Data publikacji: 2014-03-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy wariant smakowy Somersby
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Na półkach sklepowych pojawił się nowy wariant napoju piwnego Somersby. W dwa lata po wprowadzeniu Somersby Apple na polski rynek do marki dołącza Somersby BLACKBERRY BEER DRINK, o wspaniałym jeżynowym smaku.
W marcu na półkach sklepowych pojawił się nowy wariant napoju piwnego Somersby. W dwa lata po wprowadzeniu Somersby Apple na polski rynek do marki dołącza Somersby BLACKBERRY BEER DRINK, o wspaniałym jeżynowym smaku.
Konsumenci bardzo polubili jabłkową wersję Somersby. Napój okazał się ogromnym sukcesem Carlsberg Polska i jednocześnie wpłynął na wzrost dynamiki sprzedaży w segmencie piw smakowych w Polsce. To też stało się zachętą do wprowadzenia nowego wariantu smakowego.
Duże zainteresowanie marką Somersby było jednym z głównych motorów wzrostu segmentu piw smakowych w Polsce. W sezonie dynamika sprzedaży tej kategorii sięgała nawet 50%, podczas gdy rynek piw typu „lager†pozostawał niezmienny, a momentami nawet spadał. Według analiz rynkowych wzrost ten  powinien utrzymać się na poziomie ok. 10% w okresie najbliższych  3 lat. Dla wielu osób piwa smakowe stanowią ciekawą alternatywę np. dla klasycznego piwa typu jasne pełne – mówi Maciej Pichlak, Marketing Manager marek międzynarodowych.
Wierzymy,  że nowy wariant Somersby trafi w gusta konsumentów i powtórzy sukces wersji jabÅ‚kowej. Wyróżnikiem Somersby jest wyjÄ…tkowo pyszny i „niepiwny†smak. Jestem przekonana, że nowy Somersby Blackberry sprawdzi siÄ™ doskonale  podczas spotkaÅ„ ze znajomymi oraz wiosennych i letnich imprez. Jest to również Å›wietna propozycja dla osób otwartych na nowe doÅ›wiadczenia –  komentuje Joanna Dmochowska, Brand Manager marki Somersby.
Somersby BLACKBERRY jest dostÄ™pny, podobnie jak wersja jabÅ‚kowa, w butelkach o pojemnoÅ›ci 0,4 litra oraz półlitrowych puszkach. DziaÅ‚ania reklamowe dla  Somersby Blackberry obejmÄ… materiaÅ‚y POS w sklepach, zaÅ› od czerwca  ruszy kampania billboardowa w 9 najwiÄ™kszych miastach  w Polsce. Za kreacjÄ™ odpowiada agencja JWT, zakup mediów powierzono PHD Media Direction.  Â
JednoczeÅ›nie od lutego emitowana jest nowa reklama telewizyjna wspierajÄ…ca Somersby APPLE BEER DRINK w stacjach ogólnopolskich. Tym razem ekscentryczny Lord Somersby – główny bohater kampanii Somersby –  opowiada jak wynalazÅ‚ pokój na ziemi (http://www.youtube.com/watch?v=-VkkeqdMz4U). Z kolei w spocie, który dedykowany jest do internetu Lord opowiada o tym jak wpadÅ‚ na pomysÅ‚ stworzenia mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych http://www.youtube.com/watch?v=y63pOSe09wY&list=UU15Ym9Dtix9WCBm68-4z4XA
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE