Aktualności LIFESTYLE Styl życia

W Lidlu…kroi się niezła akcja promocyjna na Święta

W Lidlu…kroi się niezła akcja promocyjna na Święta
1 grudnia br. w sklepach sieci Lidl startuje akcja promocyjna, w której w zamian za zakupy będzie można otrzymać jeden z dwóch profesjonalnych noży szefa kuchni, które firmują Pascal Brodnicki i Karol

Data publikacji: 2014-12-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Lidlu…kroi się niezła akcja promocyjna na Święta
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

1 grudnia br. w sklepach sieci Lidl startuje akcja promocyjna, w której w zamian za zakupy będzie można otrzymać jeden z dwóch profesjonalnych noży szefa kuchni, które firmują Pascal Brodnicki i Karol Okrasa.

W Lidlu…kroi się niezła akcja promocyjna na Święta Styl życia, LIFESTYLE - 1 grudnia br. w sklepach sieci Lidl startuje akcja promocyjna, w której w zamian za zakupy będzie można otrzymać jeden z dwóch profesjonalnych noży szefa kuchni, które firmują Pascal Brodnicki i Karol Okrasa.

Lubimy wygrywać i lubimy otrzymywać nagrody. Blisko połowa z nas chętniej niż zazwyczaj korzysta z akcji promocyjnych w okresie przedświątecznym. Zapytani o rodzaj promocji pozacenowych, w których uczestniczymy najchętniej, wymieniamy takie, gdzie przy zakupach na określoną kwotę dostajemy bon na kolejne zakupy (50%) oraz te, gdzie przy zakupach za określoną kwotę dostajemy upominek gratis (22%). Upominek ten nie jest bez znaczenia, bowiem ze względu na atrakcyjność oferowanej promocji 11% Polaków jest w stanie zmienić sklep, w którym dotychczas robiło zakupy spożywcze. Kolejne 35% przyznaje, że chętnie uczestniczy w promocjach konsumenckich, jeśli organizuje je sklep, w którym zazwyczaj robią zakupy, a 19% bierze udział w promocji, oceniając wcześniej atrakcyjność nagrody. To wyniki badania, które na zlecenie Lidl Polska przeprowadził Instytut Millward Brown[1]. 1 grudnia br. w sklepach sieci Lidl startuje akcja promocyjna, w której w zamian za zakupy będzie można otrzymać jeden z dwóch profesjonalnych noży szefa kuchni, które firmują Pascal Brodnicki i Karol Okrasa.

Dwa ostre argumenty, aby zakupy robić w Lidlu

Mechanizm akcji promocyjnej jest podobny do zeszłorocznego, kiedy to za przedświąteczne zakupy w sklepach Lidl można było otrzymać pierwszą, autorską książkę Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy.

Aby wziąć udział w tegorocznej akcji i odebrać nóż szefa kuchni, należy zrobić zakupy w którymkolwiek ze sklepów sieci Lidl. Za każde wydane 60 zł otrzymamy jedną naklejkę. Po zebraniu 10 naklejek i uiszczeniu symbolicznej opłaty w wysokości jednego grosza otrzymamy profesjonalny nóż szefa kuchni. Z akcji wyłączone są napoje alkoholowe w tym piwa, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt i przedmioty służących do karmienia piersią. Promocja będzie trwać od 1 do 24 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

A to już wiesz?  6 porad, jak poprawić swoje kwalifikacje w czasie kryzysu

 

„Zdecydowaliśmy się na podobny mechanizm jak w roku ubiegłym, ponieważ przekonało nas rzeczywiste powodzenie promocji książkowej. O naszej zeszłorocznej akcji słyszało 61% Polaków, a 75% z nich przyznało, że promocja bardzo im się podobała. Co więcej, aż 78% respondentów jest zdania, że powinniśmy realizować podobne akcje w przyszłości1– powiedziała Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. Dodaje, że „upominek w postaci noża szefa kuchni jest kolejnym wtajemniczeniem w drodze do edukacji kulinarnej, jaką od kilku lat Lidl serwuje swoim klientom”.

 

Ostry przedmiot pożądania

Trudno przecenić znaczenie dobrego noża kuchennego. Aż 83% z nas przyznaje, że nóż kuchenny jest zdecydowanie ważnym wyposażeniem każdej kuchni, a niemal co drugi Polak jest zdania, że noże kuchenne mogą nam służyć nawet całe życie. Nasze przywiązanie do noży wyrażamy w liczbie posiadanych ostrzy. Większość z nas ma w swojej kuchni ponad 6 noży, a co trzeci szczyci się posiadaniem zestawu noży
w liczbie 4–6 sztuk.

 

Nóż, który będzie można otrzymać za zakupy w Lidlu, wykonany jest z wyjątkowo trwałej, wytrzymałej i odpornej na korozję stali chromowo-molibdenowo-wanadowej (X50 Cr Mo V15). Wszystkie elementy noża są płynnie połączone, a ostrze i uchwyt idealnie równe. Ergonomiczny kształt uchwytu noża dostosowany jest do kształtu dłoni, dzięki czemu gwarantuje wygodną pracę przez długi czas. Długotrwałą ostrość i wysoką odporność na tępienie nóż uzyskał dzięki zastosowaniu wysokiej jakości stali, odpowiedniemu procesowi hartowania, a także profesjonalnemu wykończeniu powierzchni tnącej.

Ponadto w opakowaniu znajduje się książeczka opisująca techniki krojenia, różne strefy noża wraz z ich przeznaczeniem oraz informacje na temat pielęgnacji noża.

Nóż nożowi nie równy

Szefowie kuchni są jednomyślni – prawdziwe gotowanie zaczyna się od dobrej jakości noża kuchennego.

„Wszystko zależy od jakości stali, sposobu wykuwania noża i użytych stopów metali.
To ważne jeśli chcemy mieć pożytek z noża przez długi czas.” – komentuje Karol Okrasa.

A to już wiesz?  Modna suszarka na pranie

„Ponadto, zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie wybór takiego noża, w którym rękojeść z ostrzem tworzą jedną całość.” – wtóruje mu Pascal Brodnicki.

Zapytany o swoje przywiązanie do noży Pascal Brodnicki odpowiada:

 „Każdy szef kuchni ma swój własny komplet noży z idealnie dopasowanymi dla niego rękojeściami.” I, jak dodaje Karol Okrasa, nikomu innemu nie pozwala nimi kroić.

 „Nóż musi „idealnie leżeć" w dÅ‚oni. Kucharze posÅ‚ugujÄ… siÄ™ nim przez caÅ‚y dzieÅ„, wiÄ™c każdy wybiera taki, który jest dla niego wygodny. SzukajÄ…c odpowiedniego porównania, musiaÅ‚bym przyznać, że nóż dla kucharza jest niczym strój haute couture dla wielbicieli mody” – puentuje Okrasa.

 

Dodatkowe materiały są dostępne pod poniższym linkiem:

https://hkstrategies.egnyte.com/fl/YFiMFZ54HS/Kroi%20si?119%20na%20?15A

[1]„Akcesoria kuchenne i stosunek Polaków do promocji”; sondaż CATI; badanie przeprowadzone przez Millward Brown na zlecenie
Lidl Polska; październik 2014; N=1000 w wieku 18+

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
W Lidlu…kroi się niezła akcja promocyjna na Święta Styl życia, LIFESTYLE - 1 grudnia br. w sklepach sieci Lidl startuje akcja promocyjna, w której w zamian za zakupy będzie można otrzymać jeden z dwóch profesjonalnych noży szefa kuchni, które firmują Pascal Brodnicki i Karol Okrasa.
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy