Data publikacji: 2016-05-17
Oryginalny tytuÅ‚ wiadomoÅ›ci prasowej: "Åap nagrody z MyShop", czyli jak zwiÄ™kszyć sprzedaż w swoim sklepie
Kategoria: BIZNES, Konsument
Salon ze Strzelcy Opolskich zajął I miejsce, z tej okazji przeprowadziliśmy wywiad z kierowniczką salonu – Panią Zuzanną Stach.

Aplikacja mobilna MyShop.mobi po wdrożeniu ponad 400 salonów CCC do aplikacji zorganizowaÅ‚a konkurs „Åap Nagrody z MyShopâ€.Pracownicy rywalizowali, by uzyskać jak najwiÄ™kszÄ… liczbÄ™ obserwacji. ÅÄ…cznie dwa etapy trwaÅ‚y 11 tygodni. ZwyciÄ™zcy otrzymali dofinansowanie wyjazdu integracyjnego. Salon ze Strzelcy Opolskich zajÄ…Å‚ I miejsce, z tej okazji przeprowadziliÅ›my wywiad z kierowniczkÄ… salonu – PaniÄ… ZuzannÄ… Stach. ZapytaliÅ›my jakÄ… przyjęła strategiÄ™ dziaÅ‚aÅ„, jakie czuÅ‚a korzyÅ›ci i na co zamierzajÄ… przeznaczyć nagrodÄ™.
Wygrały Panie konkurs, jakie plany odnośnie wyjazdu?
Będzie to nasz pierwszy wyjazd integracyjny, dlatego bardzo się cieszę, że spędzimy go w Wiśle. Zdecydowałyśmy się na góralską karczmę. Przedział wiekowy naszego zespołu to 25-55, więc zależy nam, by każdy spędził miło czas. Wiem, że  górale potrafią dobrze się bawić (śmiech), więc pozwiedzamy, odpoczniemy, ale też się zabawimy. Na pewno to będzie bardzo udana wyprawa i wykorzystamy ten czas co do minuty.
Jakie widziała Pani największe korzyści ze współpracy z aplikacją MyShop?
Sprzedaż rosła, klienci byli coraz bardziej zainteresowani. Poszukiwali i poszukują nowości, urozmaicenia w handlu, a my możemy im to dać! Większość nie ma czasu w domu oglądać sterty reklamówek, gazetek papierowych, a dzięki aplikacji takiej jak MyShop najświeższe informacje mamy zawsze przy sobie. Klient pomimo wydawania pieniędzy czuje, że oszczędza, nawet zyskuje na zakupach, co sprawia, że przez kuszące oferty odwiedza nas i powraca przez systematyczną obserwację punktu w aplikacji.
Jakie ma Pani rady na sukces dla innych salonów?
Trudno powiedzieć. My w ten sposób podnosiÅ‚yÅ›my sobie sprzedaż. Proponowanie aplikacji, dziÄ™ki której klient dostaje szansÄ™ na uzyskanie rabatu, szybciej skÅ‚ania do zakupu. Taka aplikacja jest dobrym narzÄ™dziem do komunikacji z klientem bo to, że wykorzystaÅ‚ kod, nie oznacza koÅ„ca relacji. Gdy zespół „czuje tematâ€, obraca siÄ™ w nim i zna go od „A do Z†to klienci też czujÄ… siÄ™ pewniejsi i nie bojÄ… siÄ™ tego.
Jak wygląda Pani strategia działania?
Cały zespół pracował nad strategią, każdy pomysł się liczył. Informowałyśmy klientów przy kasie z jednakową siłą perswazji. Naszym celem było asystowanie przy kliencie na każdym etapie, od przekroczenia progu salonu, przez pomoc w doborze odpowiedniego obuwia czy akcesoriów do momentu zapakowania zakupionych produktów.
Dziękuję za rozmowę. Kinga Krasińska
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument