Data publikacji: 2019-01-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wolność Wyboru – rusza nowa kampania marki Wawel
Kategoria: BIZNES, Konsument
Wawel rusza z kampanią reklamową, promując moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Kampania podkreśla, jak łatwo można skomponować ulubioną mieszankę słodyczy luzem.
Wawel – niekwestionowany lider sprzedaży słodyczy na wagę – rusza z największą do tej pory kampanią reklamową w swojej historii, promując unikalne moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Kampania podkreśla, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubioną mieszankę słodyczy luzem, odpowiednią na każdą okazję.
Celem dziaÅ‚aÅ„ jest budowa Å›wiadomoÅ›ci marki Wawel Wolność Wyboru, czyli autorskich modułów sklepowych, które umożliwiajÄ… komponowanie wÅ‚asnych miksów sÅ‚odyczy odpowiednich na różne okazje, np. na prezent czy spotkanie z przyjaciółmi, a także promowanie tej formy sprzedaży. W ramach kampanii 360 stopni, skierowanej przede wszystkim do mÅ‚odszych odbiorców, zaplanowano spoty telewizyjne, kampaniÄ™ digital, wsparcie w sklepach i dziaÅ‚ania PR. Kampania podkreÅ›la użyteczne walory zakupu sÅ‚odyczy na wagÄ™ i pozytywne emocje towarzyszÄ…ce tej czynnoÅ›ci.Â
W ramach dziaÅ‚aÅ„ digital Wawel rozpoczyna seriÄ™ krótkich zabawnych etiud pod hasÅ‚em „Misz Masz – najsÅ‚odsza seria w internecieâ€, które przedstawiajÄ… ideÄ™ tej formy zakupów. Odcinki bÄ™dÄ… pojawiać siÄ™ cyklicznie, a każdy z nich w humorystyczny sposób podkreÅ›li atrakcyjność
i wygodę związaną z kupowaniem słodyczy luzem. W lutym tego roku wystartuje także konkurs konsumencki skierowany do młodszej grupy docelowej.
Ważne w strategii marki Wawel jest również wdrażanie rozwiązań przyjaznych środowisku – z tego powodu producent zdecydował o wycofaniu foliowych woreczków do pakowania słodyczy przed zważeniem i wprowadzeniu ekologicznych papierowych torebek z możliwością personalizacji. Na nowych torebkach można wpisać dedykację lub hasło, podkreślając okazję, na którą skomponowano miks.
Moduły Wolność Wyboru w sklepach to różne rodzaje oryginalnych słodyczy marki Wawel wyeksponowane w nowoczesnych, brandowanych ekspozytorach idealnych do komponowania ulubionego mixu cukierków na wagę. Moduły Wolność Wyboru dostępne są już w ponad 4000 sklepów w całej Polsce.
Link do spotu TV: https://www.youtube.com/watch?v=Q109ZDoxvRE
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument