Data publikacji: 2019-01-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 1 133 000 złotych dla organizacji charytatywnych od marki Wawel
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Ponad 1 133 000 zÅ‚otych dla organizacji charytatywnych od marki Wawel w ramach akcji „Serce RoÅ›nieâ€

Druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie†organizowanej przez markę Wawel dobiegła końca. Inicjatywa, w której każdy mógł pomóc kupując słodycze
z serduszkiem, zaangażowała prawie 100 000 konsumentów.  W ramach dwóch edycji programu konsumenckiego Wawel przeznaczył już na rzecz organizacji charytatywnych kwotę ponad 2,6 mln złotych.
Zakończyła się druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie†organizowanej przez markę Wawel. W ramach inicjatywy konsumenci za pośrednictwem dedykowanej strony www.sercerosnie.com.pl rejestrowali kody z opakowań słodyczy oznaczonych serduszkiem,
i odbierali gwarantowane nagrody. Akcja umożliwiaÅ‚a wsparcie piÄ™ciu organizacji dobroczynnych biorÄ…cych udziaÅ‚ w programie: FundacjÄ™ Anny Dymnej „Mimo wszystkoâ€, FundacjÄ™ „Wawel z RodzinÄ…â€, Stowarzyszenie „Wiosna†z programem „Akademia PrzyszÅ‚oÅ›ciâ€,  FundacjÄ™ JaÅ›ka Meli „Poza Horyzonty†oraz FundacjÄ™ Ewy BÅ‚aszczyk „Akogo?â€.
Dzięki zaangażowaniu konsumentów Wawel przekaże środki pieniężne w wysokości aż 1 133 839 złotych na cele dobroczynne. Uroczystość wręczenia nagród odbędzie się dniu 7 marca br.
Sukces akcji udowadniajÄ… liczby
W akcji Wawelu to konsumenci zadecydowali o tym, jakie środki pieniężne zostaną przekazane poszczególnym organizacjom. Wspólne działanie i dziesiątki tysiąc osób zaangażowanych do pomocy przyniosły imponujące efekty:
ÅÄ…czna kwota, którÄ… Wawel przeznaczy na wsparcie piÄ™ciu organizacji charytatywnych to aż 1 133 839 zÅ‚otych.
W akcji wzięło udział prawie 100 000  konsumentów.
ÅÄ…cznie zarejestrowano aż  546 000 kodów.
Do konsumentów trafiło 28 000 gwarantowanych nagród.
Dla zwycięskiej Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko†trafi kwota w wysokości  284 945 złotych.
Fundacja Ewy Błaszczyk „Akogo?†zostanie wsparta kwotą 283 251 złotych.
Fundacja Jaśka Meli „Poza Horyzonty†otrzyma 194 323 złotych.
Do „Akademii Przyszłości†Stowarzyszenia „Wiosna†trafi kwota w wysokości 185 929 złotych.
Dla Fundacji „Wawel z Rodziną†trafi kwota w wysokości   185 392 złotych.
Więcej informacji o akcji „Serce Rośnie†znajduje się na stronie www.sercerosnie.com.pl
Zgodnie ze swoją misją „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze†Wawel już od kilku lat poprzez swoje akcje angażuje konsumentów we wspólne czynienie dobra. Po sukcesie kolejnej edycji akcji pracuje nad kontynuacją swoich działań w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu.
#
DziaÅ‚alność dobroczynna firmy Wawel cieszy siÄ™ wieloletniÄ… tradycjÄ….  Na poczÄ…tku XX wieku część zysku ze sprzedaży czekolady Lotniczej od Wawelu przekazywana byÅ‚a na cele spoÅ‚eczne. PragnÄ…c kontynuować dziaÅ‚alność dobroczynnÄ… w 2008 roku Wawel powoÅ‚aÅ‚ fundacjÄ™ „Wawel z RodzinÄ…â€, której celem jest wspieranie potrzebujÄ…cych rodzin oraz osób sprawujÄ…cych opiekÄ™ zastÄ™pczÄ… nad dziećmi i udzielanie im pomocy spoÅ‚ecznej – w tym także wyrównywanie szans edukacyjnych.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE