Poradnik

Springfield zagra z “Sofa”

“Znajdz sw?j wlasny styl” przy dzwiekach unikatowej muzyki “Sofy” dzieki marce Springfield Juz 21 listopada b.r. w klubie Melodia odbedzie sie niepowtarzalny koncert zespolu Sofa,

“Znajdz sw?j wlasny styl” przy dzwiekach unikatowej muzyki “Sofy” dzieki marce Springfield

Juz 21 listopada b.r. w klubie Melodia odbedzie sie niepowtarzalny koncert zespolu Sofa, kt?ry zagra na zywo dzieki marce Springfield. Przy dzwiekach unikatowych miks?w muzycznych sz?stka artyst?w z Torunia zagra dla Warszawskiej publiki w mysl hasla “Znajdz sw?j wlasny styl”, kt?re przewodzi kolekcji Springfield jesien-zima 07/08. Podczas koncertu opr?cz atrakcji muzycznych na widz?w czeka tez modowa niespodzianka. Kazdy, kto przyjdzie na koncert, otrzyma specjalna bransoletke upowazniajaca do 20% znizki w firmowych sklepach Springfield.

080048c.jpg

Sofa jest jednym z najciekawszych zespol?w debiutujacych na polskim rynku muzycznym. Zesp?l tworzy szescioro mlodych muzyk?w, w tym az troje wokalist?w. (Katarzyna Kurzawska – voc., Tomek Organek – voc.git., STUB – MC, Bartek Staszkiewicz – piano, Adam “Staszek” Staszewski – bass, Robert Markiewicz – drums). Ich muzyka stanowi zderzenie “rootsowej konwencji hip-hopu z neo-soulem i r’n’b. Pomimo kr?tkiego stazu (grupa powstala w styczniu 2003 roku), SOFA ma na swoim koncie niemale sukcesy: I nagroda na torunskiej FAMIE, Nowa Twarz Fonografii 2006, wystep na festiwalu FOUR JAM, Heineken, festiwalu w Opolu, TopTrendy. Debiutancki album zespolu “Many Stylez” (Kayax 2006), podbil serca tysiaca fan?w w calym kraju. Plyta zawiera w pelni autorski material w calosci zaaranzowany i wyprodukowany przez zesp?l. Goscinnie pojawiaja sie uznani artysci m.in. O.S.T.R. Na albumie kr?luja “czarne brzmienia”, a nastrojowe, soulowe piosenki przeplataja sie z pelnym energii hip-hopowym rytmem.

Nie przegap tego niezwyklego wydarzenia i “znajdz sw?j wlasny styl” razem z marka Springfield (21 XI 2007, Melodia, start: 20:00)

Sprinfield na swiecie:
Springfield jest miedzynarodowa marka odziezowa, obecna w 587 punktach sprzedazy, na terenie 37 panstw, na 5 kontynentach. Globalna ekspansja marki mozliwa jest dzieki umiejetnosci adaptacji do potrzeb lokalnych rynk?w. Dowodem na popularnosc marki jest jej entuzjastyczne przyjecie przez miedzynarodowa opinie publiczna, kt?ra docenia lokalny charakter poszczeg?lnych kolekcji, przy zachowaniu ponadpanstwowego Europejskiego stylu.

A to już wiesz?  Kulczyk Oil sklada w Polsce prospekt Emisyjny

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy