Data publikacji: 2020-07-15
Oryginalny tytuÅ‚ wiadomoÅ›ci prasowej: Letnie nowoÅ›ci Starbucks – Kubki zmieniajÄ…ce kolor!
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
W letniej ofercie Starbucks Polska pojawiły się długo wyczekiwane nowości! Poza limitowaną edycją zmieniających kolor wielorazowych kubków, które już teraz podbijają Europę, w kawiarniach można znaleźć ulubiony amerykański S’mores Frappuccino z dodatkiem pianek marshmallow.
Starbucks wita się z latem, wprowadzając długo wyczekiwane nowości! Poza limitowaną ofertą zmieniających kolor kubków, które już teraz podbijają Europę, do polskich kawiarni Starbucks powrócił także ulubiony amerykański, inspirowany latem S’mores Frappuccino o smaku pianek marshmallow, które dosłownie rozpływają się w ustach! Obie nowości dostępne są w sklepach do wyczerpania zapasów.
Najpierw zrobiły furorę za granicą, teraz dotarły do Polski. Mowa o limitowanej edycji wielorazowych kubków Starbucks z serii cold cups (przeznaczonych do zimnych napojów). Nowe kubki dostępne są w zestawie 5 kolorów, które choć z pozoru wyglądają zwyczajnie,  po napełnieniu zimnym napojem budzą się do życia i dosłownie zmieniają kolor! Tym sposobem np. cytrynowy kubek zmienia się w zielony, a turkusowy w soczysto malinowy! Poza ofertą wielorazowych kubków, latem szczególną popularnością cieszy się w Starbucks także kategoria zimnych kaw, czyli Frappuccino. W tym roku wśród nowości znajduje się m.in. kojarzące się z wieczorami spędzanymi przy ognisku, kremowe S'mores Frappuccino z dodatkiem kruszonych herbatników, pianek marshmallow i mlecznej czekolady. Napój dostępny jest w Polsce pierwszy raz od wielu lat i szybko zdobywa nowych miłośników.
– Lato w kawiarniach Starbucks to sezon, który obfituje w wiele pysznych i zaskakujÄ…cych nowoÅ›ci. W tym roku szaÅ‚em w Polsce okazaÅ‚a siÄ™ limitowana edycja wielorazowych kubków cold cups. Po pierwszych dwóch tygodniach musieliÅ›my zamówić kolejnÄ… partiÄ™! Dlatego osoby, które chciaÅ‚yby je zdobyć, zachÄ™cam do odwiedzin w naszych kawiarniach – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager Starbucks Polska.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE