Aktualności LIFESTYLE Styl życia

Polska moda w stylowym wnętrzu

Polska moda w stylowym wnętrzu
Wnętrza stworzone przez Forbis Group to indywidualne projekty dostosowane do potrzeb inwestora. W wyniku jednej z kooperacji powstał nowoczesny sklep koncepcyjny POTIS & VERSO w warszawskiej galerii Plac Unii City

Data publikacji: 2014-01-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska moda w stylowym wnętrzu
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

Wnętrza stworzone przez Forbis Group to indywidualne projekty dostosowane do potrzeb inwestora. W wyniku jednej z kooperacji powstał nowoczesny sklep koncepcyjny POTIS & VERSO w warszawskiej galerii Plac Unii City Shopping.

Polska moda w stylowym wnętrzu Styl życia, LIFESTYLE - Wnętrza stworzone przez Forbis Group to indywidualne projekty dostosowane do potrzeb inwestora. W wyniku jednej z kooperacji powstał nowoczesny sklep koncepcyjny POTIS & VERSO w warszawskiej galerii Plac Unii City Shopping.

 POTIS & VERSO to polska marka odzieżowa, która działa na rynku już od 15 lat. Klientkami butików są kobiety ceniące klasykę z nutą nowoczesności. Forbis Group to z kolei firma oferująca kompleksowe działania z zakresu projektowania i realizowania powierzchni komercyjnych – od koncepcji, poprzez dostarczenie materiałów wyposażenia, aż po realizacje.

DziÅ› uwagÄ™ zwracajÄ… nie tylko same produkty, ale także sposób ich ekspozycji. Odpowiednia aranżacja butiku to obecnie przepis na sukces. W tym kierunku podąża także Forbis Group, który w swoich projektach stawia na indywidualny wizerunek i charakter marki, dla której projektuje. InspiracjÄ… przy tworzeniu sklepów POTIS & VERSO byÅ‚a filozofia marki i jej klientki – nowoczesne kobiety ceniÄ…ce dobry styl, jakość i ponadczasowÄ… elegancjÄ™. Projektanci marki postawili na jasnÄ…, otwartÄ… przestrzeÅ„, która bÄ™dzie stanowiÅ‚a tÅ‚o dla prezentowanych produktów. – WybraliÅ›my zÅ‚amanÄ… biel, która staÅ‚a siÄ™ bazÄ… dla lekkich mebli. Dla ocieplenia wnÄ™trza i podkreÅ›lenia klasycznego charakteru wprowadziliÅ›my drewno w posadzce. Mocnym elementem tego wnÄ™trza jest również sufit. Zastosowano na nim trzy barwy – zÅ‚amanÄ… biel, beż i ciemny brÄ…z we wnÄ™kach – podkreÅ›la Anna Oksiuta, architektka Forbis Group. DopeÅ‚nieniem tych elementów staÅ‚y siÄ™ tkaniny w odcieniach kawy z mlekiem zastosowane w przymierzalni czy na fotelach oraz bardzo miÄ™kka srebrzysta wykÅ‚adzina poÅ‚ożona w przymierzalni. Dodatkowym zabiegiem majÄ…cym na celu spotÄ™gowanie wrażenia przestronnoÅ›ci byÅ‚o umieszczenie luster na Å›cianach. WÅ›ród elementów dekoracyjnych znalazÅ‚a siÄ™ również duża podÅ‚użna grafika, która staÅ‚a siÄ™ ważnym elementem wizualnym pomieszczenia i doskonale wpisaÅ‚a siÄ™ w zaÅ‚ożenia projektowe.  PrzestrzeÅ„ w butiku zostaÅ‚a podzielona na część sprzedażowÄ…, przymierzalnie z fotelami i stolikiem oraz zaplecze. – Inwestorowi zależaÅ‚o, żeby klientki czuÅ‚y siÄ™ w przymierzalniach komfortowo, a osoby towarzyszÄ…ce im w zakupach miaÅ‚y gdzie odpocząć.

A to już wiesz?  Sztuka erotyczna - wystawa

Wszystkie meble zostaÅ‚y zaprojektowane na indywidualne zamówienie dla marki POTIS & VERSO. DominujÄ… minimalistyczne regaÅ‚y z wieszakami z profili stalowych, malowanych na kolor szary, zamocowane we wnÄ™kach.  Na pionowych profilach umieszczone zostaÅ‚y półki w górnej i dolnej części. Górne, dla nadania lekkoÅ›ci, wykonano z pÅ‚yty mdf lakierowanej na kolor biaÅ‚y, dolne zaÅ› – w laminacie drewnianym w delikatnym orzechowym kolorze. Dodatkowo w orzechu zaprojektowano półki wspornikowe oraz mebel kasowy. W Å›rodkowej części sklepu usytuowano dwa wolnostojÄ…ce, ażurowe wieszaki skonstruowane z profili stalowych.

Stworzenie spójnej koncepcji oraz wykreowanie wnętrza spełniającego obietnice deklarowaną przez markę to najważniejszy cel w projektowaniu sklepu koncepcyjnego marki. Tylko takie wnętrze, niepowtarzalne i ściśle powiązane z tożsamością i wizerunkiem firmy, pozwoli budzić zaufanie i trwałe relacje z klientem.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Polska moda w stylowym wnętrzu Styl życia, LIFESTYLE - Wnętrza stworzone przez Forbis Group to indywidualne projekty dostosowane do potrzeb inwestora. W wyniku jednej z kooperacji powstał nowoczesny sklep koncepcyjny POTIS & VERSO w warszawskiej galerii Plac Unii City Shopping.
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy