Data publikacji: 2015-04-13
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pyszna i pożywna przekąska? Danio Mmmmetoda na Głoda!
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Ruszyła nowa kampania reklamowa Danio. Działania wsparte są aktywnościami digital, w ramach których została przygotowana nowa strona internetowa z konkursem dla konsumentów.

Aktywizacja klientów będzie miała miejsce również w punktach sprzedaży. W tej odsłonie kampanii oprócz tradycyjnej komunikacji opartej na walce z Małym Głodem pojawia się więcej informacji o samym serku Danio oraz jego czterech najważniejszych cechach: mleczny, kremowy, pożywny oraz pyszny!
Zadaniem nowej kreacji kampanii jest uwydatnienie mocnych stron produktu. Serek Danio to mleczna, kremowa ale też pyszna i pożywna przekąska, będąca źródłem białka niezbędnego w zróżnicowanej i zbilansowanej diecie. Tym samym Danio jest doskonałą alternatywą dla słodkich przekąsek i najlepszą Mmmmetodą na Małego Głoda.
Dodatkowym wsparciem telewizyjnej kampanii reklamowej sÄ… dziaÅ‚ania digital. Rusza nowa, graficznie odÅ›wieżona strona Danio www.danio.com.pl. Jej głównym celem jest zbudowanie wartoÅ›ci produktu i przekazanie konsumentom w prosty i angażujÄ…cy sposób informacji na temat Danio. Na stronie przez kolejnych sześć tygodni, poczÄ…wszy od 9 marca, prowadzony jest konkurs, w którym każdy kto poprawnie odpowie na krótkie pytania dotyczÄ…ce produktu oraz stworzy plakat ilustrujÄ…cy swojÄ… walkÄ™ z MaÅ‚ym GÅ‚odem, ma szansÄ™ wygrać atrakcyjne nagrody – 6 tabletów oraz 150 designerskich toreb na zakupy.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Y&R, działaniami digital zajmuje się agencja VML a za zakup mediów wspierających całość aktywacji odpowiada agencja Mediacom. Działania PR prowadzi agencja Garden of Words.
Zobacz więcej na www.danio.com.pl
Â
Kontakt dla mediów:
Â
Edyta Szyszło
Biuro Prasowe Danio
mail: [email protected]
kom. +48Â 519Â 429Â 226
Â
Katarzyna Zientała
Danone
mail: [email protected]
kom.+48Â 696Â 460Â 304
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE