Poradnik

Nowinki makijazowe. Uwielbiamy rewolucje, kochamy design i kolory

MAKIJAzOWA REWOLUCJA W SEPHORA ?? Atrament do ust – superlekka konsystencja i nasycony kolor ?? Tusz do rzes 360° – 3 efekty makijazu, 3 sposoby

MAKIJAzOWA REWOLUCJA W SEPHORA

?? Atrament do ust – superlekka konsystencja i nasycony kolor
?? Tusz do rzes 360° – 3 efekty makijazu, 3 sposoby uzycia i 100% umalowanych rzes!

Warszawa, 10 lutego 2014 r. – Innowacyjne, sprytne produkty, kt?re zmieniaja nasze przyzwyczajenia – to wlasnie to, co lubimy najbardziej w nowinkach makijazowych. Sephora uwielbia rewolucje, kocha design i kolory, czego efektem sa produkty nowej generacji juz dostepne w perfumeriach sieci!

Rouge Infusion – atrament do ust

Od dw?ch sezon?w, obowiazuje mocne podkreslenie ust jako wazny akcent w makijazu. Nalezy jednak pamietac, ze musza zostac one bardzo starannie umalowane by wygladaly zjawiskowo. Przy pomocy nowego atramentu do ust efekt “wow” mamy gwarantowany. Jego mocno napigmentowana formula oraz niewiarygodnie lekka konsystencja bez efektu “mazania”, sprawia, ze nowy produkt jest praktycznie niewyczuwalny na ustach i jednoczesnie bardzo trwaly – utrzymuje sie az do 10 godzin! Dodatkowo mozemy stopniowac intensywnosc makijazu. Jedna warstwa da subtelny efekt w sam raz do pracy, dwie – to bardziej wyrafinowany, randkowy look, natomiast trzy gwarantuja intensywny, imprezowy look!

Co zrobic by usta wygladaly kuszaco i perfekcyjnie? Ania Galinska, gl?wna makijazystka Sephora i blogerka blogmakijaz.pl, radzi:
“Przed nalozeniem kazdej szminki lub blyszczyka musimy zadbac o pielegnacje ust. Na suchych, popekanych czy spierzchnietych wargach nawet najlepsza szminka bedzie wygladala po prostu brzydko. Przed umalowaniem ust polecam zrobienie delikatnego peelingu (na przyklad domowej roboty zrobiony z cukru i miodu). Nastepnie wargi musimy dobrze nawilzyc, najlepiej delikatnym balsamem lub pomadka ochronna. Teraz pozostaje nalozenie szminki lub blyszczyka, ale zeby kolor dluzej utrzymal sie na ustach, dobrze jest wczesniej nalozyc na nie odrobine podkladu”.

Upside Down Mascara – nowy tusz do rzes do stosowania w nietypowy, rewolucyjny spos?b!

A to już wiesz?  Ukraina - KOV rozpoczyna nowy odwiert K-7

To kolejny produkt nowej generacji. Prawdziwy tusz 360°, przy pomocy kt?rego uzyskamy jednoczesnie wymarzona objetosc, podkrecenie i wydluzenie rzes. Dzieki innowacyjnej, podw?jnej szczoteczce, uzyskujemy trzy efekty makijazu i trzy sposoby uzycia w jednym produkcie!

Zar?wno szminke-atrament jak i wyjatkowy tusz do rzes mozna juz wypr?bowac i kupic w perfumeriach Sephora. Przyjdz i odkryj produkty nowej generacji marki Sephora!

Sephora Girls Lab-001-2014-02-11 _ 12_16_10-75

Sephora Rouge Infusion N°01 - Beige Extract 1-002-2014-02-11 _ 12_16_13-75

Sephora Rouge Infusion N°01 - Beige Extract 2-003-2014-02-11 _ 12_16_16-75

130152-08-SEPHORA-Mascara Upside Down

________________________________________
Sephora to lider sprzedazy rynku kosmetyk?w selektywnych oraz najwieksza siec perfumerii na swiecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwsza perfumeria, kt?ra dzieki wyjatkowej aranzacji wnetrz pozwolila konsumentom na nieograniczony dostep do produkt?w.
Obecnie Sephora prowadzi blisko 1 800 perfumerii na calym swiecie, w tym 92 perfumerie w Polsce.
Od poczatku swojej obecnosci na polskim rynku firma konsekwentnie sie rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodacych centrach handlowych w najwiekszych miastach. Wyrazem uznania dla sily marki Sephora jest czterokrotne przyznanie jej prestizowego wyr?znienia Superbrands, a takze certyfikat?w Quality International. Kolejnym cennym wyr?znieniem dla osiagniec firmy w branzy detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyzej 100 m2. Dzieki wyjatkowej wiedzy i kompetencji swoich pracownik?w Sephora zapewnia klientom najwyzsza jakosc obslugi, czego dowodem sa przyznane firmie przez konsument?w dwa niezwykle cenne wyr?znienia: trzykrotnie “Laur Klienta” oraz piaty raz z rzedu “Gwiazda Jakosci Obslugi”.

Sephora jest czescia koncernu Mo??t Hennessy Louis Vuitton (LVMH), najwiekszej na swiecie korporacji dzialajacej w sektorze d?br luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu naleza takie marki jak Mo??t & Chandon, Dom P?rignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Ch??teau d??Yquem, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Vodka Belvedere, 10 Cane, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Green Point, Cape Mentelle, Newton i Wenjun. W segmencie mody i wyrob?w sk?rzanych w portfolio grupy LVMH znajduja sie m.in. Louis Vuitton, wiodaca swiatowa marka luksusowa, a takze C?line, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyk?w do portfolio grupy naleza marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz obiecujace marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh). Koncern LVMH jest takze wlascicielem sieci handlowych oferujacych dobra luksusowe, takich jak Sephora, DFS, Le Bon March?, la Samaritaine i Saks, kt?rych plac?wki zlokalizowane w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Do dzialu zegark?w i bizuterii LVMH naleza TAG Heuer, Chaumet, Dior Jewellery, Zenith, Fred, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited, wsp?lne przedsiewziecie z najwieksza na swiecie firma zajmujaca sie wydobyciem, obr?bka i sprzedaza diament?w.

A to już wiesz?  Czy faktoring jest dla kazdej firmy - rozwiewamy watpliwosci przedsiebiorc?w

Wiecej informacji na temat firmy mozna znalezc na www.sephora.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy