Najnowsza kampania promocyjna mBanku, ukazujaca zalety eKonta mobilnego z oprocentowaniem 4 proc. w skali roku, weszla w kolejna faze, w kt?rej bezposrednio angazuje odbiorc?w. W tej odslonie bank, jako pierwsza instytucja finansowa na rynku, wykorzystuje technologie NFC i QR kod?w w citylightach. Do wygrania kody znizkowe do ksiegarni online oraz cala kolekcja e-book?w „Gry o Tron”.
mBank po raz kolejny w swej kampanii reklamowej siega po innowacyjne srodki przekazu. Tym razem wykorzystuje citylighty wyposazone w nadajniki NFC do stworzenia gry miejskiej, w kt?rej gl?wnymi nagrodami sa m.in. e-booki jednej z najpopularniejszych ostatnio serii ksiazek – „Gra o Tron”.
– W calej Polsce nasze interaktywne reklamy outdoorowe pojawily sie na ponad 400 nosnikach firmy Clear Channel Polska. Dzieki zblizeniu telefonu z NFC do nadajnika lub zeskanowaniu QR kodu z naszej reklamy mozna otrzymac kod rabatowy do wykorzystania w ksiegarni Virtualo.pl. Mieszkancy Warszawy moga natomiast zebrac kolekcje wszystkich e-book?w „Gry o Tron” – m?wi Piotr Jakubowski, ekspert w Departamencie Marketingu Bankowosci Detalicznej mBanku.
Dzialania obejmujace stolice realizowane sa w formie gry miejskiej. W tym okresie kazdego dnia na fanpageâu mBanku na portalu Facebook publikowane beda adresy citylight?w pozwalajacych na wygranie kolejnych ksiazek z serii „Gra o Tron”. Kody na bezplatny egzemplarz ksiazki kazdego dnia otrzyma pierwszych 200 os?b.
Jak zdobyc kod?Â
Wystarczy zeskanowac QR kod lub zblizyc telefon z wlaczonym NFC do nadajnika w citylightcie. W telefonie otworzy sie specjalna strona, na kt?rej nalezy pozostawic sw?j adres email lub zalogowac sie przez Facebooka. Na podany adres mailowy wyslany zostanie kod rabatowy w ksiegarni Virtualo, a dla mieszkanc?w Warszawy bioracych udzial w grze miejskiej – kod do bezplatnego egzemplarza e-booka „Gry o Tron”. Warszawska gra miejska potrwa do 29 pazdziernika br.
dostarczyl infoWire.pl