Data publikacji: 2020-01-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Postaw na Stół Pepsi – połącz pasję kulinarną z wyjątkowym smakiem Pepsi
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
W kampanii „Postaw na Stół Pepsi†udziaÅ‚ wezmÄ… wÅ‚aÅ›ciciele restauracji w Warszawie, Åodzi i Katowicach, którzy tworzÄ…c wyjÄ…tkowÄ… kuchniÄ™ stanowiÄ… inspiracjÄ™ dla innych.
Zgodnie z globalnym pozycjonowaniem marki – #FORTHELOVEOFIT – Pepsi nieustannie inspiruje mÅ‚odych ludzi do podążania za swoimi pasjami, do robienia i celebrowania tego, co kochajÄ…. WÅ›ród ulubionych sposobów spÄ™dzania wolnego czasu mÅ‚odzi najczęściej wymieniajÄ… spotkania w gronie znajomych. To wÅ‚aÅ›nie wtedy najchÄ™tniej stawiajÄ… na sprawdzone, ale i nowe, doznania kulinarne. W kampanii „Postaw na Stół Pepsi†udziaÅ‚ wezmÄ… wÅ‚aÅ›ciciele restauracji w Warszawie, Åodzi i Katowicach, którzy tworzÄ…c wyjÄ…tkowÄ… kuchniÄ™ stanowiÄ… inspiracjÄ™ dla innych. Dodatkowo swoje wsparcie zapowiedzieli influencerzy, którzy już wczeÅ›niej zasiadali przy Stole Pepsi.
Marka Pepsi jest silnie osadzona w kontekÅ›cie rozrywki i przyjemnych doznaÅ„, stale zachÄ™cajÄ…c, aby w peÅ‚ni angażować siÄ™ w to, co uwielbiamy robić. HasÅ‚o #FORTHELOVEOFIT, gdzie w tym wypadku „IT†jest jednoznaczne z „FOODâ€, zachÄ™ca do wspólnego spÄ™dzania czasu i zabawy w odkrywanie mniej lub bardziej odważnych smaków. „Postaw na Stół Pepsi†to kontynuacja idei StoÅ‚u Pepsi z 2019 roku – wirtualnego miejsca, w którym spotyka siÄ™ grupa znajomych przy pysznym jedzeniu i Pepsi. W kampanii letniej 2019 Pepsi pokazywaÅ‚a prawdziwe „zajawki†przedstawicieli generacji Z, a obecnie marka prezentuje „foodowe†opowieÅ›ci szefów kuchni i wÅ‚aÅ›cicieli restauracji.
–Młodzi ludzie coraz częściej sięgają po odważniejsze smaki wywodzące się z odległych kuchni oraz mają potrzebę wspólnego celebrowania posiłków ze znajomymi, dlatego coraz chętniej odwiedzają ciekawe miejsca na stale rozwijającej się kulinarnej mapie miast. „Postaw na Stół Pepsi†to akcja, która zachęca, aby, bez względu na wybór miejsca i dania, na stole pojawiła się Pepsi, bo to najlepsze towarzystwo do jedzenia – powiedziała Lena Ozimska, Assistant Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska.
W kampanii „Postaw na Stół Pepsi†marka podjęła współpracÄ™ z wyjÄ…tkowymi ludźmi, którzy z zaangażowaniem tworzÄ… niezwykÅ‚e dania. Seria 6 filmów pokazuje, jak ich zamiÅ‚owanie do różnych kuchni wpÅ‚ywa na podejmowanie odważnych decyzji, zarówno w życiu, jak i w kontekÅ›cie tworzenia daÅ„, które trafiÄ… na Stół Pepsi. Pierwszy z filmów (link tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=Vj-WicNl7bA) opowiada o Marcinie PaÅ‚aszu, wÅ‚aÅ›cicielu lokalu „PaÅ‚aszowanieâ€, który na kultowym w Warszawie „Zbawiksie†serwuje najstarszy polski fast-food – zapiekanki. Kolejne filmy bÄ™dÄ… sukcesywnie udostÄ™pniane na kanale Pepsi Polska na YouTubie (link tutaj: https://www.youtube.com/user/orzezwiajswiat), a wÅ›ród prezentowanych kuchni i daÅ„ znajdÄ… siÄ™ m. in. shish, tajskie curry, ramen, czyli jedno z najpopularniejszych ostatnio daÅ„ wÅ›ród mÅ‚odych ludzi, a także prawdziwie miÄ™sne przysmaki. AkcjÄ™ „Postaw na Stół Pepsi†bÄ™dÄ… także wspierać influencerzy z ekipy Pepsi.
– Podczas poszukiwań bohaterów naszych opowieści poznaliśmy wielu fantastycznych ludzi, pełnych pasji, którzy robią to, co naprawdę kochają. Za każdym lokalem kryje się wyjątkowa historia oraz przysmaki z różnych zakątków świata – zachęcamy do ich poznania – podsumowała Lena Ozimska.
Silne wsparcie marketingowe
Oprócz wspomnianych 6 filmów promocyjnych z udziałem kulinarnych ekspertów, które będzie można zobaczyć na kanale własnym marki Pepsi w serwisie YouTube (link tutaj: https://www.youtube.com/user/orzezwiajswiat), kampania „Postaw na Stół Pepsi†będzie wspierana różnorodnymi formatami promocyjnymi, które pojawiać się będą w TV i digitalu. Wśród nich są spoty reklamowe o długości 15†i 30†(link tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=Pvu6hFxE43g), bumpery (krótkie formy wideo) na kanałach VOD, displaye, a także liczne formaty w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).
Działania w digitalu, w tym filmy wideo, zostały opracowane przez agencję Artegence i wyprodukowane przez dom produkcyjny OTOFILM, a spot TV przygotowała agencja BBDO. Za zakup mediów OMD Media Direction. Wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.
Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku oraz Instagramie i regularnego odwiedzania strony https://www.facebook.com/PEPSIpl/.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE