Data publikacji: 2018-07-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Krótki przewodnik po świecie influencera
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Krótki przewodnik po świecie Influencera

Influencer – chodzÄ…ca reklama
Â
Rozwój Internetu odmieniÅ‚ życie wiÄ™kszoÅ›ci z nas. Wszystko staÅ‚o siÄ™ Å‚atwiejsze i bardziej dostÄ™pne. Choć na poczÄ…tku byÅ‚o to głównie źródÅ‚o rozrywki, od niedawna staje siÄ™ także miejscem pracy. Influencer, to wÅ‚aÅ›nie on pracuje w Internecie. Kim jest? WedÅ‚ug portalu Whitepress „influencerem jest najczęściej osoba, która posiada bloga, vloga, konto na Youtubie, Snapchacie lub innym portalu spoÅ‚ecznoÅ›ciowym, i może swojÄ… opiniÄ… wpÅ‚ynąć na grono co najmniej kilkuset osóbâ€. Niebywałą zaletÄ… pracy Influencera jest fakt, że zajmuje siÄ™ tym, co go interesuje, a przez to potrafi zjednać sobie rzeszÄ™ odbiorców, podzielajÄ…cych jego pasje. Ponadto, jest to bardzo dochodowe zajÄ™cie. Marki coraz częściej bijÄ… siÄ™ o Internetowych twórców. Dobra promocja produktu przez Influencera może być warta wiÄ™cej niż wysokobudżetowa kampania reklamowa. JedynÄ… rzeczÄ…, która może ich ograniczać we współpracy z firmami, to ich zasiÄ™g, ponieważ jest to podstawowa wartość, na jakÄ… zwracajÄ… uwagÄ™ specjaliÅ›ci ds. marketingu.
Â
Czołówka social media
Â
Różnorodność mediów społecznościowych daje twórcom wiele możliwości pracy. Jeszcze niedawno prym wiódł Facebook, Snapchat i Instagram. Dziś kolejność nieco się zmieniła. Raport Polska Blogosfera pokazuje, że wciąż pierwsze miejsce zajmuje Facebooku, zaraz za nim plasuje się Instagram i… Google +. Niespodziewanie, okazuje się, że ze Snapchata korzysta jedynie 16% Influencerów. Skąd taka zmiana? Instagram przestał być już tylko miejscem dodawania zdjęć. Funkcja nagrywania Instastories, czyli krótkich filmików, które po 24h znikają, sprawiła, że Snapchat przestał być aplikacją jedyną w swoim rodzaju. Influencerzy widząc spadek popularności Snapchata, zmuszeni byli przenieść się na Instastories. Na tych kanałach medialnych, można publikować jedynie krótkie formy video. Co z dłuższymi filmikami i vlogami? Te, znajdują się na YouTube i osobistych blogach.
Do stworzenia takiego filmiku potrzebny jest nie tylko dobry komputer, ale przede wszystkim sprzÄ™t, którym go nagramy. Mimo rozwijajÄ…cej siÄ™ technologii, smartfony nie dajÄ… takiej jakoÅ›ci jak profesjonalne kamerki. JednÄ… z kamer, szczególnie polecanych Influencerom jest kamera sportowa EZVIZ S2. Zapewnia ona profesjonalnÄ… jakość filmów video i zdjęć, optymalny balans Å›wiatÅ‚a i cyfrowÄ… stabilizacjÄ™ obrazu. Bardzo ważnÄ… funkcjÄ… dla internetowych twórców, może być nieskoÅ„czona ilość miejsca na karcie SD – wbudowane gniazdo obsÅ‚uguje do 256 GB. Nagrywanie dynamicznych filmów przez spotowych Infulencerów, jak i relacji z ważnych eventów, może być zatem proste i profesjonalne.
Â
Charyzma jako zapewnienie wysokiej jakości contentu
Â
Portal branżowy PRoto na początku roku przedstawił prognozy dotyczące rozwoju social mediów. Wynika z nich, że popularność marketingowych Influencerów wciąż będzie wzrastać. Firmy będą uwzględniać w swoich budżetach działania związane z tego rodzaju działaniami. Jednocześnie należy podkreślić, że marki wymagają charyzmy w przygotowaniu postów reklamowych. Nie wystarcza tylko opisać produkt, ale także w ciekawy sposób go przedstawić. Recenzje, relacje, filmiki czy zdjęcia z produktem są więc bardzo pożądane. Jednak jeszcze bardziej marketingowcy doceniają inwencję własną Influencerów. Dlatego też charyzma i głowa pełna pomysłów jest must have każdego internetowego twórcy.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE