Data publikacji: 2014-01-23
Oryginalny tytuÅ‚ wiadomoÅ›ci prasowej: LANCERTO – moda w przestworzach
Kategoria: BIZNES, Konsument
Stworzenie sklepu koncepcyjnego z modą męską jest dużym wyzwaniem. Ekspozycja powinna być bardziej stonowana, surowsza niż w przypadku odzieży damskiej.
Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom zastosowanym przez Forbis Group mężczyźni przekraczający próg salonu LANCERTO mają szansę odkryć wyjątkowy świat, inspirujący do  modowych odkryć.
Forbis Group jest liderem w realizacji wyjÄ…tkowych rozwiÄ…zaÅ„ dla branży retail. Po raz kolejny, współpracujÄ…c z najlepszymi markami, powstaÅ‚ niepowtarzalny concept store z modÄ… mÄ™skÄ…. WykorzystujÄ…c funkcjonalność, oryginalny pomysÅ‚ i niebanalnÄ… stylistykÄ™, udaÅ‚o siÄ™ stworzyć przestrzeÅ„ handlowÄ… dopasowanÄ… do oczekiwaÅ„ klientów marki. – Nasza współpraca z LANCERTO objęła kompleksowe usÅ‚ugi zwiÄ…zane z zaprojektowaniem i aranżacjÄ… wnÄ™trza, produkcjÄ… mebli oraz wykonaniem instalacji i prac budowlanych – podkreÅ›la Anna Sulima-Gillow, autorka projektu. – DążyliÅ›my do uzyskania ponadczasowego, prostego i eleganckiego wnÄ™trza, którego charakter zostaÅ‚by podkreÅ›lony przez mocne akcenty, ale i subtelne dodatki – dodaje.
Motywem przewodnim konceptu jest lotnictwo. Dlatego też projektanci wnętrza delikatnie nawiązali do stylistyki klasycznego stroju pilota i wnętrza kokpitu samolotowego. Wyjątkowy efekt udało się uzyskać dzięki ścianie wizerunkowej ze starymi fotografiami o tematyce lotniczej. – W strefie kasy dodatkowo pojawiła się grafika z motywem lotniczym wraz z zegarami przedstawiającymi strefy czasowe - opowiada projektantka Forbis Group.
Nie tylko klienci doceniajÄ… wyjÄ…tkowe zaÅ‚ożenia koncepcyjne sklepów LANCERTO. W ubiegÅ‚orocznej edycji prestiżowego konkursu The Eurobuild Awards 2013 sklepy zaprojektowane przez Forbis Group zostaÅ‚y nominowane w kategorii „Koncept roku na rynku handlowym w Polsceâ€.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument