Data publikacji: 2018-05-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najlepsze stylizacje CIN&CIN wybrane!
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
#PRZYJEMNOSC, #WOLNOSC, #KOBIECASILA – te cechy kobiety CIN&CIN zostały zaprezentowane 28 kwietnia podczas specjalnego pokazu mody CIN&CIN Lubię Tak na Fashion Square 2018 w Krakowie. Jury wybierało spośród trzech zestawów stylizacji stworzonych przez popularne influencerki.
Do wyjÄ…tkowego challenge’u modowego pod hasÅ‚em LUBIĘ TAK przystÄ…piÅ‚o sześć instagramerek, zaÅ› na krakowskim wybiegu zaprezentowaÅ‚y siÄ™ trzy finalistki. Wszystkie stylizacje byÅ‚y interesujÄ…ce, jednak serca jury podbiÅ‚a Olcyk, która na swoim blogu przyznaje, że „kocha styl vintage i kapelusze pod każdÄ… postaciÄ…â€. Nie mogÅ‚o ich zabraknąć również podczas jej części pokazu.
– Challenge nie byÅ‚ Å‚atwy, ponieważ wymagaÅ‚ pokazania trzech zupeÅ‚nie różnych wartoÅ›ci CIN&CIN, ale Olcyk daÅ‚a sobie radÄ™. Jej stylizacje byÅ‚y niezwykle kobiece, a przy tym nieoczywiste. PołączyÅ‚a oldskulowe romantyczne sukienki z zadziornymi dodatkami, czyli tym, co kobiety lubiÄ… najbardziej. PowiÄ…zaÅ‚a stare z nowym, co daÅ‚o niezwykle stylowy efekt. Jej modelki byÅ‚y jakby żywcem wyjÄ™te z ulic Mediolanu albo klubu jazzowego na Manhattanie – komentuje Tomasz Pawlicki, senior brand manager marki CIN&CIN.
Nagrody w konkursie ufundowane przez CIN&CIN pozwolą dziewczynom dalej rozwijać swój zmysł estetyczny i niezawodne wyczucie stylu. Wręczyła je znana modelka i przewodnicząca jury Karolina Malinowska.
– Marka Cin&Cin stawia na siłę kobiet, na ich wolność i przyjemność. Z wielkÄ… przyjemnoÅ›ciÄ… zostaÅ‚am wiÄ™c jurorem w modowym konkursie CIN&CIN LUBIĘ TAK! – komentuje Karolina Malinowska. Â
Najbardziej kobieca marka win – CIN&CIN i ekspert od kobiecego punktu widzenia zachÄ™ca kobiety do feminizmu przyjemnoÅ›ci.
– Chcemy wspierać kobiety w dążeniu do samorealizacji oraz dostarczać im produkty, które przyjemność majÄ… w swoim DNA. Kierujemy siÄ™ kobiecym punktem widzenia. Angażujemy siÄ™ w sprawy konsumentów i chcemy budować z nimi trwaÅ‚e relacje. Zależy nam, by wnieść do ich życia coÅ› pozytywnego i wartoÅ›ciowego. Kulturalna konsumpcja alkoholu wÅ›ród kobiet, która jest jednym z przejawów feminizmu przyjemnoÅ›ci to dla nas ważny temat spoÅ‚eczny – mówi Agata Domaradzka, Dyrektor Marketingu AMBRA S.A.
Wielkie zainteresowanie wzbudziÅ‚ porywajÄ…cy pokaz barmaÅ„ski i spiningu sÅ‚omkÄ… LUBIĘ TAK w wykonaniu duetu Flair Brothers, znanego z programu Mam Talent. GorÄ…ce emocje wywoÅ‚ane przez niepowtarzalny show sztuki flair i nieodzowne after party mogÅ‚y ostudzić jedynie orzeźwiajÄ…ce bÄ…belki CIN&CIN, lekkiego i Å›wieżego wina, znanego ze swojego wÅ‚oskiego stylu i smaku. Â
WiÄ™cej na stronie akcji: http://www.prosecco.pl/lubietak/  i Facebooku https://www.facebook.com/CINandCIN/Â
#lubietak #cincinlubietak #cincin
Â
Cin&Cin – to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek alkoholi w Polsce. W portfolio marki znajdujÄ… siÄ™ wina jedne z najczęściej wybieranych przez konsumentów: wina musujÄ…ce, wina stoÅ‚owe oraz gotowe drinki. CIN&CIN to od lat marka kojarzona z kobiecoÅ›ciÄ… i kobiecym punktem widzenia. Kluczowe wartoÅ›ci CIN&CIN to kobieca siÅ‚a, wolność i przyjemność, które razem tworzÄ… swoisty „feminizm przyjemnoÅ›ciâ€. Marka CIN&CIN łączÄ…c w sobie elegancjÄ™ i uwodzicielski smak, jest sprzymierzeÅ„cem odważnych i pewnych siebie kobiet.
Â
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE