Data publikacji: 2018-08-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Miłość- na lato czy na lata?
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Jak wynika z badania zrealizowanego na zlecenie marki wina Oak View, ponad połowa ankietowanych Polaków deklaruje, że przeżyła wakacyjną miłość. Weźmy pod lupę miłosne uniesienia Polaków w tym wyjątkowym czasie w ciągu roku.
Piękna pogoda, czas relaksu i odprężenia oraz mnóstwo nowych znajomości. To tylko kilka z wielu zalet wakacji. Letnie słońce rozgrzewa jednak nie tylko ciała, ale także serca. Jak wynika z badania zrealizowanego na zlecenie marki wina Oak View, ponad połowa ankietowanych Polaków deklaruje, że przeżyła wakacyjną miłość. Weźmy pod lupę miłosne uniesienia Polaków w tym wyjątkowym czasie w ciągu roku.
Czy letnie znajomości zawsze kończą się po pamiętnych wakacjach, czy może jednak bywa to coś więcej niż tylko przelotny romans? Z badań przeprowadzonych na zlecenie marki Oak View wynika, że aż 68% takich relacji nie jest w stanie przetrwać nawet do jesieni. Najdłuższe relacje z poznanymi na wakacjach partnerami tworzą osoby w przedziale wiekowym od 31 do 40 roku życia. Okazuje się, że miejsce zamieszkania też ma znaczenie! Mieszkańcy Poznania, Gorzowa Wielkopolskiego, Szczecina i okolic najczęściej ulegają letnim zauroczeniom.  Co zaskakuje? Na pewno fakt, że prawie taka sama liczba kobiet i mężczyzn deklaruje, że w ich życiu przytrafiły się wakacyjne związki, a to aż 40% mężczyzn w wieku 18-30 lat twierdzi, że przetrwały one próbę czasu. Trudno uwierzyć, że młodzi mężczyźni traktują letnie znajomości tak poważnie.
Na miÅ‚ość nigdy nie jest za późno, aczkolwiek badania mówiÄ…, że to mÅ‚odzi ludzie dużo częściej przeżywajÄ… wakacyjne przygody. ÅÄ…cznie aż 96% badanych zostaÅ‚o ugodzonych strzałą Amora w wieku od 10 do 30 lat. Okres buntu i fascynacji otaczajÄ…cym Å›wiatem sprzyja rozbudzaniu silnych emocji. Tak jak w przypadku nastoletnich bohaterów kultowego filmu „Dirty Dancingâ€, w którym uczucie wzięło górÄ™ nad różnicami dzielÄ…cymi Å›wiaty głównych bohaterów. Romantyczność jednak rozumiana jest na różne sposoby przez badanych. Dla jednych bÄ™dzie to kolacja w ekskluzywnej restauracji przy Å›wiecach i kieliszku czerwonego wytrawnego wina… A innym z magicznymi chwilami kojarzyć siÄ™ bÄ™dzie wschód sÅ‚oÅ„ca na plaży przy biaÅ‚ym półsÅ‚odkim winie Oak View wypitym prosto z butelki.Â
Letnie romanse nieczÄ™sto przeradzajÄ… siÄ™ w poważna relacjÄ™. W wiÄ™kszoÅ›ci przypadków po wakacjach uczucie gaÅ›nie. W chwili refleksji mogÄ… przywodzić na twarz uÅ›miech, a opowiedziane podczas rozmów z przyjaciółmi mogÄ… stać siÄ™ zabawnÄ… anegdotkÄ….Â
Â
Badanie zlecone przez markę Oak view (renomowanego dystrybutora win kalifornijskich), przeprowadzone na przełomie listopada i grudnia 2017 roku na próbie reprezentatywnej 1000 osób przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia.
O marce Oak View:
Kalifornia pozostaje jednym z największych producentów wina na świecie i bardzo popularnym miejscem dla enoturystów. Nieustannie smagane dotykiem słonecznych promieni, słynące z idealnego mikroklimatu i warunków do uprawy kalifornijskie winnice, przyniosły owoce w postaci gamy produktów Oak View. Białe, różowe, czerwone, półsłodkie i półwytrawne – wszystkie gatunki wytworzono z niezmiennie największą starannością, dbając o zachowanie owocowej i zrównoważonej kompozycji smakowej oraz zachowując delikatny i gładki charakter.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE