Informacja prasowa
Warszawa, 14 czerwca 2019 r.
Martyna Wojciechowska Osoba Wysokiej Reputacji
Premium Brand 2019
Za nami 14. edycja badania reputacji os?b, marek, firm i miast „Premium Brand”. Statuetka w kategorii Osoba Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019 trafila w rece Martyny Wojciechowskiej. Wyr?zniono r?wniez
14 marek i firm oraz Wroclaw – laureata Miasta Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019. Wyniki badania zaprezentowano podczas uroczystej gali 13 czerwca br. w centrum biznesowym Mala Warszawa.
Premium Brand 2019 – marki wysokiej reputacji
Badanie reputacji Premium Brand juz od 14 lat mierzy poziom reputacji marek i firm w oparciu o opinie ponad
10 000 respondent?w. W tegorocznej edycji po raz piaty zbadano reputacje os?b o og?lnopolskiej rozpoznawalnosci: wybitnych dzialaczy, osobistosci kultury, dziennikarzy i sportowc?w. Prestizowy tytul Osoby Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019 otrzymala Martyna Wojciechowska, dziennikarka, podr?zniczka i pisarka. Dotychczas wyr?znienia w tej kategorii odebrali m.in. Ewa Blaszczyk (2018) i Jurek Owsiak (2017).
Respondenci bioracy udzial w badaniu w ocenie kierowali sie poziomem zaufania spolecznego, zaangazowania, dzialalnosci publicznej oraz wiarygodnosci wytypowanych os?b. Odpowiadali r?wniez na pytanie o ich wizerunek medialny, biorac pod uwage dominujacy rodzaj tresci – pozytywne i negatywne. Na podstawie udzielonych odpowiedzi zostal utworzony wskaznik reputacji Premium Brand, przyjmujacy wartosci od 0 do 100.
Marki i Firmy Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019
Podczas uroczystej gali Premium Brand 2019 uhonorowano takze wyr?zniajace sie marki i firmy, kt?re wedlug respondent?w sa najbardziej wiarygodne i ciesza sie najwyzsza reputacja. Oto lista laureat?w w kategorii:
Marka lub Firma Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019
Drutex
Lotto
Apap
Naturalna woda mineralna Cisowianka
Europejski Fundusz Leasingowy
Goplana
Oranzada Hellena
Ibuprom
Inpost
Nestle Pure Life
Oponeo
Polpharma
RTV EURO AGD
Sliwka Naleczowska
Badanie reputacji zostalo przeprowadzone wsr?d os?b znajacych dana marke lub firme, kt?re ocenily: zaufanie do marki, referencje (lojalnosc wobec marki), atmosfere medialna towarzyszaca marce, zaangazowanie spoleczne (CSR), wizerunek marki (firmy) jako pracodawcy. Pr?ba liczyla prawie 10 000 polskich konsument?w w wieku od 15 lat wzwyz. W badaniu poddano analizie reputacje ponad 250 marek i firm w 25 kategoriach produkt?w i uslug.
Autorka metodologii badania reputacji Premium Brand jest prof. Dominika Maison, ekspert w dziedzinie badan rynkowych i spolecznych. Badanie zostalo przeprowadzone przez Maison&Partners na og?lnopolskim panelu badawczym Ariadna.
Organizatorem projektu jest Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand”. Opr?cz regularnego pomiaru reputacji marek i firm obecnych na polskim rynku, Fundacja wspiera idee budowania reputacji marki oraz koncepcje traktowania reputacji, jako jednego z kluczowych element?w przewagi konkurencyjnej w biznesie.
Partnerem merytorycznym tegorocznej edycji badania Premium Brand jest agencja informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Medi?w, lider w dziedzinie kompleksowego monitoringu Internetu, social media, prasy, radia i telewizji. Specjalnoscia PRESS-SERVICE Monitoring Medi?w sa audyty medialne oraz wielopoziomowe raporty medialne, niezbedne w profesjonalnym zarzadzaniu wizerunkiem.