Produkty Żywność

Wielkanocny luksus na swiatecznym stole

Luksus na swiatecznym stole Oferta Deluxe w Lidlu Kawior, homar, jaja przepi?rcze – to nie menu restauracji, to oferta Deluxe. Lidl lamie bariere cenowa i

Luksus na swiatecznym stole

Oferta Deluxe w Lidlu
Kawior, homar, jaja przepi?rcze – to nie menu restauracji, to oferta Deluxe. Lidl lamie bariere cenowa i bariere dostepnosci otwierajac klientom droge do luksusu w przystepnych cenach. 24 marca ruszyla kolejna odslona oferty Deluxe w Lidlu, a eksperci kulinarni sieci ucza, jak obchodzic sie z produktami, na kt?rych przyrzadzenie czasami brakuje pomyslu.

Marka wlasna Deluxe sieci Lidl sa to produkty o charakterze premium. Jak pokazuja badania , rynek d?br luksusowych w Polsce systematycznie rosnie, a konsumenci coraz wiekszym zaufaniem darza marki wlasne sieci handlowych . Wybieramy je coraz chetniej, nie tylko z powodu atrakcyjnej ceny, ale tez z uwagi na jej dobra relacje do jakosci. Zdaniem Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, od kilkunastu juz lat z roku na rok w okresie przedswiatecznym Polacy wydaja wiecej i czesciej sa sklonni jesc bardziej wystawnie. Lidl ze swoja marka Deluxe siega do segmentu produkt?w premium.

W ofercie znajdziemy takie przysmaki jak krewetki, homar czy kawior. Tu jednak pojawia sie pytanie “Co dalej?”. Wielu z nas bowiem nie wie co z tym luksusem zrobic, kiedy przyjdzie nam zmierzyc sie z nim w kuchni i przyrzadzic zen danie. Z pomoca przychodzi Kuchnia Lidla (kuchnialidla.pl), gdzie znajdziemy przepisy wraz z objasnieniami, jak krok po kroku przyrzadzic danie premium w sam raz na wyjatkowy czas swiat.

Jednakze Lidl dba o klient?w nie tylko od swieta i dzieki kampanii “Pascal kontra Okrasa” zmienia nawyki zywieniowe Polak?w oraz zacheca do samodzielnego gotowania. Siec uczy, jak jesc smacznie i zdrowo, przyczyniajac sie tym samym do poprawy jakosci zycia swoich klient?w.
Chcemy odczarowac produkty premium i uczynic je bardziej dostepnymi. Udalo nam sie to w przypadku gesiny – wprowadzilismy ja do oferty, dostarczylismy tez przepisy i akcja cieszyla sie ogromnym zainteresowaniem. Oferta marki Deluxe to propozycja wysmienitych produkt?w wysokiej jakosci w bardzo atrakcyjnych cenach – m?wi Patrycja Kaminska, PR Manager Lidl Polska.

A to już wiesz?  Żywność w sklepach internetowych podrożała w ciągu roku o 6%

Wiosenna oferta Deluxe to gama produkt?w, z kt?rych przyrzadzimy przystawke, danie gl?wne oraz deser z kawa. Wsr?d produkt?w znajdziemy homara, sprzedawanegow 680 – gramowych opakowaniach w cenie 24,99 zl (76,89 zl/ kg) czy greckie antipasti
w cenie 24,99 zl. Dla por?wnania w innych sklepach za homara przyjdzie nam zaplacic nawet 180 zl za kilogram. Z kolei popularny losos w ofercie Deluxe dostepny bedzie w cenie 4,49 zl za 100 g, podczas gdy w konkurencyjnych sieciach ceny za ten produkt siegaja nawet 70 zl za kilogram.

Kawior z pstraga to doskonaly dodatek do kanapek. Takze pasztet belgijski i pasztet z muszli sw. Jakuba doskonale sprawdza sie
na swiezym pieczywie, podobnie jak wieprzowa, dojrzewajaca szynka wloska Crudo Cremona, szynka Jam?n Serrano czy sery plesniowe.

Krewetki sa najpopularniejszymi owocami morza, a pomysl na danie z nich znajdziemy na kuchnialidla.pl. Homar, o bardzo delikatnym miesie, bedzie doskonala propozycja na wyjatkowa kolacje z rodzina czy ze znajomymi. Na deser w wersji luksusowej Lidl proponuje tiramisu wraz z filizanka kawy Colombia lub Nicaragua, kt?re sprzedawane sa w gustownych, drewnianych barylkach. W slodkiej czesci oferty znajdziemy tez pralinki, orzechy laskowe w czekoladzie mlecznej czy czekoladki z musem.

Od 24 marca, w ramach oferty Deluxe dostepne sa takze tortelloni, sacchettini, dressingi do salatek, pasty do pieczywa, oleje z orzech?w wloskich i wiele innych luksusowych propozycji na pyszne posilki.

Camembert_Deluxe_Lidl-001-2014-03-26 _ 11_01_36-75

Creme brulee_Deluxe_Lidl-002-2014-03-26 _ 11_01_36-75

Krewetki_Deluxe_Lidl-003-2014-03-26 _ 11_01_36-75

Informacje o firmie:
Lidl Polska nalezy do miedzynarodowej grupy przedsiebiorstw Lidl, w kt?rej sklad wchodza niezalezne sp?lki prowadzace aktywna dzialalnosc na terenie calej Europy. Historia sieci Lidl siega lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstaly w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 9000 sklep?w tej marki, a w Polsce ponad 500.

A to już wiesz?  Na Swieta Wielkanocne kolekcja swiateczna to tradycyjnie wiosenne: z?lcie, zielenie oraz biel.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy