w tym bilety na zawody w Zakopanem!
Â
Tegoroczny konkurs konsumencki w Biedronce
W ramach toczącej się kampanii „Milka. Sercem z Naszymi†marka przygotowała moc atrakcji kierowanych do konsumentów w tym szereg konkursów. Pierwszy z nich właśnie wystartował!
Między 16 a 18 stycznia 2020 roku w sieci sklepów Biedronka do wygrania będzie 10 pakietów obejmujących voucher o równowartości 2000 złotych na pobyt w 4-gwiazdkowym hotelu i dwa bilety na odbywające się 25 stycznia zawody w skokach narciarskich w Zakopanem!
Â
Aby wziąć udział w konkursie należy:
zakupić w okresie trwania promocji dowolne produkty MilkaÂ
(z wyłączeniem lodów i jogurtów) za minimum 10 zł i zachować dowód zakupu (oryginalny paragon fiskalny),
dokonać prawidłowego zgłoszenia udziału w konkursie na stronie milkazeskoczkami.pl,
wykonać zadanie konkursowe wskazane w regulaminie, gdzie można znaleźć wszystkie szczegóły i zasady dotyczÄ…ce konkursu.Â
Â
Kampania „Milka. Sercem z Naszymiâ€
Konkurs konsumencki jest elementem kolejnej odsÅ‚ony dÅ‚ugofalowej kampanii prowadzonej pod hasÅ‚em „Milka. Sercem z Naszymiâ€, która wystartowaÅ‚a wraz z rozpoczÄ™ciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Milka, zwiÄ…zana ze sportami zimowymi na Å›wiecie od blisko 25 lat, po raz kolejny pragnie nie tylko wesprzeć polskich zawodników, ale również zagrzać do dziaÅ‚ania kibiców. Obok sponsoringu Kadry A i wsparcia mÅ‚odych talentów zaplanowaÅ‚a także szereg dziaÅ‚aÅ„ towarzyszÄ…cych, w tym loteriÄ™ i konkursy konsumenckie. MateriaÅ‚y z wizerunkiem polskich skoczków widoczne sÄ… w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w caÅ‚ej Polsce. WiÄ™cej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milkaw zakÅ‚adce sponsoring.
Zaoperacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, a obsługę loterii – Karlsbad. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka, a strategią i zakupem mediów dom mediowy Mindshire. Materiały graficzne zostały przygotowane przez IQ Marketing i zaadaptowane na potrzeby loterii przez Hasselford. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Kultura