Data publikacji: 2019-06-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Limitowana edycja butelki Coca-Cola autorstwa Karola Radziszewskiego
Kategoria: BIZNES, Kultura
Wolność, dialog, szacunek i bycie razem ponad podziałami, niezależnie od różnic kulturowych, to wartości bliskie marce Coca-Cola.
Wolność, dialog, szacunek i bycie razem ponad podziaÅ‚ami, niezależnie od różnic kulturowych, to wartoÅ›ci bliskie marce Coca-Cola. Kolacja „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacjeâ€, którÄ… Coca-Cola zorganizowaÅ‚a wspólnie z Placem Defilad byÅ‚a wymownym spotkaniem przy wspólnym stole – znaku goÅ›cinnoÅ›ci, łączenia i otwartoÅ›ci. To wÅ‚aÅ›nie kuchnia, jedzenie i wspólny stół na co dzieÅ„ łączÄ… ludzi na caÅ‚ym Å›wiecie, niezależnie od przekonaÅ„Â
i pochodzenia. Symboliczna kolacja w ramach kampanii Coca-Cola „Razem smakuje lepiej†staÅ‚a siÄ™ impulsem do powstania kolekcjonerskiej butelki Coca-Cola, zaprojektowanej przez Karola Radziszewskiego.Â
Â
Coca-Cola zaprasza do wspólnego stołu
Â
24 czerwca, w letniÄ… noc pod gwiazdami z widokiem na PaÅ‚ac Kultury trzysta osób spotkaÅ‚o siÄ™ przy wspólnym stole, na zaproszenie Coca-Cola i Placu Defilad. GoÅ›ciom towarzyszyÅ‚y opowieÅ›ci Basi Stareckiej, dziennikarki, blogerki kulinarnej,Â
o potrawach minionych 30 lat czasu transformacji. Epoki, kiedy intensywnie poznawaliÅ›my to, co nowe. DziÄ™ki menu przygotowanemu przez stoÅ‚eczne Studio CookUp goÅ›cie przypomnieli sobie, co jedli w ciÄ…gu trzech ostatnich dekad, jak spotykali siÄ™ z kuchniami z różnych stron Å›wiata, eksperymentowali z nowymi smakami i jak to jedzenie nas zmieniaÅ‚o.Â
Â
Świadkiem tych przemian była również Coca-Cola. Symbol pop-kultury, obecna na naszych stołach od kilkudziesięciu lat. Dla Polaków w tamtym czasie synonim wolności, radości, wielkiego świata. Dlatego mamy do niej szczególny sentyment.
Â
Kampania Coca-Cola „Razem smakuje lepiejâ€
Â
Jako marka Coca-Cola od zawsze podkreÅ›la i szuka tego, co nas łączy, co wspólne. W kampanii „Razem smakuje lepiej†zaprasza do celebracji chwil spÄ™dzonych razem. W reklamie towarzyszÄ…cej najnowszej kampanii widzimy miÄ™dzynarodowe Å›rodowisko ludzi w różnych częściach Å›wiata, którzy niezależnie od różnić kulturowych, potrafiÄ… spÄ™dzać ze sobÄ… czas i zapomnieć o potencjalnych uprzedzeniach. Kluczem do tego staje siÄ™ wÅ‚aÅ›nie wspólny posiÅ‚ek. ZnaczÄ…cym akcentem spotu jest kultowa piosenka Louisa Armstronga „What a wonderful worldâ€.
Stół, do którego siadamy razem, to miejsce spotkania i dialogu. Zaproszenie kogoś do stołu, to okazanie szacunku i pokazanie, że możemy się różnić, możemy się nie zgadzać, ale szukanie dialogu, i punktów wspólnych, jest wartością nie do przecenienia. Fakt, że Coca-Cola przypomina nam o tym właśnie dziś – w czasach wielu podziałów, nadaje temu większego znaczenia.
Â
Limitowana edycja butelki Coca-Cola zaprojektowana przez Karola Radziszewskiego
Â
Kampania „Razem smakuje lepiej†i symboliczna kolacja „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje†staÅ‚y siÄ™ impulsem do powstania kolekcjonerskiej butelki Coca-Cola zaprojektowanej przez Karola Radziszewskiego, zatytuÅ‚owanej „Konstelacjeâ€. Sam artysta tak mówi o idei projektu: WierzÄ™, że ludzie mogÄ… siÄ™ połączyć, chociaż nieraz wymaga to nie lada gimnastyki, a czasem figur prawie niemożliwych. Czasem dzieli nas kosmiczna odlegÅ‚ość, ale przy pewnym wysiÅ‚ku możemy razem stworzyć konstelacjÄ™ ponad podziaÅ‚ami. Nawet jeÅ›li na chwilÄ™. Kultowa butelka Coca-Cola zamieniÅ‚a siÄ™ w obiekt sztuki z bardzo ważnego powodu. By dać impuls do zatrzymania siÄ™ i zapytania – czy w codziennym biegu uważamy, żeby chwile spÄ™dzone razem byÅ‚y prawdziwe i autentyczne? Na ile jesteÅ›my otwarci i peÅ‚ni szacunku, wobec tych, których nie znamy?
Â
Karol Radziszewski,to jedna z najważniejszychpostaci sztuki współczesnejÂ
w Polsce – malarz, performer, autor instalacji, fotografii i filmów video, laureat „Paszportu Politykiâ€. Pokazuje swoje prace na caÅ‚ym Å›wiecie, od warszawskiej ZachÄ™ty, przez nowojorskie New Museum aż po VideoBrasil w Sao Paulo.
Â
JesteÅ›my dumni z tej współpracy. Spotkanie Coca-Cola z artystÄ…, który zabiera gÅ‚os w ważnych sprawach spoÅ‚ecznych i ujÄ…Å‚ w osobisty jÄ™zyk sztuki przesÅ‚anie kampanii „Razem smakuje lepiejâ€, jest niezwykle inspirujÄ…ce. To, co najważniejsze – spotkania miÄ™dzy ludźmi, bywa ulotne, a może mieć wielkÄ… moc. Dialog z innymi, nawet jeÅ›li wymaga przekraczania barier i pokonania różnic kulturowych, ma wielkÄ… wartość. Sztuka potrafi w niezwykÅ‚y sposób oddać to, co ważne, a nieuchwytne, dlatego limitowana edycja Karola Radziszewskiego jest dla nas bardzo znaczÄ…ca – mówi Ula Czerniawska, Brand Manager Coca-Cola.Â
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Kultura