Data publikacji: 2019-09-13
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nespresso Partnerem Głównym 44. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
Kategoria: BIZNES, Kultura
Nespresso Partnerem Głównym 44. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
Nespresso jest mocno zwiÄ…zane ze Å›wiatem kina, czego dowodem sÄ… miÄ™dzy innymi partnerstwa z miÄ™dzynarodowymi festiwalami filmowymi. W tym roku marka poszerzyÅ‚a listÄ™ prestiżowych festiwali i po raz pierwszy zostaÅ‚a partnerem głównym Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Nespresso jest idealnÄ… kawÄ… do rozmów o filmie, dlatego w Teatrze Muzycznym w Gdyni zostaÅ‚a przygotowana specjalna Strefa Nespresso dla goÅ›ci, którzy nie wyobrażajÄ… sobie dnia bez mocnego espresso lub aromatycznego latte. Zarówno kawa, jak i kawowe koktajle bÄ™dÄ… serwowane goÅ›ciom festiwalu od 16 do 21 wrzeÅ›nia. W trakcie festiwalu odbÄ™dzie siÄ™ także panel dyskusyjny na temat Nespresso Talents, czyli konkursu, który wspiera mÅ‚ode talenty filmowe.Â
Â
Nespresso jako partner główny 44. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni przez sześć dni festiwalu zadba o gości, dostarczając im najwyższej jakości kawę. Do Strefy Nespresso w Teatrze Muzycznym marka zaprasza codziennie na Poranki Nespresso, podczas których Coffee Ambassador marki, Anna Oleksak opowie między innymi o tym, jak przygotować idealne cappuccino oraz jakie Polacy piją kawy o poranku. Po południu odbywać się będą warsztaty Masterclass Nespresso, podczas których Anna Oleksak zabierze gości w podróż do świata kaw Nespresso. Zaprezentuje także, jak przygotować koktajle dnia inspirowane kultowymi filmami, w których kawa jest bohaterką. Goście festiwalu będą mogli również zrobić sobie zdjęcia w foto-budce Nespresso, a także zrelaksować się w Strefie Nespresso na zewnątrz Teatru Muzycznego.
Â
W Å›rodÄ™, 18 wrzeÅ›nia o godz. 17.45 w Hotelu Mercure (sala Omega) odbÄ™dzie siÄ™ panel dyskusyjny na temat projektu Nespresso Talents – miÄ™dzynarodowego konkursu filmowego wspierajÄ…cego mÅ‚odych twórców. Każdego roku marka ogÅ‚asza inny temat przewodni poruszajÄ…cy ważne kwestie spoÅ‚eczne. Tegoroczny motyw Nespresso Talents brzmi „We are what we eatâ€. Uczestnicy prezentujÄ… swoje interpretacje w trzyminutowych filmach nakrÄ™conych w formacie wertykalnym. FinaliÅ›ci konkursu otrzymujÄ… nagrody pieniężne oraz zaproszenia na MiÄ™dzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes. Program panelu przewiduje pokaz zwyciÄ™skich filmów, które miaÅ‚y swojÄ… projekcjÄ™ w Cannes. Poprzez pracÄ™ z mÅ‚odymi filmowcami Nespresso kontynuuje zobowiÄ…zanie, by dokonywać zmian na lepsze.
Â
Nespresso od wielu lat zwiÄ…zane jest ze Å›wiatem kina. Od czternastu lat ambasadorem marki jest laureat Oscara i ZÅ‚otego Globu – George Clooney. Aktor bierze udziaÅ‚ w kampaniach reklamowych marki, ale jest także aktywnym czÅ‚onkiem w Radzie Doradczej ds. Zrównoważonego Rozwoju Nespresso. Rada odpowiada za innowacyjne rozwiÄ…zania dotyczÄ…ce poprawy jakoÅ›ci życia farmerów oraz ich rodzin, a także wspiera spoÅ‚ecznoÅ›ci lokalne zajmujÄ…ce siÄ™ uprawÄ… i pozyskiwaniem kawy. Nespresso, to również partner najważniejszych festiwali filmowych na Å›wiecie, miÄ™dzy innymi MiÄ™dzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes, Berlinale, BAFTA czy MiÄ™dzynarodowego Festiwalu Filmowego w Karlowych Warach. W tym roku po raz pierwszy Nespresso jest partnerem głównym Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.Â
Â
Nespresso to kawa najwyższej jakości. W swojej ofercie marka posiada szeroki wybór starannie wyselekcjonowanych kaw, a także bogatą ofertę ekspresów i akcesoriów. Wszystko po to, by zapewnić konsumentom wyjątkowe doświadczenia kawowe. Najwyższa jakość kawy wiąże się także z odpowiedzialnością wobec środowiska naturalnego, dlatego od wielu lat marka inwestuje w dedykowany program recyklingu zużytych kapsułek, dążąc do zrównoważonego rozwoju. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.nespresso.com.
Â
Â
***
Â
Nestlé Nespresso SA
Nestlé Nespresso SA jest pionierem i punktem odniesienia na rynku porcjowanej kawy najwyższej jakoÅ›ci. Firma współpracuje z ponad 70 tys. rolników w 12 krajach w ramach programu AAA Sustainable Quality™, który ma na celu wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju na plantacjach i w ich okolicach. Stworzony w 2003 roku we współpracy z Rainforest Alliance program pozwala poprawić ilość i jakość zbiorów, zapewniajÄ…c zrównoważonÄ… produkcjÄ™ kawy wysokiej jakoÅ›ci i poprawiajÄ…c jakość życia plantatorów i ich spoÅ‚ecznoÅ›ci.
Główna siedziba Nespresso znajduje się w szwajcarskiej Lozannie, a firma prowadzi działalność w 69 krajach i zatrudnia ponad 12 tys. osób. W 2016 sieć punktów sprzedaży Nespresso obejmowała ponad 600 placówek. Więcej informacji dostępne jest na firmowej stronie Nespresso: www.nestle-nespresso.com
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Kultura