Wiadomości branżowe

Tarsago Polska w kampanii wideo e-mailingu dla marki Hewlett-Packard oraz filmu “Powstanie Warszawskie”

Firma Tarsago Polska przygotowala kampanie wideo e-mailingu dla klient?w Hewlett-Packard oraz wideo e-mailing pro publico bono promujacy najnowszy film Jana Komasy „Powstanie Warszawskie”. Kampania dla marki Hewlett-Packard

Firma Tarsago Polska przygotowala kampanie wideo e-mailingu dla klient?w Hewlett-Packard oraz wideo e-mailing pro publico bono promujacy najnowszy film Jana Komasy “Powstanie Warszawskie”.

 

Kampania dla marki Hewlett-Packard zrealizowana zostala w ramach promocji HP Officejet Pro X ?? najszybszych drukarek oraz urzadzen wielofunkcyjnych na swiecie, dzieki kt?rym drukowanie staje sie do dw?ch razy szybsze i o polowe tansze niz w drukarkach laserowych. Wideo e-mailing skierowano do bazy B2B obejmujacej 100 000 rekord?w. Za planowanie i zakup medi?w odpowiada dom mediowy OMD. Kampania przeprowadzona zostala 28 kwietnia.

Tarsago Polska odpowiada r?wniez za realizacje kampanii wideo e-mailingu pro publico bono dla firmy Next Film, bedacej dystrybutorem filmu Jana Komasy “Powstanie Warszawskie”, pierwszego na swiecie dramatu wojennego non fiction. Niezwykly obraz zostal w calosci zmonotowany z film?w dokumentalnych, zrealizowanych w czasie walk w 1944 r. Kampanie przeprowadzono 7 maja. Za planowanie medi?w odpowiada dom mediowy MediaCom. Kreacje przygotowal Next Film.

?? Wideo e-mailing to innowacyjna na polskim rynku forma reklamy. Standardowy e-mailing ?? bedacy juz sam w sobie jednym z najskuteczniejszych sposob?w sprzedazy ?? uzupelniony o emocje, kt?re daje film reklamowy, staje sie doskonalym narzedziem sprzedazowo-wizerunkowym. W odr?znieniu od reklamy telewizyjnej umozliwia on spersonalizowana komunikacje do wybranej grupy docelowej. Nasza autorska technologia umozliwia realizacje nieograniczonej ilosciowo wysylki i dostosowuje dynamicznie kreacje wideo do r?znych program?w pocztowych oraz urzadzen mobilnych, co daje gwarancje skutecznego dotarcia z komunikacja. Ze wzgledu na brak ograniczen czasowych mamy mozliwosc zaprezentowania dluzszego spotu niz w TV lub, jesli wymaga tego prezentacja produktu, nawet calego filmu instruktazowego. Jesli dodamy do tego kilkukrotnie wyzsze statystyki CTR, stanie sie jasne, dlaczego klienci coraz czesciej siegaja po to rozwiazanie- m?wi Rajmund Tochwin, Dyrektor Sprzedazy Tarsago Polska.

A to już wiesz?  Agnieszka Cegielska: W moim zyciu wazna jest duchowosc. Odnajduje ja w bliskosci z natura

Tarsago Polska jest czescia Tarsago Media Group. Firma specjalizuje sie w sprzedazy wysylkowej i posiada obszerna baze danych obejmujaca 28 mln klient?w indywidualnych kanalu direct mail oraz prawie 1 mln podmiot?w gospodarczych w kanale e-mailing. Tarsago Media Group prowadzi dzialalnosc na pieciu rynkach: polskim, rumunskim, wegierskim, czeskim oraz slowackim. Na wszystkich obslugiwanych rynkach firma zajmuje pozycje lidera w zakresie marketingu bezposredniego.

nr?dlo Tarsago Polska. Dostarczyl netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy