Piosenkarka, tancerka, aktorka filmowa i telewizyjna, a także prezenterka zostaÅ‚a wÅ‚aÅ›nie ambasadorkÄ… marki Motorola w Polsce. Jak podkreÅ›la, bez wahania zdecydowaÅ‚a siÄ™ na wspóÅ‚pracÄ™, ponieważ w ten sposób bÄ™dzie mogÅ‚a spróbować swoich siÅ‚ na nieco innej pÅ‚aszczyźnie niż dotychczas. Wspólnym mianownikiem artystki i marki jest natomiast kreatywność i chęć tworzenia nietuzinkowego contentu. Natasza UrbaÅ„ska bÄ™dzie promowaÅ‚a jeden z najnowszych modeli telefonu motorola edge 20 pro, udowadniajÄ…c, że jest to smartfon stworzony dla twórców, którzy skupiajÄ… w sieci wielu odbiorców.
– SpodobaÅ‚a mi siÄ™ propozycja, żeby tworzyć kreatywne, najwyższej jakoÅ›ci rzeczy. Taka myÅ›l przyÅ›wieca mi już od lat, od kiedy rozpoczęłam mojÄ… przygodÄ™ ze sztukÄ…, z teatrem, muzykÄ…. Z czasem okazaÅ‚o siÄ™, że im mocniej siÄ™ czujÄ™ na scenie, tym wyższe progi sobie stawiam. To jest Å›wietne, że caÅ‚y czas wychodzÄ™ ze strefy komfortu i pokonujÄ™ swoje sÅ‚aboÅ›ci. Niezwykle ważne dla mnie jako dla artysty jest to, żeby nie tuptać w miejscu, żeby próbować swoich siÅ‚ na nowych polach, próbować łączyć dziedziny, które fantastycznie mogÄ… siÄ™ uzupeÅ‚niać. Sztuka, muzyka, taniec, moda i lifestyle – to wszystko siÄ™ zazÄ™bia, tworzy pewnÄ… caÅ‚ość i staram siÄ™, żeby to byÅ‚o zawsze najwyższej jakoÅ›ci – mówi agencji Newseria Lifestyle Natasza UrbaÅ„ska.
Artystka zapewnia, że chce być kreatywnÄ… ambasadorkÄ…, która daje od siebie dużo wiÄ™cej niż tylko swój wizerunek i znane nazwisko. W zwiÄ…zku z tÄ… wspóÅ‚pracÄ… ma w zanadrzu wiele pomysÅ‚ów i wierzy, że dziÄ™ki połączeniu siÅ‚ uda siÄ™ stworzyć coÅ› wyjÄ…tkowego.
– Mamy przyjemność rozpocząć wspóÅ‚pracÄ™ z NataszÄ… UrbaÅ„skÄ…, która dołączyÅ‚a do rodziny Motoroli. Ta wspóÅ‚praca jest zwiÄ…zana z modelem edge 20 pro, czyli smartfonem stworzonym dla twórców contentu. Nie wyobrażam sobie lepszego połączenia: osoby, która tworzy niesamowity content, łączy bardzo wiele dziedzin, takich jak muzyka, taniec i moda, wychodzi poza schematy, i marki Motorola, która umie podejmować odważne decyzje. Natasza też nie boi siÄ™ podejmowania tych decyzji i w zwiÄ…zku z tym to połączenie wydaje siÄ™ być idealne, ażeby stworzyć coÅ› zupeÅ‚nie nowego na rynku – mówi Agnieszka StaÅ„czuk, PR manager Motoroli w Europie.
– CieszÄ™ siÄ™ bardzo na nasz wspólny projekt, bo rzeczywiÅ›cie jest nietuzinkowy i mam nadziejÄ™, że bÄ™dzie sporym, ale i miÅ‚ym zaskoczeniem dla naszych odbiorców. DziÄ™ki wspóÅ‚pracy z MotorolÄ… możemy wspólnie kreatywnie wymyÅ›lać nowe rzeczy. Ten nasz wspólny projekt, od którego chcemy zacząć naszÄ… przygodÄ™. Jako ambasadorka mam parÄ™ pomysÅ‚ów, którymi chciaÅ‚abym obdarować MotorolÄ™. To bÄ™dÄ… kreatywne i artystyczne wydarzenia. Na razie nie mogÄ™ jeszcze zdradzać szczegóÅ‚ów – mówi Natasza UrbaÅ„ska.
Artystka przyznaje, że od dawna interesuje siÄ™ nowinkami ze Å›wiata technologii, chÄ™tnie je testuje i korzysta z cyfrowych rozwiÄ…zaÅ„. Wiele aplikacji mobilnych uÅ‚atwia jej bowiem pracÄ™, a także codzienne funkcjonowanie. CzÄ™sto też korzysta z mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i aktywnie prowadzi swoje profile.